-Юна ти нормална ли си? Защо го направи?
-За какво говориш, скъпи?
-Не ми викай, скъпи! Знаеш за какво говоря!
-А, за поста ли? Ами, заслужаваше си го! Няма право да прави така.
-А ти какво направи? Изневери ми, веднага си хвана ново гадже и ме забрави. Теб никога не те интересува как се чувстват другите.
-Първо, интересува ме. Пък и Т/И си го е заслужила, нужно ли е да казвам за какво.
-Знаеш ли какво, Юна. Ти си най-долния и гаден човек, не искам повече да говоря с теб, но само още един път да си разтроила Т/И, ще си платиш.Тае излезе от стаята и тръшна вратата. Прибра се в общежитието ви и видя, че си заспала, пренесете на леглото и той легна.
На сутринта:
Аз се събудих и видях, че Тае го няма. Днес реших, че няма да ходя на лекции. Почнах да разгледам снимките ни с Юна. Стана ми много тъжно, но може би за сега беше по-добре да не сме приятелки. Сетих се за много изживявания с нея. Ние бяхме приятели, от деца никога не сме се разделяли, не сме се карали, винаги сме били едно. Юна много се промени, вече не я познавам.
Докато разглеждах попаднах на снимка на Тае с мен. Толкова е красив, мил....... Т/И не така ти не може да го харесваш. Но той е много сладък, мисля че наистина го харесвам, но дали той ме харесва. С времето ще разберем.......
Докато си мислех, Тае влезна.
-Здрасти.
-Здравей. Как минаха лекциите?
-Сравнително добре. Ти как си? - попита ме.
-Добре съм, но малко ме било корема!
-Защо те боли? Да не си яла нещо развалено?
-Незнам, днес не съм яла нищо.
В този момент ти вдигна чаршафа и видя червено петно. Погледна към календара и видя, че ти е дошъл цикъла.
-Какво става? Какво е това петно?
-Нищо!
Ти веднага изтича в тоалетната.След като вече беше готова излезе, беше много притеснена. Погледна към Тае, но все едно нищо не се беше случило. Той беше оправил чаршафите и правеше нещо за ядене.
Вие се наядохте, изгледахте един филм и си легнахте, готови за утрешния ден......
Надявам се на тази глава, за да видите. Написах и малко глупости, но не знам с какво да завърши главата си. ❤️❤️❤️❤️