"Tady," řekl Ratchet a podal Kerry pinzetou malou kovovou kuličku. Vzala si ji a prohlédla si ji. Povrch byl dokonale hladký, z jedné části lehce zploštělý se sklíčkem světle modré barvy.
"Jak to funguje?" zeptala se zájmem a dál předmět obracela v ruce.
"Přilož si to k hlavě, po připojení k mozku, bude kamerka snímat okolí a přenášet obraz ve formě drobných elektrických pulzů do mozku, kde se složí obraz," řekl znuděným hlasem medik a obrátil se zpět k zeleně zářícím obrazovkám. Přiblížil si satelitní snímek hornaté oblasti a prohlížel si ho.
Kerry se znovu začala soustředit na kulatý předmět velikosti oční bulvy. Zhluboka se nadechla a přiložila si ho k vrásčité kůži v místě, kde bývalo oko. Ozvalo se pípnutí následované otíráním kovu o kov. Umělé oko jí vyskočila z ruky. Něco ostrého se jí zabodlo do obličeje a začalo se to provrtávat hlouběji a hlouběji. Vyjekla a bolestí se jí zatmělo před okem. Nohy jí vypověděly službu a sesunula se na koleno na chladný kov.
Světla pohasla. Zvuky utichly. Vše kolem ní se rozostřilo. Jak se umělý oční nerv provrtával k mozku, ozýval se z různých směrů posměšné uchechtávání. Když se zařízení spojilo s centrem nervové soustavy, v hlavě jí vybuchlo tisíce bomb. Chtěla vykřiknout, ale místo toho jen pootevřela ústa a ztratila plnou kontrolu nad svým tělem. Skácela se k zemi. Při pádu se uhodila do spánku. Pravou částí hlavy se jí začala šířit nová, tupá bolest. Svět pomalu černal a jediné, co slyšela, byl spokojený zlověstný smích.
. . . . .
Kerry otevřela oči. Pootočila hlavou a zjistila, že leží ve své posteli a na odhalené hrudi má připojené elektrody. V hlavě jí třeštilo. Opatrně zvedla ruce a chytila se za hlavu. Zavřela oči, biologické i umělé, a snažila se utlumit bodavou i tupou bolest.
Otevřela je a pomalu se posadila. Při té příležitosti si servala elektrody a odstrčila přístroj, který postával u její hlavy. Protáhla si krk a pomalu se postavila na nohy. Rukou se opírala o postel snažila se udržet rovnováhu. Když získala jistotu, pustila se. Předpažila a prohlédla si ruce. Otáčela a soustředěně je pozorovalo. Zúžila se jí zornička. Rty se jí roztáhly do širokého úšklebku.
ČTEŠ
Cesta Primů//Transformers fanfiction//
FanfictionCo znamená být Primem? Být vyvolený Primusem? Nosit Matrix Vůdcovství? Ne. Znamená to chránit slabší, dodržovat přísná pravidla a bojovat za pravdu. Matrix je jen formalita. Své o tom ví i Kerry. V šestnácti se setkala s mimozemšťanem z jiné planety...