&&&
Hazal kendisine söylenen adrese gelmişti bile. Kimsenin pek fazla olmadığı sakin bir parkta boş bir yer bulup oturdu. Hava epey soğuktu. Eldivenlerin ısısını çok hissetmediğini fark etti Hazal. Elini cebine koyduğu sıra yanına biri oturdu. Başını çevirip baktığında bir yerlerden anımsadı.
"Siz misiniz?" diye sordu Hazal.
"Benim kim olduğumu bilmek ister misin?"
"Benden ne istiyorsunuz?"
Kadın bir anda sustu. Yıllardır zihninde canlandırdığı bu sahnede hep bu soruda tıkanıyordu. Ne cevap vereceğini bilmediği için susmaya devam etti. Hazal bu duruma daha fazla katlanmayarak yerinden kalktı ve yürümeye başladığı sıra "Hazal!" diyerek seslendi.
"Adımı da biliyorsunuz ama ben sizin hala kim olduğunuzu ve benimle neden uğraştığınızı bilmiyorum." diyerek sitem etti Hazal.
"Sana çok yakın birisiyim desem."
"Ne diyorsunuz anlamıyorum. Açık konuşun."
"Ben..." diyerek lafı ağzında geveledi.
"Benimle derdiniz nedir?" diye ısrarla sordu Hazal. Aniden hiç tanımadığı kadına yaklaştı ve onun yüzüne sert bir şekilde baktı.
"Bana öyle bakma."
Hazal'ın sinirden yüz kasları gerildi ve aniden güldü. Sonra yeniden sert bir tavır alarak konuştu.
"Kim olduğunuzla ilgilenmiyorum ama yakınımda dolaşmayın. Bu size ilk ve son uyarım."
Hazal yerinden kalktı ve gitmek üzereyken duyduklarıyla kala kaldı.
"Gerçekten kim olduğumu merak etmiyor musun? Buraya kadar geldin ama-"
Hazal yönünü çevirip kadının sözünü kesti.
"O zaman söyleyin."
"Ben..." dedi kadın. Bir süre nasıl söyleyeceğini düşünürken telefon çaldı. Yerinden kalkıp hızla gitti.
&&&
Hastaneye gitti Demir. Odasına girdikten sonra evde olanlar aklına geldi. Kardeşinin ondan bir şeyler gizlemiş olmasına öfkeliydi ama bir yandan ondan neyi saklamış olabileceğini düşündü. Odaya bir hastanın girmesiyle kafasındaki düşüncelerini bir kenara attı.
&&&
Annesiyle beraber yaşayan Selin eve geldiğinde annesini baygın buldu. Titreyen elleriyle ambulansı aradı. Az sonra sokakta beliren ambulans kapıya geldi. Annesinden başka kimsesi olmayan Selin şoktaydı. Tüm dünyayla irtibatını kesmiş gibiydi. Ambulans doktorunun seslenmesiyle kendine gelip annesinin yanına gitti.
Hastaneye geldiklerinde acilden bir sedye çıkardılar. İçeriye girdiklerinde Selin hala şokun etkisindeydi. En ufak bir tepki vermeden bulduğu boş bir yere oturdu. Aradan biraz zaman geçti. Doktor haber vermek için etrafına bakarken Selin'i gördü.
"Annem nasıl oldu?" dedi Selin.
"Merak etmeyin. Durumu gayet iyi."
"Neden olmuş peki?"
"Tansiyonu düşmüş. Şimdi serum taktık. Yarın taburcu olur."
"Çok teşekkürler doktor bey."
"Rica ederim. Geçmiş olsun." diyerek yanından ayrıldı doktor.
Demir bir anda Selin'in yanındaki doktorla karşı karşıya geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSUZ AŞK-2
General FictionHazal ve Erkan başlarındaki Utku belasından kurtulduktan sonra yeni hayatlarına devam ediyorlardı. Fakat sorunlar bitmiyordu. Hazal ve Selin avukatlık bürosunun kredi borçlarıyla başları dertteydi. Kimseden yardım almadan büroyu kurtarmak için her ş...