След като Тае,Куки и Юна се прибраха те,оставиха Тае в апартамента ви.А Юна и Куки се прибраха.
При Т/И.
Ти стоеше и мислеше за връзката ви с Тае. Вие преминахте през много проблеми. На теб ти писна от тези проблеми и обмисляше дали нямаше да бъде по-добре да скъсате. Но все още много го обичаше. Не ти даваше сили да отидеш и да му кажеш, че не го обичаш. Реши да се прибираш, защото стана прекалено късно.След като стигна до апартамента отвори и видя Тае заспал. Искаше ти се да отидеш и да го удариш. Но не можа просто затвори и отиде при Куки и Юна. Почука и ти отвори Юна.
-Т/И, как си, добре ли си? Влизай!
-Добре съм, Юна. Ако може днес да спя при теб и Куки. Не искам при Taehyung.
-Разбира се, че може. Но трябва да ми разкажеш какво стана и къде беше!?
Ти влезна и седна на дивана. Юна седна и веднага почна да те разпитва.
-Кажи, какво се случи?
-Нали отидох да видя, защо Taehyung се забави и като влезнах видях Мона и Taehyung голи. И Тае целуваше Мона. Избягах и отидох на моето място.
-Ето къде си била. Не се безпокой, Куки се погрижи за Мона. Изгони я като мръсно кучи от ресторанта.
-Радвам се. Но това не ми помага. Какво ще правя с Тае и връзката ни?
-Т/И мисля че трябва да му дадеш още един шанс! Все пак той много те обичаш пък и ти него.
-Искам да му простя, но вече не мога.
-Добре Т/И както си решиш, но хайде да си лягаме. Все пак е 3 часа.
-Лека нощ!
-Лека!
Ти си легна, но не можа да заспиш. Мислите за
Тае, не те оставяха на мира.Skip Time.
Вече беше сутрин и ти се събуди. Болешете главата и очитети бяха подути. Отиде да се оправиш в тоалетната, но изведнъж ти се до повръща. Това се случваше от 3 седмици. Погледна към календара и видя, че ти закъснява. Помисли си, че си се разболяла.
След като се пооправи. Отиде до аптеката да си вземеш някакви хапчета.
-Здравейте! Искам да си взема някакви хапчета за повръщане и за главоболие!?
-Според мен трябва да си вземете тест за бременност.
-Добре дайте и него!
Ти взе всички лекарства и се прибра. Взе теста и реши да го направиш. Ти не искаше дете точно сега.Skip Time.
Ти вече направи теста и чакаше да видиш резултатите. След 2 минути те вече бяха готови. Ти видя 2 черти, което означаваше, че си бременна. Ти се разрева, как щеше да кажеш на Тае!? Ти не искаше да го виждаш, па камоли да имаш дете от него. Юна и Куки се прибраха от лекциите, когато те видяха веднага отидоха при теб.
-Какво става Т/И? Защо плачеш?
Ти им подаде теста. Когато го видяха се шокираха.
-Ти си бременна!?
-Да!
-Сега какво ще правиш?
-Не знам. Незнам как ще кажа на Тае за това.
-Сега предлагам да се успокоиш. Всичко ще се оправи.
Докато вие си говорите на вратата се почука. Юна отвори и..........Надявам се да Ви хареса некста... ❤️❤️❤️