Imperiálové

99 8 2
                                    

Muž v klobouku dorazil k jedněm z dveří. Byl od na první pohled obyčejného domu. Zvedl ruku a zaťukal na ně. Ozval y se plechové rány a z otvoru ve zdi se vysunulo malé oko. Muž nemeškal a zvedl ruku s kartou. Z oka vystřelil slabý zelený paprsek, který oskenoval kartu. Poté se oko vrátilo do stěny a dveře se otevřely. Muž vešel pomalu dovnitř. Dveře za ním se s trhnutím opět zavřeli.

Muž prošel skrz malou temnou chodbu a otevřel další dveře. Z dveří mu na hlavu mířil pár hlavní z pušek stormtrůperů. „Pojďte dál, pane Krabakku.“ řekl muž za stolem a Krabakk následoval jeho příkazu. „Guvernére.“ řekl muž uctivě a smekl klobouk. „Můj úkol je splněn, jediové jsou odstranění.“ řekl Krabakk chladně. „Výborná práce.“ řekl guvernér a spokojeně si skřížil ruce na prsou. „Kde je má rodina?“ optal se naléhavě. „Né tak zhurta. Nejdříve chci důkaz o vaší práci.“ řekl guvernér prohnaně a usmál se. „Tohle nebylo součástí naší dohody!“ rozčílil se Krabbak a vykonal krok ke guvernérovi a ještě si k tomu dupnul. Stormtrůpři nezaháleli a namířili zbraně. Guvernér se jen spokojeně usmíval. „Řekl jsem důkaz, pro vaší dceru by to jistě bylo nemylé kdyby vás viděla při pohřbu. Stejně tak ani vaší ženě.“ Krabakk sklopil zrak a ustoupil. „Správně, pane Krabbaku. Vaše žena je křehká květinka, vaše smrt by jí mohla zarmoutit.“ řekl slyzkým hlasem guvernér a vstal. „Nyní ten důkaz!“ rozkázal guvernér. Krabakk skřivil obočí a zpod pláště vyndal tři tyče v jakýsi váčcích. Guvernér, lehce překvapený, přebral váčky a položil je na stůl. „Děkuji za vaše služby,nyní již nejsou potřeba.“ řekl guvernér chladně, zpoza opasku vytasil pistoli a vystřelil. Místnost se ponořila do rudé záře. Ta však ještě několik vteřin přetrvala.

Zaražený guvernér zalapal po dechu. Paprsek plasmy jenž měl Krabakka zabít zůstal stát jen kousek od jeho trupu. Krabakk uskočil k zemi a skryl hlavu mezi koleny.

Proud síly, který jsem vyvolali s Benem probořil stěnu domu. Naráz jsme skočili dovnitř. Rychle jsme si přitáhli do rukou meče, strhli obal a místnost prozářila modro-zelená záře. „J-jediové! Palte, palte!“ rokřikl se guvernér a stormtrůpeři, které nesrazila naše rána k zemi, začali střílet. Začali jsme rychle odvracet střeli k nim, zatím co guvernér utekl do druhé místnosti. To už dovnitř vstoupila Ashoka. „Za ním, postarám se o něj.“ řekl a zamířila ke Krabbakovi. Já s Benem jsme na sebe kývli a rozběhli se za guvernérem. V další místnosti byly dvoje dveře. Vzal jsem si jedny, zatím co Ben druhé.

V další místnosti nebylo nic, krom nábytku a dalších dveří. Pocítil jsem z nich však temnotu. Podivné chvění mi proběhlo od hlavy po konečky prstů. Pomalu jsem přišel ke dveřím a sáhl po klice. Vlna energie mě však odhodila na druhou stranu místnosti. Ochromen jsem pohlédl do rozevřených dveří. Stála v nich jakási postava. Měla na sobě bílý hábit a v rukou zlaté meče. „Kdo jsi!“ vykřikl jsem směrem k ní a pomalu vstal. Přes obličej měla masku a vlasy jí kryla bílá kápě. I tak jsem měl silný pocit že se usmívá.

Star Wars: Odkaz moci Kde žijí příběhy. Začni objevovat