"Yazım için gerçekten kusura bakmayın, 5-6 sene önceki kitap olduğu için o zamanlardaki kelime bilgime ve cümle kurallarıma dayanarak düzgün yazmaya çalışmıştım.
O günlere nazaran geliştiğimi hissediyorum, her neyse lafı kısa tutmalıyım. Hepinize iyi okumalar diliyorum."[GIRIŞ]
"ANNE? NEREDESİN ANNE!" Küçük çocuk durmadan sesleniyordu annesi için. Onu bulmak istiyordu. Kan gölüne dönmüş savaş meydanında, yerlerde yatan cansız bedenlerin arasından geçerek annesine seslendi yeniden.
"ANNE! HAYDİ EVE GİDELİM! BEN KORKUYORUM!" Geziniyordu etrafta.
Yoktu. Annesi yoktu.
Hiç kimse yoktu yaşayan. Kendisi dışında.
Sadece cansız bedenler vardı yerlerde. Kanlı, ortadan ikiye ayrılmış bedenler, kırılmış bıçaklar...
"Anne... Neredesin, seni bulacağım! Saklambaç oynuyorsun ama oyun bitti anne. Çık artık!" Küçük çocuğun duyguları o kadar saftı ki hiçbir şeyin farkında değildi.
Annesinin kanlar içindeki baygın bedenini fark edemeden yanından geçti öylece.
"Anne! Neredesin anne?" Küçük çocuk annesine seslenirken uzaktan onu izleyen grubu görmemişti henüz.
"Ne kadar saf... Annesinin öldüğünü hala anlayamıyor." Dedi kalın bir ses.
"Wolverine, o küçük bir çocuk. Sen de çocuktun. Aileni kaybettiğinde onun yerindeydin. Onu haksız duruma düşürmekle eline ne geçecek?" Diye sordu ak saçlı genç kadın.
"Storm, o çocuk benden çok daha saf duruyor. Ben... Ailemi kaybettiğimde önüme bakmıştım."
"Çünkü o yaştaydın. Ama çocuk daha 6 yaşlarında. Sence kaldırabilir mi böyle bir şeyi?" Wolverine başını eğdi önüne doğru. Storm haklıydı. O belki bu tür şeylere alışkındı ama küçük çocuk için durum hiç de öyle değildi.
"Alacak mıyız?"
"Evet. Eğer almazsak esir alınacak Scott. Onu burada bırakmamız mümkün değil."
"Çocuk bizimle gelmek istemezse ne yapacağız Jean? Baksana, annesini sayıklıyor sürekli." Wolverine bakışlarını küçük çocuğa çevirdi. Daha sonra kafasını çevirdi.
Saf çocuklardan hoşlanmazdı pek.
"Pekala. Jean, koruma kalkanı oluştur. Storm, ne yapacağını biliyorsun. Scott benimle gel." Jetten inerek küçük çocuğa doğru ilerlediler. Çocuk hala annesini arıyordu. Arkasını döndüğünde ekiple karşılaştığı için şaşırdı.
"Siz de kimsiniz? Annem nerede? Onu göremiyorum." Scott çocuğun önünde diz çöküp ellerini onun omuzlarına koydu.
"Senin adın ne bakalım?"
"T-Taehyung..." Çocuk Scott'ın lazer gözlüğü yüzünden ondan korkmuş olmalı ki ürkerek bakıyordu. Scott bunu anlamış olsa da belli etmedi.
"Taehyung, anneni bulmak istiyor musun?" Küçük çocuk başını salladığında Scott nefesini verdi.
"O zaman bizimle gel. Burası çok tehlikeli." Çocuğun gözü hemen arkalarındaki jete takıldı.
"Ama annem yabancılarla bir yere gitmememi- Annem orada mı?" Üyeler birbirlerine baktılar önce. Küçük Taehyung'un jeti gösterdiğini fark edince Scott afallılıkla başını salladı reddedercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 1: Asıllar® | #f-action (✓)
Fantasía"Kendisini X-Men filminden uyarladığım kurguda farklı güçlere sahip 11 üyenin yaşadığı maceralara şahit olacaksınız." (DİKKAT! Yazarın ilk kitaplarından biri olduğu gerekçesiyle, epey eski bir kurguyu okumaktasınız. Yazım yanlışları ve üslup, akıcıl...