Odchod

47 7 0
                                    

O dva dny později

"Buď opatrná," řekl Optimus a věnoval jí jeden z jeho vzácných vstřícných úsměvů. Kerry mu ho oplatila, byť v jejím podání to vypadalo jako výraz vraha těsně před tím než zabodne nůž do své oběti.

"Budu," řekla.

"Nepokoušej se hledat Bishopa," řekla vážně Arcee. A Kerry se při vzpomínce na Fowlerovu zprávu před čtyřiceti hodinami: Bishop byl propuštěn pro nedostatek důkazů, které by ho přímo spojovali s jeho přisuzovanými činy.

"Mám v plánu si zorganizovat život, ne se honit za padouchy," řekla a nevěřila, že to vypustila s úst. Dávno se nepovažovala za hrdinu lovícího zlosiny. Arcee spokojeně kývla. 

Kerry se rozloučila s lidskými i mimozemskými členy týmu Prime. Nasedla na motorku, kterou si půjčila v místní autopůjčovně. Nasadila si helmu. Ratchet zapnul pozemní most na souřadnicích, které mu předtím zadala. Když se před ní rozevřel zelený kruh s mihotajícími barvami duhy, naposledy se otočila, zamávala a vjela do něj.

Vyjela v řídkém stromovém porostu, v parku v centru velkého města. Prokličkovala mezi stromy, minula stařenku venčící svého drobného pejska a po písečných cestiček dojela až na asfaltovou silnici. Zařadila se do jízdního pruhu. Mířila k jedné budově, která se tyčila nad všechny ostatní a tvořila střed tohoto mrakodrapového seskupení.

Cesta Primů//Transformers fanfiction//Kde žijí příběhy. Začni objevovat