21.

277 16 3
                                    

При Мона.
-Значи ще ми се отваряш ти Kim Taehyung ще съжеляваш, пък да не говорим за Т/И ще и се случи нещо много лошо.
-Но, Мона защо толкова ги мразиш Т/И не ти беше направила нищо. Разбирам Тае но не трябва да нарянаваш Т/И все пак е бременна. - Каза Jimin.
-Не ме интересува ако се налага ще я убия, но ще бъда с Тае.
-Добре Мона както си решила. Но аз няма да ти помагам с тези планове.
-Махай се не ми трябваш !
-Чао!

Jimin си тръгна и се прибра в дома си. Почна да мисли какво да прави дали да защити най-добрата си приятелка или момичето което харесва. Никак не беше доволен от това че ти беше бременна от Тае. Но не искаше да ти се случи нещо. Единствено можеше да чака как ще се развият нещата.

JiminНа 22 години от Сеул, Южна Корея

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Jimin
На 22 години от Сеул, Южна Корея. Най-добър приятел на Мона. Харесва Т/И. Учи в университет където учи и Т/И.

При Т/И и Тае.
Вече беше сутрин ти се събуди много рано защото ти се доповръща. Ти избяга в тоалетната. От шума който направи се събуди и Тае. Веднага отиде при теб.
-Т/И добре ли си? Какво става?
-На теб какво ти изглежда, повръщам.
-Добре де.
-Извинявай,Тае не исках да викам но не се чувствам добре.
-Добре любов, днес си остани тук.
-Не мога днес имам важен изпит.
-Добре ще отидеш, но аз ще те пазя и ще ти помагам.
-Добре хайде да си лягаме.
-Хайде.

2 часа по-късно.
Вие се събудихте и почнах те да се обличате и оправяте. След като бяхте готови тръгнахте. Тае беше помолил директора да го преместят при теб за да те пази. И директора се беше съгласил.
Вие пристигнахте в кабинета и седнах те на местата си ти беше много притеснена и те беше страх за изпита, но Тае те успокои.

Skip Time.
Вие свършихте. Тъкмо слизахте по стълбите и някой те бутна. Ти се претъркули и падна на земята.
-Т/И. Неееее-Тае извика след теб
Всички се скупчиха около теб и викнаха линейка. Тя дойде след 15 минути и ти и Тае се качихте. След като стигнах те в болница те взеха да ти направят изследвания и да видят как си. Тае беше много разтревожен за теб и за бебето. Той звънна на Куки.
-Ало Куки идвай бързо Т/И е в болницата. Вземи и Юна.
-Добре идвам.

След 10 минути Куки и Юна бяха в болницата.
-Тае какво се е случило.
-Някой бутна Т/И по стълбите и мисля че знам кой е.
-Мона нали?Това същество няма да ви остави.
-И аз си мисля че е тя и искам да я прибия, постоянно иска да нарани Т/И
-Ей Тае виж това не е ли Jimin.
Jimin тичаше към тях......

Това беше от днес. Реших да вкарам и някои други герои и се надявам да ви хареса. ❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Onde histórias criam vida. Descubra agora