8.

548 20 21
                                    

Докато вие спахте, Юна мислеше как да те прецака. Не и стигаше само целувката, все още търсеше да си го върне.

Skip Time:
Днес ти и Тае нямахте лекции и решихте, че ще го прекарате заедно. Оправихте се и отидохте на кафе.

Там седяхте около 2-3 часа и само си говорехте. След това решихте, че ще отидете в мола, защото ти трябваха нови дрехи.

Вие обиколихте целия мол, ти си напазура всичко нужно, но Тае се спря пред един от последните магазини преди изхода на мола.
-Любов хайде да ти вземем бельо.
-Не ми харесва накъде биеш. Няма да стане!
-Защо де? Искам аз да ти избера, моля! .
-Оф върви не ми се занимава с твоите глупости.
Тае заподскача като малко дете към магазина за
бельо. Ти реше, че ще се прибереш, защото ти беше малко лошо.

След 3 часа, Тае се появи с три големи плика. Ти се укокори....
-Здрасти любов.
-Здравей. Какви са тези торби. Ти да не си изкупил целия магазин ?
-Не! Просто имаше много красиви неща.
-Ако си взел някакви дантелки и глупости, няма да ги облеча
-Защо любов? Ти имаш хубаво тяло това ще ти отива. Пък вече мога да потвърдя след вчера.
-Млъкни, че след малко на теб ще ти ги облеча тези дантелки.
-Добре де спирам......
Ти отвори плика и видя това, което не иска да видиш. Върте имаше само да дантелени неща, полупрозрачно бельо и още подобни неща. Ти се отврати, просто хвърли торбата и отиде в спалнята Тае те последва.
-Т/И какво става не ти ли харесват? Всички момичета харесват такива неща.
-Аз не съм от тези момичета! Много добре знаеш, че аз не обичам такива неща.
-Ще се научиш да ги носиш!
-Ще да не си ми шеф?
-Не съм ти шеф, просто искам да те виждам с такова бельо, ти си красива, колко пъти да ти го казвам. Това ще ти отива много, пък и само аз ще те гледам така, че няма от какво да се притесняваш.
-Окей, сега ме остави, че вече ме заболя главата.
-Добре, почни си. Аз отивам да направя вечеря.-той дойде и те целуна по челото и замина да прави вечеря.
-Добре любов! Благодаря.
Тае излезна от стаята и отиде да прави вечеря.

След половин час тя вече беше готова. Тае те извика, двамата седнах те на масата и почнахте да вечеряте. Изненадващо вечерята беше много вкусна.
-Браво Тае! Много е вкусно...
-Благодаря, любов!
-Как не подпали апартамента?
-Май вече си много добре, че и шеги пускаш?
Тае те хвана и те хвърли на леглото. Почна да те гъделичка. Това беше слабото ти място.
-Тае спри моля......
-Ти ще престанеш ли?
-Да......
Той те остави и вие продължихте с вечерята.

След това се изкъпахте и си легнахте.
-Лека нощ любов.
-Лека.
Вие се целунахте и заспахте .....

Надявам се да Ви хареса главата. ❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant