Dopadení

110 8 5
                                    

První pokus o navázání kontaktu byl neúspěšný, rozhodli jsme se proto to zkusit jinak a v přestrojení převzali jistý obchod. Šlo o jednoduchou zásilku zbraní pro jistý gang. Ale ten, jak se ukázalo byl léčka na nás. Proto jsme se pro příště poručili a šli na to tak říkajíc po staru.

Současnost:

Benova přesná rana tupu stranou meče, přímo do spánku, vykonala své. Doběhl jsem k nim a opřel se o kolena abych nabral dech. „Tak co říkáš, bylo to podle tvý představ Anakine?“ zeptal se Ben provokativně. „Dobrá prace, nyní jej můžeš vzít na ramena a odnést k nám.“ pronesl jsem a nevině se na Bena usmál. Koukal na mě vražedným obličejem ale udělal jak jsem řekl. Samozřejmě že jsem ho v tom nenechal a vzal toho chlápka pod druhým ramenem. Společně jsme jej takto odtáhli o několik ulic dál do jednoho z domů kde na nás čekali Ashoka se Sabín.

„Výborná práce, posaďte jej do židle.“ řekla Ashoka a tak jsme tak i udělali. Poté jsme odstoupili a Ashoka se Sabín naopak přistoupili. Ashoka mu položila ruku na hlavu a zhluboka vydechla. Pocítil jsem zaschvění v síle a muž se probral. Než stačila Ashoka nebo Sabín něco říct vyskočil a pokusil se opět utéct a Sabín jej jedním kopancem opět vrátila na židli. „Kam si myslíš že jdeš?“ optala se tvrdě. „Já-já to zaplatím.“ začal a pokoušel se vrátit vyražený dech. „O čem to sakra mluvíš?“ zeptala se Sabín tvrdě. Chlápek na ní nechápavě zamrkal. „Poslal vás předsi starosta ne?“ zeptal se. Ashoka jen zavrtěla hlavou. „Prý máš informace o jisté imperiální buňce.“ přinesla Ashoka klidně. Muž náhle zbledl a zaváhal. „Já...to...tohle, nevím o čem to?“ koktal. „Takže něco víš. Výborně. Pověz nám to!“ řekla Sabín rázně. „Když to řeknu, zabijou je.“ „Koho?“ optal jsem se rychle, než stačila Ashoka nebo Sabín cokoliv namítnout. „Můj syn a dcera, oni. Drží je u sebe.“ řekl a pohlédl mi přímo do očí. Měl v nich strach. „Co si o tom myslíš?“ optala se Sabín Ashoky. „Necítím že by lhal.“ řekl Ashoka a povzdechla si.

„Tak jej někam odkliďme a pak pomůžeme jeho rodině. Už takhle máme na spěch.“ řekl náhle Ben. Ohlédl jsem se a pohlédl na něm nechápavým pohledem. „Jak tě něco takového může jen napadnout?“ řekl jsem zhnuseně. „Nevím zda si to při té své dobrosrdečnosti uvědomuješ ale se Sarah může být brzy konec.“ řekl chladně a oplatil mi zhnusený pohled. „Dal bys přednost jim přen ní.“ pronesl Ben. "Je sice pravda že nám nezbývá moc času. Ale to neznamená že se uchýlíne k takovému jednání. Možná máš Bene pravdu. Ale...co když je tu i jiná cesta?" Debatoval jsem sám se sebou a upíral na Bena neutrální pohled. „Tak dost vy dva!“ zarazila nás Ashoka. „Posledních pár dní jste jak dvě ženské. Ovládejte se.“ rozkázala zcela jasně. Sklopil jsem zrak k zemi. Ben si však jen odplivl. „Tak přeju hodně štěstí.“ pronesl a vyšel ven.

Chvíly bylo ticho. „Mohu mít návrh?“ optal jsem se opatrně. „Ano?“ pohlédla na mě tázavě Sabín. „Necháme jej jít.“ řekl jsem po chvilce rozvahy. Ashoka se Sabín vytřeštily oči. „Zešílel jsi?“ Vyštěkla Sabín na mě ale já jen pomalu zvedl ruku a začal vysvětlovat...

Star Wars: Odkaz moci Kde žijí příběhy. Začni objevovat