[GIRIŞ]
"Annem ile babam iyiler mi?" Küçük kız, yanındaki 30'lu yaşlarında olan adama sordu. Adam ne diyeceğini bilemez şekilde beklerken ameliyathaneden çıkan beyaz önlüğü kan ile lekelenmiş doktorlara çevirdiler bakışlarını.
"Nedir durum?" Diye sordu adam kalın sesiyle.
"Çok zor. Çok derine girmiş demir. Çıkarmakta zorlanıyoruz." Adam küçük kıza baktı. Küçüktü daha, anlamıyordu bu tür şeyleri. Ama üzüldüğünü hissedebiliyordu genç adam.
Küçük kızdan biraz uzaklaşıp doktoru kenara çekerek konuştu adam. Daha sonra doktoru başını sallayarak onayladı ve küçük kızın yanına gidip dizleri üzerine çömelerek gözlerine baktı. O saf, o güzel gözlerine.
Çöktü ve kahverengi renkte, omuzlarına gelen saçlarını geriye attı. "Küçüğüm, annen ve baban kurtulabilir. Ama bana söz vereceksin. Ağlamak, üzülmek yok. Tamam mı?"
Küçük kız ağlayacağını söylercesine yüz ifadesini değiştirirken adam 'Sus' işareti yaptı işaret parmağını dudaklarına götürerek.
"Eğer ağlarsan seni duyarlar. Çok üzülürler. Onları üzmek istemezsin öyle değil mi?" Küçük kız başıyla onaylayınca adam ayağa kalkıp küçük kızın elinden tuttu. "Bak, oradalar. Seni görüyorlar biliyor musun?" Küçük kız gözyaşlarını silip ameliyathanede olan annesine ve babasına el salladı.
"Onlar güçlüler. Ama sen onlardan daha güçlüsün. Güçlü olacaksın. Olmalısın. Tamam mı?" Küçük kız adamın dediğini tam olarak anlayamasa da anladığı kadarıyla başını salladı.
"Gel bakalım." Adam küçük kızı kucağına aldı.
"Üzülmeyeceğiz. Eğer ağlamaz ve güçlü durursan sana ödül olarak bir oyuncak alacağım." Küçük kız annesine ve babasına üzülse de adamın dediği şeye kulak verip gülümsedi ve başını salladı. Adam gülümsedi acıyla.
"Tamam. Sana istediğini alacağım, güzel küçüğüm..." Küçük kızın alnını öptükten sonra içeriden uzun bir tiz ses yükseldi.
Adam gözlerini sımsıkı yumduğunda o gün için yas tuttu.
26.05.2008 için... (Yıl kafadan atılmıştır.)
Elinden tuttuğu küçük kızla beraber, hastaneden çıkarken kendisine baktı usulca. "Korkma. Ben her daim yanında olacağım küçük kız."
Hastaneye gelirken bindiği siyah aracına yerleşti adam, küçük kızla beraber. Hastaneden uzaklaştılar. Küçük kız sorgulasa da cevap vermedi.
Sadece uzaklaştı, ölen anne ve babasının bedenlerinden çok uzağa doğru.
[Bölüm Sonu]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 1: Asıllar® | #f-action (✓)
Fantasía"Kendisini X-Men filminden uyarladığım kurguda farklı güçlere sahip 11 üyenin yaşadığı maceralara şahit olacaksınız." (DİKKAT! Yazarın ilk kitaplarından biri olduğu gerekçesiyle, epey eski bir kurguyu okumaktasınız. Yazım yanlışları ve üslup, akıcıl...