На другия ден.
Тае стана оправи се и тръгна към теб. След като пристигна в болницата влезна при теб.
-Здрасти Т/И
-Здравей, къде е Юна?
-Юна ще дойде по-късно, защото има работа.
-Добре.....
Той ти помогна с багажа и тръгнахте. Вие стигнахте пред апартамента и влезнахте.
-Добре Т/И ти живееш тук с мен. До нас е Куки.
-Но, аз преди живеех с Юна.
-Но, сега ти живееш при мен.
Тае те разведе из апартамента. Теб внезапно те заболя глава.
-Т/И какво има?
-Заболяме главата.
Тае се досети, че доктора му каза, че когато ти се връща спомен може да те забили главата внезапно. Тае ти помогна да седнеш.
-Т/И спомни ли си нещо?
-Незнам, но осещам, че това място ми е познато.
-Спомняш ли си кой съм аз?
-Все още не.При Юна.
Тя се оправи и отиде при директора.
-Добър ден, директоре.
-Добър ден, госпожице. Мисля че знаеш защо си тук?
-Да, и много съжалявам, но учителя ме заплаши.
-Как така аз допреди малко говорих с него. Той ми каза че ти си заплашила.
-Ще ми позволите ли да ви обясня.
-Хайде разкажи.
-Преди 1 седмица имаш лекция при учителя. Останах след нея за да го питам нещо. Когато отидах при него той ме хвана и почна да ми казва, че иска да съм негова. След това ме целуна. Аз се дърпах, но не можах да се махна от него. След като ме целуна ми каза утре да го чакам в тази стая по това време. На другия ден аз си взех телефона, за да запиша какво ми е казал и мога да ви го пусна. Още миналата седмица исках да ви го пусна. но ме беше срам.
-Добре, пусни го.
Юна го пусна и на записа ясно се чуваше как учителя и говори мръсни неща.
-О много се извинявам госпожице. Ще се погрижа за учителя.
-Добре, довиждане.
И така Юна си тръгна щастлива от това че ще остане в университета. Тя веднага тръгна към Тае. Тя почука и Тае отвори. Тае я издърпва на вънка.
-Как мина при директора.
-Ще остана в университета.
-Искам да ти кажа нещо.Аз показах снимката на директора.
-Ти какво? Защо си го направил?Но както и да е. И аз искам да те помоля нещо.
-Кажи.
-Искам пак да ти се извиня. Не искам да се карам с теб аз се промених. Спомни си колко хубави спомени имаме.
-Незнам не съм сигурен. От една страна искам да ти простя, но от друга все още ти нямам доверие.
-Как да ти го покажа.
-Юна нека да се оправи Т/И пък тогава ще се извиняваме.Така Тае и Юна влезнаха в апартамента. Когато ти видя Юна веднага и се надхвърли.
-Юна от кога не съм те виждала.
-Т/И и аз. Как си.. Искаш ли след малко да излезем. Ще те разведя на някъде.
-Добре съм. Хайде да излезем.
Юна повлече Т/И на навън. Те отидоха в парка.
-Т/И хайде да седнем ето там.
Вие седнахте и почнахте да си говорите.
-Т/И спомняш ли си, че аз бях с Тае.
-Да.
-Спомняш ли си когато се нанесохме в новото жилище. И след това излезнахме навън.
Докато Юна разказваше на Т/И и се зави свят и припадна......Надявам се да Ви хареса днешната глава❤️❤️❤️