Kerry zavřela oči ve snaze vytěsnit zvuk vody dopadající na povrch kovového umyvadla. Kapání jí v hlavě rezonovalo a ochromovalo její schopnost přemýšlet. Pomalu cítila, že její zdravá mysl ustupuje do pozadí, a do popředí se dostává její temné já, které až dosud spalo hluboko v jejím nitru.
Chvilkovou útěchu jí poskytlo otevření dveří, které na pár vteřin kapání vody přehlučelo. Otevřela oči a hypnotizovala zeď, která se nacházela v temnotě před ní. Již slaběji k ní přes kapání pronikalo šoupání podrážek, tiché mumlání a tlumený brek. Napnula uši ve snaze vyrozumět tomu, co si nově příchozí povídali. Dokázala rozeznat jen pár útržků, které nedávaly smysl, takže je vypustila. Tedy kromě jednoho slova, které v rozhovoru zaznělo několikrát. Pavoučice.
Když se dveře za vojáky zavřely, pokusila se Kerry najít pohledem to, co sem přinesli. Nic neviděla, jak kvůli tmě, tak kvůli zrakovému problému. Cítila však, že to, co přinesli, je nějaká osoba. Tipovala někoho společensky významného.
Polkla. "Zdravím," hlesla. Hlas, kterým to řekla byl hrubý, hodně odlišný od jejího normálního. Odpovědí jí bylo zmatené a vyděšené mumlání protkané tlumenými vzlyky. Kerry znova polkla ve snaze svlažit vyschlé hrdlo, avšak tímto krokem nepříjemný pocit jen zhoršila. Odevzdaně se opřela a myšlenky jí zaběhly ke konceptům, které vymyslela než jí kapání vody začalo připravovat o rozum.
V návalu bezmoci udeřila svázanýma rukama do opěradla židle. Zorničky se zvětšily, když si uvědomila, že sedí na dřevě. Na tváři se jí objevil zamyšlený výraz, který byl vnějším projevem její snahy vymyslet nejlepší způsob, jak se dostat ze základny. Všechny plány, co se jí v hlavě zrodily byly šílené a prakticky nemožné bez znalosti budovy, ve které se nacházela. Avšak malá naděje úspěchu zde byla u každého plánu, a proto žádný nezavrhla. Zavřela oči ve snaze vytěsnit kapání vody, které opět nabíralo na intenzitě.
Hluboko, v nejtemnějších koutech Kerryiny mysli se něco usmálo, něco temného, co tam spalo po mnoho let. Dalo se to pohybu. Začalo si to probíjet cestu na povrch. Nemělo to v plánu se zastavit. Ani utlumit. Jeho plánem bylo ovládnout mysl a zničit všechny hodnoty, na kterých Kerry záleželo.
ČTEŠ
Cesta Primů//Transformers fanfiction//
FanfictionCo znamená být Primem? Být vyvolený Primusem? Nosit Matrix Vůdcovství? Ne. Znamená to chránit slabší, dodržovat přísná pravidla a bojovat za pravdu. Matrix je jen formalita. Své o tom ví i Kerry. V šestnácti se setkala s mimozemšťanem z jiné planety...