16.

314 14 3
                                    

Ти и Юна пристигнахте в ресторант. Лигите на Куки и на Тае потекаха, когато ви видяха.
-Момчета затворете си устните лигите ви потекоха.-Каза ти.
-Вие сте много красиви.
-Благодарим ви! - Казахте ти и Юна.
-Добре момичета хайде сядайте.
-Няма да чакам втора покана. Гладна съм като вълк. - каза ти и всички се засмяха.
-Моето прасенце. - Каза Тае.
-Еййй......
-Шегувах се.
-Добре хайде да ядем, че и аз съм гладем. - каза
Куки.

Вие си поръчахте. След като поръчате храната, почнах те да си говоритр. От много време не бяхте излизали. Беше ви много приятно. По едно време видяхте Мона седнала с нейните приятелки на съседната маса. Тя се приближи към вас.
-Здравей Тае. Как си?
-Мона моля ти се махни се. Не ми се занива с теб.
-Ама ти е приятно да се заниваш с това прасе Т / И.
-Да, сигурно? Тва че няма кой да ти пусне мен не ме интересува.
-Добре ама да не си забрани оная случка с тебе и мен тогава ми пусна.
-Мона това е преди 3 дълги години.
-И каквото пак се е случило.
-Мона това не са говори на маса. Помоли те да си вървиш!?
Мона си тръгна бясна.

В мислите на Мона.
-Ще ви разделя още днес. Ще видим преди 2 преди 3 няма значение кога се е случило важно, че се е случило.

При Тае, Куки, Юна и Т / И.
Вечерта мина бързо. Тае и Куки се напиха. Преди да тръгнете на Тае му се доходи до тоалетна. Другите излезнаха, за да го чакат навън. Докато Тае си вършеше работата, Мона влезна.
-Здрасти Любов.
Тае си помисли че това си ти защото беше много пиян и вече не беше на себе си.
-Здрасти, любов.
Мона му се надхвърли и почна да го целува. Почна да се съблича както и Тае......

При Т/И.
-Хора Тае много се забавлява. Ще отида да видя какво се случва.
-Добре върви. Ще те изчакаме тук.
Ти тръгна към тоалетната, отвори вратата и ти се искаше да не си била отваряла.Тае беше над Мона и я целуваше.Ти избяга със сълзи в очите. Когато Куки и Юна те видяха, те се опитаха да те настигнат, но не можаха. Ти бягаше с всички сили. Ти отиде на  специално за теб място. Винаги когато беше тъжна ходеше в гората. Там имаш една скала от която се виждаше целия Сеул. И днес отиде там. Искаше да останеш сама .....

При Юна и Куки.
-Куки да отидем да видим какво се е случило.
Юна и Куки влезлиха в тоалетната и видяха Тае и Мона.
-Ало Мона махни се от Taehyung, броя до 3.
-Няма да стане. Той е само мой.
-Да, да.....
-1 .....
-2 .....
-3 ....
Куки отиде и дръпна Мона за косата. Изкара я навън, тя беше гола. Имаше късмет, че навън нямаше никой.
-Сега моя мила Мона. Ти или се махаш от живота им или аз ще изтрия от света.
-Да бе, ти ли ще ми кажеш!?
-Да аз. МАХАЙ СЕ!
-Добре де добре. Може ли да си взема дрехите?
-Не ще ходиш гола. Не ме интересува, да си мислила като правиш глупости. Ще ходиш така. Сега се МАХАЙ, че не мога да те гледам!?

При Юна.
-Taehyung, ти нормален ли си!? Знаеш ли какво направи?
-Е .... Та това беше Т / И.
-Това беше Мона.......
-Сериозно ли?
-Да! Ти и изневери. Сега тя избяга нанякъде.
-Аз ще я намеря.
-Не ти си отиваш вкъщи.
Така Юна изведе Тае и с Куки тръгнаха да се прибират..........

Днес главата е по-дълга. Надявам се да Ви хареса! ❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang