Proloog

1.6K 32 7
                                    

Pov Hailey Flores

November 2016

Ik loop de school in. Met mijn hoofd naar de grond, stap ik stevig door naar mijn locker. Ik zie Lynn al staan. 'Wat is er gebeurd?' vraagt ze als ze mijn rode en opgezwollen ogen ziet. 'Het heeft te maken met Colt.' Ik kijk naar de ingang van de school waar hij binnenkomt met Flynn en Zach. Onze blikken kruisen, maar hij draait algauw zijn hoofd weg. 'Wat doet hij bij hun?' vraagt ze.

Ik kijk weg. 'We hebben ruzie gehad. Een hele grote. Hij heeft de vriendschap verbroken. Al die jaren opeens weg.' mompel ik. Ik open mijn locker. 'Gadverdamme.' gil ik als ik in de ogen kijk van een dode vis. 'Iel gadver.' roept Luna. 'Kijk jullie vriendschap is net zo dood als die vis.' Ik schrik van Zach's stem. 'Loop een eind door.' zegt Lynn. Colt, Zach en Flynn beginnen te lachen. 'Lekker volwassen. Echt.' roep ik naar hem. Ze verdwijnen de hoek om.

***

Na school, loop ik naar het ziekenhuis. Mama is opgenomen voor een aantal testen. Ik loop het ziekenhuis binnen en vraag even na waar mijn moeder ligt. Als ik het weet, loop ik direct door naar haar kamer. 'Hey mam.' zeg ik als ik de kamer binnen loop. 'Hey lieverd.' zegt ze. Ze ziet wat wit maar voor de rest valt het mee. 'Wat is er?' vraagt ze direct als ik naast haar kom zitten. Ik zucht. Ze merkt ook echt alles. 'Hailey?' vraagt ze als ik stil blijf. 'Colt heeft de vriendschap verbroken mama. Alles zo in een keer weg.' Ik begin zachtjes te snikken.

'Meisje toch, niet zo verdrietig. Colt draait wel weer bij uiteindelijk. En die vriendschap is nooit echt weg. Hij zit altijd hier.' Mama tikt op mijn borst. Ik glimlach even.

Wat zou ik toch zonder haar moeten?

—————————-

Heyhoi,

Ben ik weer met een nieuw verhaal! De proloog bestaat uit een flashback naar de vroegere jaren van de hoofdpersoon van het verhaal!

Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden! Ik heb namelijk het boek al afgeschreven. Het klopt dat het eerder online heeft gestaan maar ik wilde eerst voor mezelf Working For Him afschrijven en dat heb ik nu gedaan! Dus vandaar dat Bad Guy weer online komt!

Laat even weten wat je ervan vindt in de reactie's en laat even een stem achter. Dat zal ik erg waarderen!

Liefs Ayella❤️

Bad guy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu