Alwetend Perspectief
Achraf was de laatste dagen Harteloos. Hij werd wakker en was niet meer die oude. Kauthar maakte het beetje bij beetje kapot. Dagelijks vroeg ze hem wanneer die oude Achraf terug zou keren "Hij bestaat niet meer." Zei Achraf dan en ging hij naartoe. waar wist ze niet. Ze was grotendeels van de dagen thuis en kreeg dagelijks een bedrag gestort van Achraf. Doe wat voor jezelf zei hij dan. Achraf trok vaak op met Qunaya wat Kauthar kilde van binnen. Maar ze wist dat als ze er commentaar op had ze hem zou verliezen. Hij was makkelijk in zijn keuzes en verloor de realiteit. Tahir lag op de hielen. Hij was terug in de Game. Hij was verslaafd aan geld. Achraf leek in een trans hij werd wakker sloeg Kauthar van zich af, dronk koffie, was vervolgens de hele dag bezig met werk en eindigde zijn dag voor zijn voordeur met Yassine en een dikke sigaar. Kauthar kookte elke dag voor hem. Vaak zei hij dat hij al een kapsalon of pizza ophad en bracht zich naar bed. Elke nacht kroop Kauthar tegen hem aan in de hoop dat ze weer zijn stevige grip zou krijgen. Dit was nooit het geval. Ze deed kaarsjes aan, rozenbladen, de mooiste nachtpakjes, haar lekkerste parfum of mooiste makeup. Het maakte hem niet meer onder de indruk. Hij had de liefde en aandacht niet meer nodig. Sinds de trouwakte was getekent waren de vlammen tussen Achraf en Kauthar gedooft. Achraf's moeder was het er nog altijd niet mee eens. Af en toe sprak Kauthar met Aziz die haar ook weinig tot geen raad wist. Azzedine en Fatima hadden Ayoub zowat geïsoleerd en zochten geen contact. Het was vreselijk. Kauthar wou vluchten. Maar Achraf had bezit van haar genomen. Ze had niks meer als ze vertrok. Dagelijks lag ze op de grond te huilen. "Achraf waar ben je." Fluisterde ze gebroken en huilde hele dagen aan elkaar. Ze wist dat haar leven volledig was ingesloten.
Qunaya zag er zoals altijd adembenemend uit. Achraf haalde haar op en samen reden ze naar het bedrijf van Marques. "Hoe gaat het met je wijf?" Vroeg ze lachend en aaide over haar eigen been. Achraf hield zijn schouders op. "Hoe is de sex?" Vroeg ze onbeschaamd. Hij hield weer zijn schouders op. Ze legde haar hand bij zijn geslachtsdeel. "Ik zou wel weten wat ik daarmee zou doen pfff" Achraf duwde haar hand weg en focuste weer op de weg. Qunaya scande het afgetrainde lichaam van Achraf die dagelijks bedekt was met Strakke outfits. Prachtige Blousen en jeans. Hij had dagelijks een overdosis parfum leek het en zijn haren waren strak gestyld met Wax. Hij was prachtig verzorgt ondanks dat hij zijn lichaam verwaarloosde met al het roken en drinken. Hij verdoofde al zijn lusten met Drugs en wist zijn weg precies te vinden. Geen afleidingen geen Gevoelens. Hem en Zijn geld. In die wereld lag Achraf opgesloten. Het geld bleef binnenstromen en grote delen stroomde ook op Kauthars rekening. Ze kocht boodschappen, nieuwe meubels voor het huis , blousen voor Achraf en alles wat hij nodig had. Niks was nog in haar eigen belang. Ze leefde en stierf voor hem. Ze was de perfecte vrouw en werd verwaarloosd tot het haar onderuit haalde.
Achraf was net klaar met zijn vergadering bij het Vastgoed en onderzocht wat documenten. Er werd aangeklopt. Qunaya. Hij had niks anders verwacht. Ze draaide de deur op slot. Achraf hield zich strak gericht op de documenten en schonk geen aandacht aan de mooie uitstraling van Qunaya. Ze liep op haar punthakken naar Achraf toe en schoof zijn rolstoel naar achteren. Ze nam plaats op zijn schoot. Ze dekte haar rechterbeen over haar linker en haar lange elegante benen streken langs die van Achraf. Ze aaide over zijn kaken en wist de weg naar zijn lippen uitstekend te vinden. Achraf tilde haar op zijn bureau en de intense partijen van beide kanten werden steeds intiemer. Die middag bedreef Achraf de liefde als nooit tevoren. Hij genoot van alles wat Qunaya hem gaf. Het bleef dan ook niet bij die middag en speelde tijden zo door. Boven geweten van Kauthar. Die nogsteeds dagelijks wachtte met een lekker bord gevuld eten op Achraf. Maar ondertussen werd de drang van Achraf ook maar enigszins in contact te zijn met Kauthar steeds lager. Hij was in Trans van Qunaya. Ze had hem en verloor hem niet in het oog. Ze wist hem elke keer te verrassen met haarzelf en schonk geen waarde aan zijn vrouw of haar vader.
JE LEEST
Achraf, Streetlife
Kurgu OlmayanEwa, ik ben Achraf en ben 17 jaar. 1 van de eerste mannelijke schrijvers hier op wattpad. Je mag me zemmel vinden mag me raar vinden. Wollah kan me niks schelen. Ik oefen mijn hobby uit punt. Mohim ik zie die wattpad boeken vol bullshit over Marokka...