20.

271 14 2
                                    

Ти и Тае влезнахте при доктора.
-Здравейте докторе!
-Здравейте с какво мога да ви бъда полезен?
-Идваме на преглет за да разберем как е бебето.
-Добре Т\И, легни!
Ти легна и остави доктора да си върши работата, но в същото време беше и много притеснена дали бебето е живо. След 5 минути доктора проговори.
-Бебето е в перфектно състояние. Вие сте бременна от 3 седмици. Елате след 2 седмици!
-Радвам се! Благодаря ви!
Ти и Тае си тръгнахте весели. Решихте да отидете на кафе да се почерпите за бебето. Тъкмо седнахте и до вас най-нахално застана Мона и нейните приятелки. Вие не и обърнахте особено внимание, но тя дойде до вас.
-Е Тае как си? - каза Мона като се натискаше в него
-Много съм весел! Така, че ако не искаш да ми съсипваш настроението се махни и ако можеш остави любимата ми на мира!
-А иначе ти хареса в ресторанта да съм до теб.
-Мона бях пиян. Пък си мислех, че си Т/И. Иначе такива помиари които са си надули устните и гърдите, ходят с къси полички и тениски не бих погледнал.
-Ооо ти не разбираш олигофрен такъв. Ти не знаеш какво е красота. Затова си избрал тази..... Не мога да я опиша толкова е грозна.
-Ако още веднъж кажеш нещо за нея ще ти спукам цицоните и ще станеш кат парцал.
-Добре де. Довиждане!
Вие не и отговорихте, продължихте с вашите разговори.

След 2 часа.
Вие си прекарахте страхотно, но вече беше станало 20:00 и решихте да се прибирате. Вие решихте преди да се приберете да видите как са Куки и Юна. Почукахте и ви отвори Куки.
-Здравейте какво правите тук.
-Решихме да ви видим може ли да влезем.
-Да разбира се.
Вие влезнахте и видяхте Юна легнала да гледа телевизия.
-Юна как си? - ти и се хвърли
-Добре съм. Ти как си?
-Днес бях на лекар и всичко е наред с бебето.
-Радвам се!
Докато вие си приказвахте Тае и Куки се затвори в спалнята.
-Куки тая Мона постоянно се навира в мен и се опитва да ни раздели с Т/И. Днес ни беше проследила до лекаря след това с Т/И решихме да отидем на кафе и там ни последва. Как да се отърва от нея?
-Еми честно да ти кажа не знам! От нея не можеш да се отървеш.
-Наясно съм но се притеснявам да не направи нещо на Т/И и на бебето.
-Освен да пазиш Т/И друго не можеш да направиш.
-Добре айде ние ще вървим.
-Чао.
Ти и Тае си тръгнах те и си отидохте у вас. Седнахте да ядете. След като се наядохте се изкъпахте и си легнахте.
-Любов обичам те и се радвам че точно от теб ще имам дете.
-И аз те обичам повече.
-Не аз те обичам повече.
-Добре добре ще спорим до утре. Хайде да спим. Утре сме на лекции.
-Лека нощ любов.
Вие се прегърнахме и заспахте......




Това беше от днешната глава. Надявам се да Ви хареса. ❤️❤️❤️❤️

𝐌𝐲 𝐁𝐨𝐲 (Kim Taehyung × Reader) /ЗАВЪРШЕНА/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora