"Şimdi, bu bölümü en başa koyuyorum. Kitabı okumaya gelenler çünkü olayı daha daha farklı algılıyor o nedenle bir açıklama bölümü bu okumadan geçmeyin.
Shipler için oylama yapıldı (ilerleyen bölümler) ancak biraz kafa karıştırıcı oldu o nedenle okumak isteyen okudu okumak istemeyen okumadı. Şimdi ben size bu bölümde yazacağımız 5 kitap boyunca SIRASIYLA hangi shipler gerçekleşecek onu söyleyeceğim ki yanlış anlaşılma olmasın.
SEÇİLEN SHİPLERLE BİR SENARYO YAZILDI, LÜTFEN HASSASİYET GÖSTERİNİZ TEŞEKKÜRLER.1) Kitap ilk başta "Arkadaşlık" olarak Liskook ve Taennie ile başlıyor.
2) 2. Kitaba geçildiğinde aşk shipleri başlıyor. İlk olarak Jungkook'un Rose'ye aşık olmasıyla Rosekook olacak.
3) Ardından Jirose ve Liskook başlayacak hafiften.
4) O ara Jenmin göreceğiz çünkü Jennie Jimin'i sevmeye başlayacak.
5) Taennie göreceğiz bolca ama Taehyung ve Lalisa çıkacaklar o nedenle Taelice geliyor.
6) Namsoo göreceğiz, arada bir Jinsoo olacak nedenini zaten ilerleyen bölümlerde anlayacaksınız.
7) 3. Kitaba geçtiğimizde Liskook başlayacak.
8) Jirose kesin olarak ship haline gelecek.
9) Taennie kesin ship olacak.
10) Namsoo kesinleşecek ama Jinsoo ile karışıklıklar olabilir. (Mevzu yani)
11) Hoseok için mükemmel bir adayımız var bizzat yazarın kendi oluşturduğu bir aday. Bence seveceksiniz, ileriki bölümlerde olan okurlar şu anda sırıtıyor pis pis. :)
12) Yoonlice göreceğiz ama 3. Kitabın sonları ve 5. Kitapta olacak. (Seçilen shiplerden biriydi.)
13) Jinsoo olacak 5. Kitapta, çünkü aşırı istendi ama kimseyi de kıramadım.NOT: Vsoo, Taerose, Namjen, Yoonnie gibi shipler yoktur. Saygınız için teşekkür ediyorum."
"Uyarı bölümleri, kurgunun başında özellikle belirtilen açıklama bölümleridir! Okumadan geçmeyin, çok şey kaçırabilme ihtimaliniz var."
"Kurgumuz bir #FANTASTIK #AKSIYON türü."
"Bölüm sonlarında genel veya özel fark etmeden, görüşlerinizi paylaşırsanız memnun kalırım. Kurguyu daha iyi geliştirmemiz adına sizden isteğimdir. Eksiği fazlası, gördüğünüzü aktarın yeterlidir. Şimdiden teşekkürler."
"Kurgunun birden fazla amaç uğruna yayıma konulması bir yana, başlıca Wattpad klişelerini az çok biliyoruz ve bunlara değinmemeye çalışacağız. Söz konusu klişeler olunca bu yargıyı kırmak hayli zor ve kurguyu sağlam temele dayandırmak işimize yarayacaktır."
"Başrol karakterler X-MEN üyelerinden başlayıp Bangtanpink'ten devam edecektir. Bu sizi kurgudan soğutabilir de soğutmayabilir de, okudukça sahneleri gördükçe buna siz kendiniz karar vereceksiniz."
"Etiket atarak arkadaşlarınızın kurgudan haberdar olmasını sağlayıp katkıda bulunabilirsiniz, tamamiyle sizin tercihinize kalmış bir mevzu."
"İlk defa mı fantastik aksiyon okuyorsun? Endişe etme, okuyanlar seriden oldukça memnun kaldılar. Bakarsın belki sen de memnun kalırsın? *düşünen emoji*"
(EKLEMELER)
1) Kurgu ve senaryo tamamen bana aittir, kendi zihnimden, hayal gücümden ve hayat tecrübelerimden çıkanlarla oluşturuyorum.
2) Kitabı kopyalamanıza gerek yok, dilerseniz uyarlama veya çeviri yapabilirsiniz. Yazdığım tüm kitaplarda belirttiğim gibi; kopyaladığınız kurgu size ait değildir, bu nedenle özgün ve yaratıcı olmayı deneyin. Kendi zihninizi keşfetmenin yolu buradan geçer.
3) Kitabın birincil amaçlarından biri, ilham vermek ve gerçek hayat meselelerinde ne gibi sorunlar yaşandığı, bu sorunlara ne tür tepkiler verildiği, ne gibi çözümler üretilebileceğini okurlara göstermektir.
4) Kitaba dilediğiniz şekilde yorum yapma hakkına sahipsiniz. Kötü ya da iyi, fark etmeden. Reklam yapılabilir, eleştiri de dahil her türlü yoruma açığız. Kafanıza göre takılın.
5) Kurguyu sadece (belirli) shipperların okuması için yazmıyorum. Dediğim gibi, üstte de belirttim; Gerçek hayat meseleleri ve üretilebilecek çözümleri göstermek için yazıyorum. Herhangi bir ship gibi de okuyabilirsiniz. İsimleri değiştirebilirsiniz kafanızda. Ship çok önemli değildir.
6) Başrol ve yan karakterler kendi yarattığım davranış ve psikolojiye sahiplerdir, herhangi bir alıntı yapılmamıştır.
7) Hesabımdaki diğer hikayeler, duyurularla birlikte yeni çıkacak olan kurgular ve bölümler için takip edebilirsiniz.
8) Kitabın bölüm sonlarında sorular olabilir, anket tarzı. Cevaplayabilirsiniz.
9) Kurgu, senaryo, ship ve daha fazlasıyla ilgili için hesabın panosu açıktır. (DM de kabul edilir)
10) Son olarak, sadece yazmayı deneyin. İnanın ki bir başladığınızda ip söküğü gibi gelecektir devamı.
Küçük bir tavsiye: Senaryoyu yazmaya başlamadan önce ilk olarak taslağını herhangi bir yere yazın ve kitaba öyle başlayın. Yoksa ilham gelmiyor deyip kitabı askıya almanıza sebep olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 1: Asıllar® | #f-action (✓)
Fantasia"Kendisini X-Men filminden uyarladığım kurguda farklı güçlere sahip 11 üyenin yaşadığı maceralara şahit olacaksınız." (DİKKAT! Yazarın ilk kitaplarından biri olduğu gerekçesiyle, epey eski bir kurguyu okumaktasınız. Yazım yanlışları ve üslup, akıcıl...