első.

98 11 7
                                    

Bevezető

Talpam alatt csörgött az avar. A levelek sokaságában észre se vettem azt a fagyökeret, amiben nem sokkal később felestem.
- Picsába! - szitkozódtam. Telibe hasra estem, így ülőhelyzetbe tornáztam magam. A tenyerem rohadtul égett, ezért a szemeim elé emeltem. - Bazdmeg! - suttogtam, majd lekaptam magamról a csontvázos ujjatlan kesztyűm. Nem kellett volna. A tenyerembe beleállt egy sörösüveg darab. De úgy cseszettül. Ahogy levettem a bal kezemről az anyagot, csak jobban beleállt. Fájdalomtól remegő jobb kezemmel kihúztam, majd eldobtam azt a szart. Egyből folyni kezdett belőle a vér. Szidtam mindent. Még csak kurvára hétfő reggel volt, én pedig kurvára beszoptam, mint mindig. Lassan felálltam, majd a kabátom zsebébe kerestem egy zsepit, amit a sebhez nyomtam. Auch... Szerencsétlen vagyok...

Lassan, csengetés után öt perccel beértem. Éppen valamit nagyon magyarázhatott a matek tanár háttal a táblánál, így halkan besettenkedtem a helyemre. Leültem és elővéve a füzetem, írni kezdtem ami a táblán volt.

- Hol voltál megint? - suttogta nekem a mögöttem ülő Brendon.

- Hogy hol? - fordultam hátra idegesen. Ő bólintott - Elestem bazdmeg! - sziszegtem az arcába, majd visszafordultam.

- És fáj valamid? - hajolt közelebb.

- Bazdmeg Brendon! - csóváltam idegesen a fejem. Nagyon ideges voltam és a legkisebb dologra is ugrottam. Lassan letelt a matek, amit a csengő megváltó hangja jelzett. Bedobtam mindent a táskába, majd a vállamra vettem. Siettem le az orvosiba, mivel a harmadik zsepi is kezdett átázni.

- Hova szaladsz? - sprintelt mellém az egyetlen barátom. Már egy kissé lenyugodtam, szóval próbáltam neki normális választ adni.

- Az orvosiba - sóhajtottam, majd leérve a lépcsőkön elfordultam balra. Ezen a folyosón öltözők és az az ellátó van, ahova sietek.

- Kérdeztem, hogy fáj-e valahol, mire te azt válaszoltad, hogy basszam meg - nézett rám értetlenül, mire elnevettem magam.

- És sikerült? - mosolyogtam a képébe. Tudtam, hogy nem szeret erről beszélni. El is pirult, ezért győzelmet könyveltem el a részemre. Úgy gondoltam - ha már ennyit aggódik, egyem meg -, hogy egy választ azért megérdemel - Egy üvegdarab felhasította a tenyerem, mikor elestem.

- Szilánkba tenyereltél? - emelte fel a szemöldökét, mire bólintottam - Szerencsétlen... - rázta mosolyogva a fejét. Mivel elértük az ajtót, ő belökte, mire én egy biccentéssel megköszöntem neki. A bent ülő nő egy kissé megugrott, de végül ellátta a kezem. Nem bírt leállni az idióta kérdéseivel: "Na és ez fáj?" vagy a "Hogy csináltad?" Hiába magyaráztam el neki vagy hatszor, nem tudott megnyugodni. Bren az ideges fejemet látva próbálta visszatartani a nevetését. Nekünk eléggé érdekes a barátságunk. Egyfolytában szívjuk egymás vérét, de ha hív a kötelesség, akkor kisegítjük a másikat. Én egy magányos srác vagyok, míg ő a suli legkeresettebb diákja. Eddig mindig csak ötöse volt mindenből, a lányok és a tanárok kedvence, kedves és segítőkész. Én erős hármas tanuló vagyok és egy olyan személy, akin mindenki figyelmen kívül hagy. Lehet nem is létezem?

ᴛʜʀᴇᴇ ᴄʜᴇᴇʀs ғᴏʀ sᴡᴇᴇᴛ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ