Юна веднага извикаха линейка. Тя беше при вас след 20 минути. Теб те качиха в нея и потеглихте за болницата. Там те настаниха в една стая и те прегледаха. 5 мин след прегледа при теб бяха Юна и Тае. Тае веднага пита доктора какво ти има и защо си припаднала.
-Докторе какво стана, защо Т/И припадна?
-Аз искам да ви питам нещо? Вие почнахте ли да и припомняте неща?
-Аз и Т/И бяхме излезнали и бяхме в парка. Аз почнах да напомням за миналото и изведнъж и се зави свят и припадна.
-Добре, тя е приприпаднали поради това, че изведнъж си е припомнила някакви неща.И просто и е дошло в повече. Тя вече се съвзема. Другия път когато и припомняте спомени го правете бавно, за да не пропадне пак.
-Добре докторе.Тае и Юна влезнах при теб.
-Т/И как си?
-Добре. Вече се съвземам.
-Сега спомни ли си кой съм аз? - каза Тае с надежда в очите.
-Мисля, че да. - каза ти докато се хвана за главата.
-Тае, любов.
Тае веднага изтича при теб и те целуна.
-Любов знаеш ли колко ми липсваше.
-И на мен Тае. Какво прави тук Юна?
-Юна ти помогна да си спомниш.
Юна се приближи към теб.
-Т/И искам да ти се извиня за всичко което направих. Когато се разделихме с Тае аз почнах да ревнувам и всичко което извърших е под влиянието и. Моля ти се прости ми.
-Добре. Ще ти простя единствено защото много те обичам и заради теб открих любовта на живота ми.
-Много ти благодаря Т/И, никога повече няма да правя глупости. И аз много те обичам.
Юна отиде и те прегърна.
-Но, Юна мисля, че имаш да се извиняваш на още един човек.
-На Куки. Как да му се извиня като той дари не ми отговаря на съобщенията.
-Ще отидеш при него и ще му се извиниш.
-Добре отивам?!Юна тръгна и отиде при Куки и чукна на вратата. Куки и отвори и я погледна.
-Какво правиш тук Юна. Не разбра ли че не искам да те виждам!?
-Знам! Но искам да ти кажа нещо. Може ли да влезна?
-Да влизай!
Юна влезна и седна на дивана, а срещу нея седна Куки.
-Хайде Юна казвай какво искаш от мен?
-Куки много съжалявам за всичко което направих. Същност аз много те харесвам.
-Ти сериозно ли си мислиш, че ще ти се вържа.
-Това не е шега. Аз те обичам.
-Добре и аз те обичам. Сега да видим колко ме обичаш.
Куки стана и хвана Юна като булка. Поведе я към спалнята. Почна да я целува и да остава смучки по врата и. След това я съблече(🔞🔞).Skip Time.
-Харесали ти Юна.
-О да. Сега вярваш ли ми че те обичам.
-Да. Хайде сега да си лягаме.
Юна и Куки се изкъпаха. И си легнаха....Ето я и днешната глава. Надявам се да Ви хареса. ❤️❤️❤️