Návštěva

85 8 2
                                    

Kerry strávila v posteli několik následujících dní, které se jí slily do jednoho dlouhého cyklu opakovaných vyšetření, nechutného jídla, záchvatů paniky a samoty. Nedokázala vstát aniž by nedostávala křeče do boku boku, kde se nacházela sešitá rána ze vstřelu. Několikrát uvažovala nad sebevraždou, avšak představa Bishopa kroutícího se před jejíma nohama a tajemný hlas v její hlavě ji vždycky přesvědčily, aby to nedělala.

Pozorovala mouchu chodící po stropě, když se otevřely dveře a do pokoje někdo vešel. Neobrátila zrak k nově příchozímu. "Kdo jste?"

"Říkejte mi Marty," odpověděl příchozí. Po jeho slovech následovala šoupání židle po podlaze. "Povězte mi vše, co víte o Bishopovi?"

Ušklíbla se. "Vím toho hodně. Musíte být konkrétnější."

"Proč unesli Vás a tu druhou ženu, June Darbyovou?"

Kerry si vybavila moment, kdy narušili její samotu a do cely přivedli onu ženu, která většinu času brečela a mumlala nesrozumitelné modlitby. "Nevím. S tím se mi nevěřil."

Muž zamručel a něco si zapsal do notýsku. "Dobrá. Něco málo nám řekla již řekla paní Darbyová a v podstatě se jednalo o to samé. Nyní však k něčemu jinému. Před pěti lety, když byl Bishop odvolán z armády a zbaven hodnosti, Vám způsobil tohle." Ukázal na její zjizvenou tvář. "Tehdy jsme se Vás moc nevyptávali, avšak dnes. . . bych rád věděl o všem, co vedlo k oné události a co se od té doby událo."

Kerry váhala, jestli má říct úplně všechno, počínaje jejím setkáním s Optimem. Odhodlala se ve chvíli, kdy se usmál a řekl, že pracuje pr agenturu zabývající se mimořádnými událostmi spojené s bytostmi z jiné planety. Vypověděla mi všechno, od prvního setkání s Primem, po jejich cestu Spojenými Státy, přes událost, kdy přišlo o oko, až k jejím pokusům o dostání Bishopa před spravedlnost. Své vyprávění zakončila svým lapením v Jasperu. Marty pozorně poslouchal, občas kývl nebo položil dotaz. 

Když skončila, pokýval několikrát hlavou a postavil se. Vrátil židli na místo. "Až se zotavíte, pošlu pro Vás jednoho z našich agentů. Sbohem." Před tím  než se Kerry stačila zeptat, proč pro ní někoho pošle, byl pryč.

Znovu se dostavila úzkost. Zavřela oči a pokusila se usnout.

Cesta Primů//Transformers fanfiction//Kde žijí příběhy. Začni objevovat