3. rész

3.6K 181 17
                                    

Wooyoung szemszöge:

Egy hét telt el Yeosang jelenete óta. Azóta nem beszéltem vele, de még csak ő sem kért bocsánatot. Őszintén most látni sem akarom. Még a bocsánatkérése sem érdekel. Nagyon megbántott.

~Wooyoung! Eljössz velem bulizni!-lép be a szobába San.
~Nincs kedvem.-hisztizem.
~Nem kérdeztelek. Kijelentettem.-mondta, majd felhúzott az ágyról.
~Gyere! Választok neked egy király ruhát.-nagyon vidám volt. Nem akarok ünneprontó lenni, szóval csak sóhajtottam egyet. Nem ellenkeztem. Egy kék inget és egy fekete, a térdénél kiszakadt gatyát adott a kezembe.
~Amíg átöltözöl, addig keresek valamit magamnak is. Nyugi nem nézlek!-kuncogott utolsó mondatán, majd odasétált szekrényéhez.
Én kihasználtam az időt és felkaptam magamra a ruhadarabokat. Az inget be is tűrtem a gatyámba. Így még elegánsabb. Kész lettem, így San felé fordultam. Ő is akkor készült el. Rajta egy lila ing volt és egy fekete bőrnadrág. Azt a rohadt élet milyen feszes segge van. Eléggé elbambulhattam, mert San szólított.
~Wooyoung! Tetszik az, amit látsz?-mosolyog perverzen.
~Csak tetszik a ruhád.-rántok vállat.
~Tényleg? Tudod, a lila a kedvenc színem!-perverz mosolya egy büszke mosollyá válik.

~Miért is megyünk bulizni?-kérdezem út közben.
~Mert péntek van és szeretnék veled bulizni.-válaszol egyszerűen.
~Értem..-bólintok egyet.
Végül odaértünk. Ahogy beléptünk megcsapott az alkohol szag. San elkezdett engem húzni. Egészen a táncparkettig.
~Gyere táncoljunk!-kezdett el ugrálni a zenére.
~San én nem engedem el magam ilyen könnyen.-ezt üvöltöttem, hogy meghallja azt, amit mondok. San egyből rám nézett és újból húzni kezdett. Most az italos asztalhoz.
~Mit szeretnél csinálni akkor?-kérdezi ő is üvöltve. Nem válaszoltam. Nem tudtam mit mondani. Őszintén haza akartam menni. De annyira vidám volt.. nem akarom elrontani.
~Elmegyek a mosdóba. Utána hazamegyünk.-mondta, majd tényleg elindult a mellékhelyiség felé.
Van egy ötletem, de nem biztos, hogy helyes. Elkezdtem alkoholt inni. Már kezdtem szédülni.
~Segítsek?-megláttam Yeosangot.
~Hogy?-értetlenkedem. Egy tűt éreztem bal karomban. Aztán Yeosang ott is hagyott.
~Wooyoung! Mit tettél?-sietett hozzám San.
~Próbáltam elengedni magam, de annyira ízlett az alkohol..-rádöltem mellkasára. Éreztem, hogy San felkap és elkezd cipelni.
Egy puha ágyon találtam magam.
~Ilyet soha többet ne csinálj!-söpri arrébb tincseimet. Kopogást hallok az ajtón. Hallom, ahogy San veszekszik valakivel.
~Azt a rohadt!-ül le mellém az ágyra. Úgy láttam eléggé beszédült. Innentől eléggé homályosak az emlékeim. Csak egy kezet éreztem, ami az ingemet szorítja.

A Nap kivilágította a szemem, amint kinyitottam. Bal oldalamra fordultam és ott feküdt mellettem San.
~Jézusom!-riadtam fel. Kiáltásom miatt San is felkelt. Csak egy póló és egy boxer volt mindkettőnkön. Várj.. lefektetett ez az idióta?! San felült és felém fordult. Én dühömben felpofoztam. Meglepetten nézett rám.
~Egy igazi seggfej vagy!-sírom el magam.
~Mi? Mi történt?-kérdezi San kétségbeesetten.
~Te komolyan megdugtál, amíg nem voltam önmagam?-üvöltözöm a fiúval.
~Hogy?-csodálkozik.
~Én nem emlékszem semmire. Yeosang beadott nekem valami szert és azóta semmi emlékem nincs a tegnap estéről.-magyarázza helyzetét.
~Akkor.. nem önszántadból tetted?-kérdezem szipogva.
~Dehogy! Te mondtad, hogy hagyjam abba. Én megtettem, de ezek szerint Yeosang belerondított..-süti le szemeit.
~Sajnálom, hogy megvádoltalak..-kérek bocsánatot.
~Nem voltál magadnál. Nem tudtad mit csinálsz. Ahogy én sem. Jobb lesz, ha ezt a kis incidenst elfelejtjük..-áll fel helyéről. Én is ezt teszem.
~Legjobb barátok, ugye?-mosolyodik el San édesen.
~Legjobb barátok.-bólintok egyet.

A hétvége alatt sikerült is elfelejtenünk ezt az egészet. Egészen hétfőig.
Éppen egy padon ültem az öltözőben. Valaki lejátszott egy videót mellettem, amiben nyögés hangok voltak. Felnéztem és Yeosangot láttam meg. A kezében egy telefon volt, amin éppen azt láttam, ahogy én és San.. hát..
~Mi az? Érdekel?-nevet "gonoszan"
~Te rohadék! Ez az egész miattad történt!-állok fel helyemről dühösen. Kikaptam a telefont a kezéből. Egy ideig néztem a felvételt.. Úgy láttam, hogy élveztem.. ennek most örülnöm kéne? Letöröltem a videót.
~Már késő! Kiposztoltam.-veszi ki a telefont a kezemből. Neki lök a szekrényeknek és verni kezd. Nincs olyan rész a testemen, ahol ne ütött volna meg.
~Te mit művelsz?-hallok egy hangot az ajtóban. Az egyik osztálytársam, Yunho az. Egyből hozzánk fut. Mivel sokkal magasabb és szélesebb Yeosangnál, így ő a gatyáját összefosva elrohan onnan.
~Jól vagy?-kérdezi aggódva. Én megrázom a fejem.
~Gyere, elkísérlek az orvoshoz.-mondta, majd tényleg segített.

Azt mondták be fog gyógyulni minden sebem. Hirtelen kinyílt az ajtó. San.. San volt ott. Arcáról le tudtam olvasni, hogy totál kész volt. De nem tudom, hogy a dühtől, amitől szeme tüzelt, vagy az aggodalomtól, ami viszont arcáról volt leolvasható. Odarohant hozzám és átölelt.
~Kinyírom ezt a rohadékot..-nagyon erősen szorított magához. Hiába esett jól, azt hittem megfulladok.
~Kísérje haza Wooyoungot.-adta az utasítást az orvos. San bólintott és hazavitt. Ott leültünk a kanapéra. Nem mondtunk semmit, csak egymás szemébe nézve ültünk ott. Mintha így kommunikáltunk volna.
~Mi történt?-szólalt meg végül San, de a szemkontaktust még mindig tartottuk.
~Yeosang felvette a péntek esténket és felrakta az internetre.-meséltem el röviden.
~Gyűlölöm őt..-súgja maga elé San. Szemei könnyessé váltak.
~San?!-szólítom őt kétségbeesetten.
~Miért nem lehetek boldog? Olyan nagy kérés ez? Csak egy barátot akartam, aki boldog mellettem!-elkezdett zokogni. Egyből átöleltem őt.
~Annyira sajnálom, hogy szörnyű barát vagyok!-hajtja fejét a vállamra.
~San.. én boldog vagyok melletted..-kezdem el hátát simogatni.
~Egy nagyszerű barát vagy. Mindig itt vagy nekem és próbálsz nekem segíteni. Soha senki sem tett értem ilyet..-mostmár feje tetejét simogattam. Próbáltam sírását csitítani. Így ültünk tovább, egymásba karolva. Közelebb kúsztam hozzá, így jobban éreztem finom illatát, amit be is szívtam, hogy tökéletesen emlékezzek rá. Ő is jobban átkarolt engem. Közelsége megnyugtatott. De éreztem, hogy szívem hevesebben kezdett el verni és a vér is felszökött arcomba. Elmosolyodtam. De egyből le is hervadt. Nem szerethetek beléd San. Te egy szívtipró vagy.. én meg egy megrontott srác, aki nem akar több rontást.

BEST FRIENDS || WOOSAN (18+)Where stories live. Discover now