(The Score - Revolution)
[GIRIŞ]
Demir kapı açılıp içeriden küçük kızı çıkardılar. Uzun koridorlardan geçirip çitlerden yapılma sürgülü kapıyı açıp kızı içeri ittirdiler ve peşinden kapadılar tekrar kapıyı. Küçük kız nerede olduğunu anlamak için etrafına bakındı. Tribünler vardı. Islıklar, çığlıklar eşliğinde bir sürü kalabalıktan çıkan tezahuratlar.
Küçük kız, tam karşısında duran büyük kapı açılana ve içinden 2 adet dev kaplan çıkana kadar bir dövüş arenasında olduğunu farketmedi.
Anında ayak bileklerinden gelen soğukluk ve alnından dökülen ter, ona dehşete kapıldığına dair uyarı verdi.
"4. KOĞUŞ KAFES DÖVÜŞÜ TURNUVASINA HOŞGELDINIZ!"
Ve tribünlerden gelen bağırış sesleri. Küçük kız korkudan bacaklarının tutmadığını farkedemedi. Derin derin nefesler almaya başladı.
"BU SENEKI TURNUVA, GEÇEN SENEKININ ŞAMPIYONU OLAN GUSH TARAFINDAN YARATILMIŞTIR. KENDISINI ALKIŞLAYALIM!"
Küçük kız başını kaldırıp etrafa bakındı. Gush kimdi? Küçük kızın gözleri, demir parmaklıkların arkasında insanlara selam verirken kendisine pis pis sırıtarak bakan dövmeli, kol kaslı kel bir süikastçıya takıldı.
Bedeninden bir ürperti, bir sinir dolaştı.
Kaplanlar hırlamaya başlamışlardı. Küçük kız öleceğini düşündü.
'Yaklaşmayın.'
"Hakem onay verdiğinde dövüş başlayacak. Oh, küçük kızın kaplanlara karşı pek şansı olduğunu sanmıyorum, siz ne diyorsunuz?"
'Insanlar kötülüğün vücut bulmuş halleridir. Tıpkı her beyazın içinde bir siyah, her siyahın içinde bir beyaz olması gibi.'
Küçük kız kötülüğün yaydığı enerjiyi hissediyordu.
'Öleceğim.'
Hayır.
'Yardım edin.'
Ağlamaya başladı. Kaplanlar küçük kızın etrafında dolanmaya başladılar hırlayarak.
•••✮•••
(X-MEN: Dark Phoenix (2019) sahnesi)Jean gözlerini kapatarak sinirini yatıştırmaya çalıştı. "Hayır."
Mystique ona doğru yaklaşmaya devam etti. "Bize geri gel Jean. Lütfen. Inan ki sana bir zarar vermeyeceğiz."
"Hayır hayır hayır..." Jean şiddetli ağrısına rağmen ellerini acıyla başının iki yanına götürdü ve kulaklarını kapadı. "Yaklaşma, yaklaşma dur orada-"
Mystique bir adım daha yaklaştı. "Jean-"
"Dur orada DUR YAKLAŞMA!"
Mystique daha ne olduğunu anlayamadan Jean'in etrafından yayılan büyük bir çekim kuvveti onu sokağın ucundaki eve fırlattı ve çevresinden ateş yayarken fark etti Mystique'nun demire saplanan bedeninden fışkıran kanları.
Profesörün korktuğu şey başına gelmişti.
•••✮•••
Kaplanlar etrafında dolaşırken küçük kız dehşete kapılmış, korkudan sessiz sessiz ağlıyordu. Her an çığlığı basacakmış gibiydi ancak olmuyordu. Ölecekti. Hayatı gözlerinin önünden ışık hızında geçip gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 1: Asıllar® | #f-action (✓)
Fantasía"Kendisini X-Men filminden uyarladığım kurguda farklı güçlere sahip 11 üyenin yaşadığı maceralara şahit olacaksınız." (DİKKAT! Yazarın ilk kitaplarından biri olduğu gerekçesiyle, epey eski bir kurguyu okumaktasınız. Yazım yanlışları ve üslup, akıcıl...