Тае беше шокиран от това което чу той веднага отиде при доктора и го пита.
-Докторе, Т/И се събуди и не помни нищо.
-Това е нормално има временна амнезия. Тя ще си спомни всичко, но трябва да и показваш предмети, места на които е била за да си ги спомни.
-Добре, Докторе.
Тае тръгна малко разочарован. Той отиде при Т/И.
-Т/И аз съм твоето гадже Taehyung. Това там е Jungkook той ти е един от най- добреите приятели.
-Вас двамата не ви познавам. Искам Юна!
-Виж Т/И заради Юна си тук тя те блъсна с кола. И ти изпадна в кома.
-Това няма как да е вярна ние с нея никога не се караме.
-Знам, но тя те блъсна. Повярвай ми.
-Не ти вярвам извикай Юна.
-Утре те изписват и ще отидеш да я видиш. Сега почевай!
-Добре!Тае и Куки си тръгнаха. Решиха да се разходя за да помислят какво да правят. Те се запътих към парка.
-Куки какво да правя?
-Незнам, но какво точно ти каза доктора.
-Той ми каза че Т/И може да си върне паметта само като и показвам неща и места където е била.
-Еми ще я водиш където сте били на първа среща, ще я заведеш в апартамента.
-Т/И всъщност не помни 2-3 години от живота си. Щомто не си ме спомпя.
-Добре да видим утре какво ще се случи.
-Чао Куки.
Така Тае и Куки се разделиха. Тае се прибра и почна да си мисли какво да покаже на Т/И. Но щомто не си спомня 2-3 години ще трябва да му помогне Юна.При Юна.
Юна все още си мислеше какво ли ще се случи на срещата с директора. Тя не искаше да я изключват.
Докато размишлява Тае и звънна.
-Здрасти Юна.
-Здрасти. Защо ми звънниш?
-Т/И се събуди но не си спомня последните 2-3 години от живота си и ти трябва да ми помогнеш да и ги върна.
-Добре. Но аз исках да и се извиня. Но тя не си спомня че аз съм я блъснала.
-Когато си припомни всичко ще и се извиниш важното е да и върнем паметта.
-Добре!
-Утре ще я изпишат. Ти ще дойдеш с мен на изписването и ще и припомниш някои неща.
-Колко я изписват?
-Някъде към 13:30, защо?
-Еми аз съм на среща при директора.
-Защо?
-Еми нищо трябва да му кажа нещо.
-Тогава аз ще я заведа в апартамента, а пък когато си готова ще дойдеш да я вземеш.
-Съгласна съм. Лека нощ.
-Лека и на теб.При Тае.
Когато Тае чу че Юна ще ходи при директора до някаква степен се зарадва, но му стана и гадно.
Но се надяваше да не я изключат. Той се оправи и легна.....Ето я и днешната глава.Надявам се да Ви хареса. ❤️❤️❤️❤️