Юна дълго време мислеше какво да направи. Най-накрая се реши, че ще се извини на Тае, Т/И и на Куки за това което направи. Звънна на Тае:
-Тае здравей!
-Какво искаш Юна?
-Дай ми само 5 минути. Става ли?
-Добре, ама карай по-бързо.
-Искам да излезем, защото искам да ти кажа нещо.
-Това няма да стане! Нали знаеш че всичко приключи?!
-Не е за нашата връзка искам просто да излезем и ако може вземи и Куки. Моля те?!
-Добре, но след това не ме търси!
-Добре. Хайде да се видим след 20 минути в парка.
-Става, чао!
Юна почна да се приготвя.
След 10 минути Юна беше готова и вече беше тръгнала.В парка.
-Здрасти Тае. Здрасти Куки.
-Здрасти! Казвай какво искаш!
-Добреее.... Искам да ви се извиня за всичко което направих. Много съжалявам за постъпките се искам пак да сме си приятели. Искам да се извиня и на Т/И.
-И защо трябва да ти приемаме извинението. Ти блъсна Т/И, изневери ми. Пък когато аз тръгнах с Т/И ти почна да ревнуваш,използва Куки за гладните ти планове, да продължавам ли?
-Знам какво направих! И затова искам да се извиня. Искам пак да сме си приятели.
-Ти хубаво искаш да сме приятели, но Т/И е в кома. - каза Куки.
-Сериозно? Аз ли и го причиних?
-Да точно ти. Ти я блъсна и изпадна в кома.
След чутите думи Юна се разрева. Тя усъзна наистина какво е направила.
-Добре момчета чао! Няма да ви карам да ми прощавате. Усъзнавам какво съм направила.
-Юна чао помисли с нещо да се реванширам и може би Т/И може да ти прости не знам? Но за сега не искам да се припарваш до нея.Юна си тръгна. Мислише си за приятелството си с теб. Припомняме си за детските ви спомени. И докато си мислеше за теб се озова пред дома си. Тя влезна и видя че имаше някакви писмо. На него пишеше:
Госпожице вие сте отстранена от универсетата. Поради уронване авторитета на учител. Моля ви явете се утре в кабинета на директора.
Когато Юна прочете това имаше чувството, че живота и се е сринал. Тя се сети за целувката с учителя но кой ли ги е видял? Тя беше съсипана.
При Тае и Куки.
Тае и Куки решиха да отидат да видят Т/И. Те вече бяха пред болницата и влезнаха. Сестрата ги опъти и те влезнаха при теб. Когато Тае те видя веднага дойде до теб и те целуна. Куки седеше и просто те гледаше. Той остана без думи. Никога не те беше виждал в такова състояние.
Тае ти хвана ръката и те прегърна. Насочи се към устните ти и те целуна пак, но по страстно. Тогава ти отвори очи. Тае не можеше да повярва. Той се приближи до теб да те прегърне.
-Какъв си ти и какво правиш тук?
-Аз съм твоето гадже.
-Аз нямам гадже.
Тае просто беше шокиран.....Ето я и днешната глава надявам се да Ви хареса.
❤️❤️❤️❤️❤️