⊗ [X-WATT 1] - BÖLÜM 18 ⊗

922 97 54
                                    

(David Guetta, Usher - Without You)

[GIRIŞ]

Elindeki eldivenleri ellerine geçirip üstüne koruma kalkanı yaptı Storm.

"Biz de mi gelsek?" Kızgın bakışlarını yolladı Storm. Lalisa üyeleri hazırlayıp jete bindirecekken bir anda fikir değiştirmiş, ve sadece bir kişinin gitmesi gerektiğini söylemişti. Bunun üzerine de Storm gitme kararı almıştı. Üyeler izin vermese de profesörün iknaları sonucunda Storm'a izin verilmişti.

"Ben de seninle gelseydim..." Scott'a bıkkınlıkla cevap verdi Storm. "Gerek yok dedim ya!"

"Hazır mısın?" Lalisa'ya başıyla işaret verdi. "Dikkatli ol. Kötülüğe kapılmamaya çalış." Storm başını sallayıp açılan portaldan içeri girdi. Profesör, Lalisa'ya çevirdi bakışlarını. "Biz de bu süre içerisinde, ikizleri bulmaya çalışalım."

"Evet." Ofise geçmek üzere arenadan çıktılar. Bahçeye girerlerken profesör endişeli halini takındı yüzüne. "Yoongi'yi alması çok zor olacak. Yine de... O Aurora. Yıldırım tanrıçası. Ateşi durdurmak için suya ihtiyacı yok."

"Haklısınız."

"Jennie'nin şüphelenmeye başladığını biliyorsun değil mi?" Lalisa başını eğdi önüne. Biliyordu. Jennie herşeyi hisseder ve meraklanırdı. "Saklamak için efor sarf ediyorum. Ne kadar işe yararsa o kadar güvenli."

"Anlamış olmana sevindim." Ofise girdiklerinde Lalisa durdu. Kaşlarını çattı.

Bir şeyler...

"Profesör!" Profesör arkasındaki bedene baktı şaşkınlıkla. "Ne oldu?"

Yaptığını farkeden Lalisa telaşlanarak gülümsedi. "Hiçbir şey yok. Saçınızda böcek vardı. Böceklerden korkuyorum siz de biliyorsunuzdur."

"Bildiğimi biliyorsun. Her neyse."

"Ben iki dakikaya gelsem? Şey... Odamda unuttuğum bir şey vardı."

"Tabii." Profesörün devam eden sözlerini duymayı reddederek odasına çıktı. Kapıyı kilitledi hızla. Ardından pencereyi açarak gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.

"Beni duyuyor musun?"

"..."

Ses gelmedi. Lalisa tekrar denedi. "Duy beni Zaman Bükücüsü..."

"Konuş."

Duymuştu. İçindeki fırtınalardan biri dinse de diğerleri hala alev alev ortalığı yakıp yıkmaya devam ediyordu.

"Aramızdan birini daha alacağız. Aurora onu almaya gitti. Neredesin?"

"Hursan'da."

"Az kaldı. Dayan."

"Dayanmama gibi bir lüksüm mü var?"

"Benim için dayan. Hepimizi bir araya getirip savaşı yenmemize yardım edeceğim. Herkesi kurtaracağım."

"Umarım."

"Sana... Değer veriyorum. Kendine iyi bak. Geriden bir kişi daha kaybetmek istemiyorum."

"Kapatmam lazım. Hoşçakal."

İçi biraz da olsa rahatlamıştı. O güvendeydi en azından. İkizleri bulduktan sonra işleri çok kolay olmaya başlayacaktı. Eğitim başlayacak, güçlenip grubu oluşturacaklardı.

◄[Ⓧ]► X-WATT 1: Asıllar® | #f-action (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin