22.

280 15 2
                                    

Jimin се беше затичал към тях.
-Какво правиш тук, не ни трябва! Върви си при Мона, нали ти и помагаш с тези неща.-каза Тае на Jimin
-Заклевам се че не съм очаствал в този план на Мона! Идвам да видя как е Т/И. Добре ли е?
-Незнам! Никой не е казал нищо за Т/И!
-Добре!?

Jimin седна на пейката до другите и зачака с тях. Тае беше съсипан, искаше да разбере какво се случва.

След 1 час изследванията бяха готови. Докторите отидоха при Тае.
-Приятелката ви и бебето са добре. Не се тревожете утре я изписваме, и повече никакви инциденти!
-Много ви благодаря. Сега мога ли да я видя?
-Да, разбира се!
Тае не чакаше втора покана и влезна.
-Т/И как си?
-Добре, но как е бебето?
-И бебето е добре.
-О слава богу. Знаеш ли кой ме бутна защото аз си мисля че знам кой е!
- И аз мисля че знам кой е.
-Мона!? - Казахте в един глас.
-Какво ще правим с нея? - попита ти.
-Не знам, но мисля да я оставим да си мисли, че си загубила бебето и да те остави!
-Съгласна съм, но как ще си крия корема по-късно.
-Любов, свършвам университета след 1 месец. Предполагам, че няма да ти личи чак толкова.
-Добре! Обичам те айде върви!
Той дойде до теб и те целуна след това си тръгна. Каза на Куки и Юна за плана им и те си тръгнаха.

На другия ден.
Тае стана щастлив защото днес те изпоиваха от болницата. Облече се с черни дънки, бяла тениска и червени кецове и тръгна към университета. На входа видя Мона и нейната компания от кифли.
-Здравей сладкиш как е бебето ви?
-Т/И го изгуби. - каза Тае с тъжна физиономия
-О горкия, съжелявам!
Тае просто си тръгна и влезна в кабинета.
Мона се засмяказаното от Тае  и можеше да премине към втора точка от плана си, а тя беше да те убие. Искаше Тае само за нея.

Skip Time.
Тае свърши с лекциите и веднага тръгна към теб. Той те видя и веднага те прегърна и целуна.
-Любов знаеш ли колко ми липсваше? Днес ще си прекараме страхотно.
-Хайде да вървим, че вече ми писна да стоя в тази болница!
Вие тръгнахте и отидохте да се разходите в парка. Тае ти беше направил изненада, беше подготвил питник край езерото в парка.
-О Тае какво е това?!
-Малка изненада за моята любима и бебчете.
-Нямаше нужда, нужен си ми само ти за да се чувствам щастлива.
-Хайде сядай!
Ти седна и почна да ядеш се пак вече ядеше за двама и също беше много гладна.
-Любов имам да ти давам нещо.
Той ти подаде албум с ваши снимки.
-Любов спомняш ли си как се запознахме? Аз няма да забравя този ден, още когато те видях те обикнах. Почувствах нещо което никога не бях чувствал. Обич и то истинска. Спомняш ли си как станахме гаджета. Този ден беше най-хубавия в живота ми. Дори по време на кратката ни но пълна с любов и чувства връзка да преминахме през много неща, лоши или добри ти винаги ме обичаше. А когато разбрахме, че ще ставаме родители. Дори тогава да не бяхме в най-добри отношения пак бяхме един до друг. И сега идва момента в който трябва да се случи нещо още по-хубаво.
Той те накара да се изправиш, след това коленичи.
-Любов ще се омъжиш ли за мен?
Ти се разплаква от радост.
-Тае дааа. Триста пъти да.
Когато Тае чу това стана и ти сложи пръстена. След това те прегърна, след това те целуна. Тази целувка беше изпълнена със страст и любов.
-Тае от къде ти хрумна това?
-Исках да покажа любовта си към теб. Пък и вече всички трябва да знаят, че си само и единствено МОЯ.....





Надявам се да Ви хареса новата глава❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang