Тае излезна от стаята ти и звънна на Куки и се разбраха да излезнат. Тае се облече и излезна. Те се срещнаха пред едно заведение. След като влезнаха в заведението, седнаха и си поръчаха питиета.
-Куки искам да си върна на Юна за всичко, което направи. Обещах на Т/И, че ще върна на този който я е блъснал.
-Как ще и го върнем?
-Ще провалим живота и, ще направим така, че да я изгонят от университета, ще остане без пари и ще трябва да ни се моли, но няма да я приемем. Съгласен ли си?
-Да!Преди седмица.
След лекциите, Тае искаше да пита нещо преподавателя, за нещо което не беше разбрал. Тъкмо отвори вратата и видя Юна и учителя да се натиска. Тае ги снима.Сега.
-Куки преди седмицата видях Юна и учителя да се натискат, снимах ги и сега, ако отидем и кажем на директора и ще я изгони.
-Добра идея! Да пробваме....
Двамата станаха от местата си и се запътих към университета.Тае и Кук пристигнаха в университета. Те се запътиха към кабинета на директора. Почукаха и влезнаха.
-Добър ден господине!
-Здравейте момчета, какво ви води тук?
-Искаме да ви покажем нещо. Преди седмица видях Г-н Сеокджин, да се целува с Юна.-каза Тае докато показваше снимките на директора
-Как може такова нещо? Веднага ще се погрижа и за двамата.
-Благодаря ви.
-Благодаря, че ми казахте, приятен ден!
-Приятен ден и на вас, довиждане!
-Довиждане момчета.
Тае и Куки излезнаха и се спогледаха.Сега те щяха да отидат при Юна, за да я питат някои неща. Те я видяха. Тя беше седнала пред университета. Момчетата имаха план, да я накарат да си признае за всичко.
Тае излезна и седна до нея, докато има Куки ги снимане.
-Здрасти Юна. Как си?
-Защо говоря с мен нали ме мразише!?
-Любима вече разбрах, че обичам само теб. Искам пак да се съберем, че ще се върна ли пак при мен?
-Какво? Искаш пак да си с мен, правилно ли чувам?
-Искам пак да си в прегръдките ми.
-Еми ... Добре най-накрая ти се върна при мен.
-А може ли да ти задам един въпрос? Защо направи всичко това?
-Ревнувах от Т/И, сближи се с нея, забрави за мен. Опитах се да ви разделя, като те целуна, не стана. Опитах се да изложа със снимките, но пак не стана. Вие пресичахте и аз блъснах Т/И.
-Добре Юна. Сега вече ще ти се върне за всичко което си направила!?
-Как така?
-Много си глупава. Излъгахмете! Аз обичам единствено Т/И. Заради теб сега е в кома.
-И как ще докажаш че съм аз? Така че......
-Виж там. - Каза Тае, като посочи Куки.
-Много си долен Taehyung!?
-Знам, но ти си по-долна.
Така Юна си тръгна съсипана. А Тае и Куки се смееха.
Юна се прибра и си мислише, че ако не беше направила този експеримент с Тае щяха да са все още заедно, нямаше ти да си в кома и всичко щеше да е идеално. Тя разбра, че е прекалила. Единственото нещо което искаше в момента е Тае, ти и Кук да сте си както преди............Е това е от мен за днес, надявам се да ви хареса.❤️❤️❤️