Pansy
Másnap alig szólaltam meg egészen az ötödik óráig. Az első kettő órában leginkább zaklatott voltam. Nem mindennapos, hogy egy halott embert látsz... Utána következő órákban leginkább gondolkodtam... Honnan tudta Gerard a nevem? És miért ölte meg azt a nőt? De leginkább egy dolog foglalkoztatott... Hogy tudott utána mosolyogni? Nagyon ijesztő volt. Gerard Waynek hívták. Van egy Mikey Way nevezetű srác, aki az évfolyamtársam. Eléggé antiszoc, mint én, de neki nagyobb a baráti köre. Ha ezt ki szeretném deríteni, akkor tőle kell majd valami információt szereznem. De hogyan?
Mivel egész nap kerültem Brendont - ő pedig elvolt Dallonnal, akit ki nem álhatok - ez feltűnt neki. Ezért, arra a cselekedetre vetemedett, miszerint ebédnél odajön hozzám. Nagyban lapátoltam magamba azt a kis rizst, amit szedtem magamnak, mikor ledobta magát mellém. Ránéztem ő pedig dühösen nézett engem. Nem telt bele egy másodpercbe se, hangot is adott a gondolatainak.- Mi a fenéért kerülsz engem?
- Nincs hangulatom a naphoz - vontam vállat.
- Nem hiszem el! Mondd el, hogy mi bajod van!
- Kérlek, nem beszélhetnénk másról? Nincs kedvem ehhez se - húztam el a szám. Megforgatta a szemeit, majd elővett a táskájából egy kis csomagot.
- Boldog születésnapot, te szerencsétlen! - tolta elém. Én kelletlenül kinyitottam, de belül igazából örültem neki, hogy gondolt rám. Kaptam tőle egy darab, a saját nevemmel ellátott pengetőt. Valószínűleg ő készíthette, mert nem úgy néz ki, amit a boltban vett. Mellé kaptam mellé egy kis kupont is. Kíváncsian vettem a kezembe majd nagy mosollyal köszöntem meg a barátomnak. Egy ingyen tetoválást ígért nekem ez a kis darab papír. Örültem neki.
- Köszönöm szépen!
- És tegnap miért nem voltál? - könyökölt fel az asztalra.
- Tudod, anya - sóhajtottam fel - Pedig sokszor elmondtam már neki - csóváltam a fejem.
- Ne legyél már ilyen! Örülj annak, hogy igyekezik! De! - tartotta fel az ujját, majd keresni kezdett valamit a táskájában. Előhúzott egy papírt, amin egy Halloweeni bulit hirdettek – Gyere el velem! Timothy rendezi. Igaz, egy nappal az ünnep után van, de csak azért, mert tegnap nem még otthon voltak a szülei. Szóval ma lesz – magyarázta.
- Brendon – fogtam meg a vállát – Áruld el, hogy minek menjek el egy olyan helyre, ahol rengeteg ember lerészegedik és mindenféle idiótaságot csinálnak! Neked sem kéne elmenned, a múltkor is majdnem börtönbe kerültél, mert Timothy rád kente azt, hogy te hoztad a drogot neki! – csóváltam a fejem.
- Az egy félreértés volt! Azóta már megbeszéltük. Meg egyébként is... Dallon jön!
- És mi a szart kezdjek vele? Tudod, hogy nem bírom – húztam el a szám.
- Mikor lettél te ennyire öreges! – csóválta a fejét, majd tálcáját felkapva elült mellőlem. Megint én maradtam és a gondolataim...
oOOo
- Megjöttem! – kiáltottam el magam.
- Frank, gyere be légyszi a nappaliba! – szólt anyám. Én levettem a cipőm és bementem hozzá – Ülj le – mondta szomorkásan. Én zavartan leültem a kanapéra, mellé.
- Mit szeretnél?
- Szóval... – sóhajtott – Tudom, hogy neked kevésbé tetszett a tegnapi program, mint nekem. Megtaláltam az egyik inget egy 'elajándékozandók' című dobozban, meg láttam is rajtad...
- Anya, tudom, hogy jót akarsz nekem. De nekem nem kell se szülinap, se semmilyen extra dolog, mivel ha nagy szükségem van valamire, mindent megadtok nekem – erre elmosolyodott.
- Akkor is szeretnék neked adni valamit – állt fel, majd a konyhába ment. Kíváncsian vártam, hogy mit szeretne majd. Remélem semmilyen drága dolog, mert azokat nem szeretem. Nem sokkal később bejött, egy állat hordóval a kezében – Meglepetés! Mindig szerettél volna egy kutyát, de nem kaphattad meg. Még mindig túl sok gond lenne vele, ezért egy hozzá hasonló állatot kapsz! – mosolygott. Ölembe nyomta a kis dobozszerűséget, én pedig meglepetten vettem észre a benne lakót. Még mostanában is megmaradt a kutya utáni kívánságom, de nem számítottam egy görényre... – Mi lesz a neve? – kivettem a jószágot és a kezembe fogtam. Egyből hozzámbújt – Azt mondták a menhelyen, hogy a szüleit megölték... Szívtelenek! – csóválta a fejét édesanyám, nekem meg eszembe jutott a tökéletes név:
- Pansy. Pansy lesz a neved.
ESTÁS LEYENDO
ᴛʜʀᴇᴇ ᴄʜᴇᴇʀs ғᴏʀ sᴡᴇᴇᴛ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇ
Fanficᴛʜʀᴇᴇ ᴄʜᴇᴇʀs ғᴏʀ sᴡᴇᴇᴛ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇ: ❝Mert a bosszú beteljesedése a legcsodálatosabb dolog.❞ Ethoid egy kis városka Amerikában. Alig pár ezer lakosa van, ezért rendkívül csöndes. Talán túl csöndes? Frank Iero egy különc az iskolában. A fiúk esze a lányo...