-Тае бременна съм.......
-Какво? Любов сериозно ли?
-Да! Ще ставаш баща.
Тае се затича към теб и те прегърна, след това те целуна.
-Куки айде да те черпя за повода.
-Хайде и аз ще те черпя.
Така Тае и Куки тръгнаха да се черпят. Ти и Юна останахте сами.
-Юна как си?
-Добре съм. Не мога да повярвам, че ще ставам майка. Пък и, че и ти ще ставаш.
-И аз не мога! Спомняш ли си през какво преминахме. През всичките обиди, изневери.......
-Да и не искам да си ги припомням. Сега важното е ,че пак сме приятелки и се обичаме.
-Много те обичам тъпанарчето ми.
-И аз.
Вие се прегърнахте и ти си тръгна.Skip Time.
Вече беше 2 часа, а Тае не се беше прибрал. Ти го чакаше и много се притесняваше. Звънеше му но той не ти отговаряше. Идваше ти да станеш и да отидеш да го потърсиш, но те беше страх.При Тае и Куки.
Двамата бяха в местен бар и бяха много пияни. Забавляваха се и си танцуваха.
-Бррато ххайде да се прибираме. - каза Тае едва
-Ноо на мен мии е много забавно не искам.
-Вече сме много пияни. Пък и сигурно момичетата се притесняват. ХАЙДЕ.
-Добре.
Така Тае и Куки хванати под ръце лека по-лека се прибраха. Когато ти видя Тае му се хвърли и понеже беше пиян го събори. Веднага го изправи и го накара да си легне. Вече беше станало 4 и реши, че е време да си лягаш.На сутринта.
Вие станахте и ти реши че ще отидеш на лекции понеже не беше ходила от много време.
-Любов къде ще ходиш?
-Отивам на лекции. Ти стой тук защото все още си леко пиян. След като свърша отиваме на лекар.
-Добре. Ще те взема след лекции. Чао любов.
-Чао Тае.
Днес беше сама и никой от приятелитети нямаше да ходи. Пред входа ти видя Мона. Тя разбира се те заговори.
-Виж кой е тук. Как е Тае?
-Не те интересува.
-Е как той ми е гадже мисля, че ти го видя.
-Какво сте? Излез от света на фантазиите това не е добро място!
-Аз не си фантазирам мила. Това е истина той ме обича и аз него.
-Мона ти си за луднича. Кеф ли ти е да съсипваш връзки, да караш хората да се карат по между си?
-Да Т/И много ми е яко.
-Чао, Мона и ти пожелавам да те вземе някой със същите психични отклонения и да си живеете добре!
Ти си тръгна защото повече не можеше да я слушаш дразнеше те само когато я видиш па камоли когато се сетиш за онази вечер.Skip Time.
Лекциите ти свършиха и тъкмо излизаше тогава видя Тае. Ти му се хвърли и го целуна.
-Здрасти любов.
-Здрасти Тае хайде да вървим.
Точно когато ти целуна Тае, Мона излезе и ви видя. Така разбра, че плана и не и се е получил. Реши да ви проследи.В болницата.
Мона ви проследи до кабинета на лекаря при който искахте да отидете. Така разбра, че ти си бременна. И си каза:
-Това бебе няма да се роди.........Това беше днешната глава. Надявам се да Ви хареса❤️❤️❤️