3.

919 33 4
                                    

Вече беше сутрин. Вие с Тае тъкмо ставахте. И двамата се управихте и тръгнахте към университета. Когата пристигнахте вие видяхте Куки и Юна хванати за ръка. Когато Тае видя това побегна в тоалетната. Ти веднага го последва.
-Тае не им обръщай внимание те само искат да те дразнят. Недей да плачеш.
-Но, Т/И аз обичах Юна. Не мога ей така да забравя всичко.
-Тае трябва да се стегнеш и да не се дразниш от тях. Забрави, че Юна съществува.
-Добре Т/И. Хайде да вървим.
Вие тръгнахте, след това се разделихме и всеки си отиде по кабинетите. Ти трябваше да седиш до Юна.
-Защо по дяволите трябва да седя до нея.
Ти си седна на мястото и след малко дойде и Юна.
И двете се изгледахте .Тя седна и започна лекцията.
В главата на Юна.
-Ще видиш Т/И. Ще ти го върна тъпкано за това, че ме онижи. Знам всичко за теб.

Skip time.
Свършиха лекциите ти и с Тае се прибрахте. Пак се засякохте с Юна и Куки. Ти искаше да го върнеш на Юна за дето нарянава Тае и я преспъне, тя падна на земята. С Тае просто я погледнахте и се прибрахте.

Вече беше 22:00 и с Тае все още не си бяхте легнали. Цяла вечер си приказвахте и се забавлявахте.
При Юна и Куки:
-Ще си го върна Т/И!
-Как?
-Не случайно знам всичко за нея. Когато завършихме родителите и се разведоха и тя нямаше пари за ядене и къде да живее понеже и баща и и майка и не я искаха. Тя стана проститутка. Имам нейни снимки и сега ще види какво ще и се случи.

Юна взе телефона си и качи всички снимки на Т/И в Facebook за да ги видят всички.
При Т/И и Тае:
-Хайде, Тае да си лягаме.
-Защо? Искам още да си говорим
-Тае!
-Добре де. Хайде!
И двамата се измихте и си легнахте. Преди да си легнеш ти си провери Facebook-ка и като видя какво е качила Юна се разрева.
-Т/И какво става? - попита Тае.
-Виж какво е качила Юна.
Тае погледна и веднага те гушна. Ти си облегна главата на неговото рамо и не спираше да плачеш. Той ти казваше да се успокоиш, но ти не спираше. Спомни си нещата, които ти си бяха случили. Изведнъж Тае тръгна на някъде.
-Тае къде отиваш?
Той не ти отговори, затвори вратата зад себе си и ти остана сама. Ти нямаше сили да го догониш за това се свлече на земята и там и заспа.
При Тае:
-Юна ти нормална ли си?......



Еми това беше за днеска. Надявам се да Ви хареса. ❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ