При Тае и Т/И .
Вие се прибирахте в апартамента.
-Любов върви седни на дивана аз ще направя вечеря и след това имам една и изненада за теб. - Тае ми каза това с възможно най перверзник поглед. Аз се до сетих какво ще се случи. Затова кагато Тае влезна в кухнята аз веднага изтичах в спалнята и си облякох едно бельо което той ми беше купил. След това си облякох моите дрехи и отидох в кухнята. Тае тъкмо слагаше масата.
-Любов къде беше?
-Бях до тоалетна. Хайде да ядем,че съм гласна.
-Хайде.Skip Time.
След като се наядохте вие седнахте да погледате малко К-драми. И двамата ги обичахте. Сега вие гледахте Hwarang. След края на епизода Тае се обади.
-Любов готова ли си за изненадата?
-Да разбира се
Тае те хвана и те заведе в спалнята. Той почна да те целува, след това те съблече и видя, че си с бельото който той ти беше купил.
-О любов нали нямаше да го носиш?
-Е реших да те зарадвам.
След това вие продължихте с (🔞)Skip Time
-Как беше любов?
-Идеално.
Вие се целунахте и сгушени заспахте.На сутринта.
Вие станахте и се изкъпахте. След като бяхте готови тръгнахте към университета. Там вие видяхте Юна и Куки хванати за ръце. Вие се приближихте.
-Какво става тук? - пита ти
-Еми както виждаш му се извиних-каза Юна
-Добре Юна хайде да вървим и ще ми разкажеш.
Ти хвана Юна и тръгнахте към тоалетната. Вие отидохте и ти почна да разпитваш Юна.
-Какво се случи снощи?
-Еми.... Нищо.
-Да бе виждам стана ми ясно кво сте правили.
-Ми при теб как беше.
-Правихме 🔞.
-Значи и ти не си останала по-назад.
-Разбира се.
Докато вие си говорихте от кабинките излезна Мона. Тя беше кифла която много харесваше Тае и ти завиждаше, че си с него. След като чу вашите приказки се ядоса. Тя дойде до теб и ти каза:
-Ти ще оставиш ли Тае на мира. Той иска само мен.
-Мона тва че един път сте го правили преди 3 години не означава, че иска да е с теб.
-Ти пък много знаеш. Аз ще ви разделя повярвай ми.
-Хайде да видим.
Така тя си тръгна и вие с Юна след нея. Добре, че бяхте в различни кабинети защото ти не можеше да я търпиш.Skip Time.
Вие свършихте и решихте да отидете на двойна среща с Юна и Куки. Вие се разбрахте да сте в един от близките ресторанти до вас. Ти и Юна се разбрахте да се оправите заедно за да изненадате момчетата.
-Юна сега да накараме момчетата да полудеят.
-Хайде.
Ти се облече така:И имаше такава прическа:
А Юна:И с такава прическа:
След като вие бяхте готови тръгнах те към ресторанта......
Ето я и поредната перверзна история. Надявам се да Ви хареса❤️❤️❤️