Moudra

79 9 1
                                    

Když se o další hodinu později Optimus vrátil, nebyla Kerry o nic moc klidnější. Sice se pokoušela meditovat a najít vnitřní rovnováhu, avšak nedokázala se uvolnit a přestat myslet. Myšlenky se jí pořád vracely k okamžiku na okraji skály. 

"Nejsi soustředěná," pronesl její přítel a sedl si naproti ní do stejné pozice.

"Mám strach," řekla a otevřela oko a pohlédla na něj.

"Strach zatemňuje mysl. Musíš se od něj oprostit." 

Kerry se v duchu usmála. Byla úžasné, jak rychle se dokázal Optimus vrátit do role jejího učitele a chrlit jedno moudro za druhým.

"To jsi již kdysi říkal."

"To ano, avšak opakováním najdeš nový význam i slov řečených tisíckrát. A nyní mi pověz, co tě trápí," řekl jemně.

Kerry polkla a vylíčila mi všechno, co se stalo pod jeho příchodem a o hlase, který slýchala od opuštění Bishopova sklepa. Optimus po celou dobu mlčel a pečlivě naslouchal. Věděla, že mu to v hlavě šrotuje a snaží se vymyslet něco, čím by jí pomohl. Spíše v to doufala, neboť začínala pochybovat ve svůj úsudek.

"Hmm. . . s ničím podobným jsem se dosud nesetkal."

"U vás takové problémy nebyly?"

"Byly, avšak jednalo se o poškození paměťového čipu, které míchalo nejrůznější vzpomínky a upravovalo je. Tím docházelo i ke změnám osobnosti. Řešilo se stáhnutím dat do nového čipu a jejich úprava do co nejnormálnější formy. To však u vašeho druhu není možné."

"U nás to řeší psycholog a psychiatr. Povídají si s tebou a předepíšou ti prášky."

"To je jedna z možností. Avšak podle toho, co popisuješ, je všechno v zárodku, takže by mělo stačit, ponořit se do sebe a uzavřít to všechno hluboko uvnitř sebe," řekl po chvíli Optimus.

"A jak to uděláme? Nebo spíš já?"

"Naučím tě nějaké metody, kterými Primové stimulují svou mysl," řekl klidně Optimus a postavil se. Jednu nohu lehce pokrčil a a druhou natáhl, takže stál v jedné linii. Ruce si spojil nad hlavou a zavřel oči. Kerry se pomalu postavila a napodobila jeho postoj. 

Když zaujala ono postavení, zavřela oči a pokusila vytěsnit myšlenky a uvolnit se.

Cesta Primů//Transformers fanfiction//Kde žijí příběhy. Začni objevovat