Wooyoung szemszöge:
Lassan kinyitottam szemeimet és pislogni kezdtem. Körbenéztem és realizáltam, hogy a kanapén vagyok. Itt aludtam volna? San hirtelen hajamba puszilt.
~Végre felkeltél.-súgja rekedt hangon.
~Te mióta vagy fent?-nézek fel rá.
~Nem olyan régóta.-mosolyodik el.
~Jobb ha elkezdünk készülni.-mondom, majd felülök.~Kész vagy?-nyitok be hálószobánkba. Lefagytam, amint megláttam Sant. Egy olyan póló volt rajta, ami eléggé ki volt vágva. Majdnem az egész mellkasa kint volt. Mellé a póló még feszülős is volt. Betűrte nadrágjába és egy övet is felvett.
~Wow..-csak ennyit tudtam kinyögni. San csak kacéran elmosolyodott.
~Vedd át!-nézek mérgesen a fiúra.
~Miért?-csodálkozott.
~Nem akarom, hogy ebben gyere.-teszem keresztbe kezeimet.
~Pedig ebben fogok.-csak úgy kisétált az ajtón. Fájdalmasan sóhajtottam egyet, majd utána mentem.~Sziasztok!-léptünk baráti körünkbe.
~Húha San! Tetszik a pólód!-vigyorog Mingi.
~Kösz. Valaki legalább értékeli.-néz rám San.
~Nem azt mondtam, hogy nem tetszik!-forgatom szemeim.
~Csak azt, hogy ne ebben gyere!-ütök finoman vállába.
~Várjatok! Azt hiszem Wooyoung féltékeny!-szólal fel Yeosang. Én gyilkos tekintettel néztem rá.
~M-Mi? N-Nem.. nem vagyok f-féltékeny..-akadoztak szavaim.
~Persze!-nevetett Yunho, ahogy mindenki más is rajtam kívül.
~Woo nincs miért aggódnod!-öleli át derekamat San.
~Te is tudod, hogy csak neked engedem meg, hogy levedd rólam..-mondata után mindenki sokkoltan nézett Sanra.
~Mindig ilyeneket mond?-kérdezi Jongho.
~Ja.. a nap huszonnégy órájában.-kuncogok, ahogy San is.
~Egyébként nincs kedvetek együtt lógni suli után?-kérdezi Mingi lelkesen.
~Én benne vagyok.-bólintott Yeosang.
~Akkor? Tudok egy jó kis kávézót. Ott lóghatunk egy kicsit.-mosolyodott el Yunho.
~Ti jöttök?-fordult felénk Jongho.
~Persze.-válaszolt San, míg én bólogattam.Miután vége lett a napnak elindultunk kikapcsolódni. Nagyon jól elnevettük az időt. Kicsit Jonghot is megismerhettük. Visszahúzódó kicsit, de egész vicces. Bár ahogy láttam nem szeret semmilyen formában érintkezni. Maximum Yeosanghoz ült egy kicsit közel. De még csak a kezét sem fogta meg. Ellentétben Yunhoval és Mingivel. Egész végig egymás kezét szorongatták. De nagyon aranyosak. San és én? San vállaimat karolta át és szabad kezét combomra helyezte. Nem tudom ez mire volt jó neki, csak hagytam. Egy kis idő múlva kicsit ittunk is. Mármint alkoholt. Nem sokat, csak éppen annyit, hogy jól érezzük magunkat, de emlékezzünk az estére a következő nap. Egyszercsak annyit éreztem, hogy San végigsimít combomon. Megfeszültem mozdulatától. Ő észre sem vette. Kezét folyamatosan csak mozgatta, de nem tudatosan. Én csak felszisszentem. Ráfogtam kezére. De hogy ne legyen feltűnő csak összekulcsoltam ujjainkat. Így abbahagyta a mozgást végre.
~Sannie! Unatkozom.-sétálok a nappaliba.
~Woo most nem érek rá.-válaszol San, aki a kanapén ül, háttal nekem. Nem is nézett rám, telefonja kijelzőjét bámulta. Ohh San.. igenis rá fogsz érni. Egy sejtelmes mosolyra húztam ajkaimat. Halkan San mögé sétáltam.
~San!-szólítom őt játékosan.
~Mi az?-kérdezi. Hátulról mellkasára csúsztattam kezem és nyakához hajoltam.
~Már mondtam. Unatkozom..-elkezdtem nyálas csókokkal befedni nyakát.
~Ah.. Woo..-San felemelte fejét.
~Mostmár ráérsz, nem igaz?-kuncogok kacéran. Fogtam magam és megkerültem a kanapét, majd San ölébe ültem. Kivettem kezéből telefonját és leraktam a kanapé előtti kis asztalra. Szemeibe néztem. Ködös tekintettel nézett rám.
~Te mindig eléred azt, amit akarsz?-San derekamra simított.
~Igen.. és most téged akarlak.-harapok alsó ajkamba mondatom után. Éreztem, hogy San egyre keményebb.
~Nincs kedved együtt zuhanyozni?-simítok hajába.
~Remek ötleteid vannak..-kicsit nyögve válaszolt.
~Akkor siessünk. Ha jól érzem már eléggé ki lehetsz.-nevettem lágyan, majd felhúztam Sant a kanapéról. Behúztam őt a fürdőszobába. Bezártam magunk mögött az ajtót. Hátammal neki dőltem a falnak és magamhoz rántottam Sant. Tarkójára fogtam és vadul csókolni kezdtem.
~Kérlek Wooyoung..-szisszent fel San. Szemeibe néztem.
~Nagyon szorít..-arcán láttam, hogy szenved. Halványan elmosolyodtam, majd bólintottam egyet. Ezzel jeleztem, hogy nem kell aggódnia. Egy újabb csókcsatába kezdtünk, miközben én szétszedtem övét. Miután sikerült levennem nadrágját a pólójához nyúltam. Aztán azt is leszedtem. Most San vette le rólam nadrágom. Végül ő is letépte rólam felsőmet.
~Wooyoung..-támaszkodott San a falnak.
~Nagyon kellenél..-láttam, hogy ökölbe szorította kezét. Fogtam magam és betoltam őt a zuhanyzóba. Még leszedtem alsónkat, aztán megnyitottam a csapot. Mindketten vizesek voltunk, hajunk pedig arcunkra tapadt. Így kezdtünk ismét egy csókcsatába. Lassan levezettem kezem San tagjához, amire finoman ráfogtam. San kicsit megremegett. Lassan mozgatni kezdtem kezemet. San hátra döntötte fejét és nyögni kezdett. Lejjebb mentem. Végignyaltam hosszán. Majd lenyomtam torkomon az egészet. Nyelvemmel elkezdtem vele játszani. Közben fejemet és kezemet is fel-le mozgattam. San egy teljes felfordulás volt. Folyamatosan csak nyöszörgött és levegő után kapkodott.
~Ah.. Wooyoung..-miután kiejtette nevem számba engedte nedvességét. Felnéztem rá és mélyen szemeibe néztem, miközben lenyeltem.
~Basszus..-dönti hátra fejét.
~Mostmár fürödjünk. Ne folyjon fölöslegesen a víz.-nyúlok a tusfürdőért.
~Ugye tudod, hogy azt a pólót csak azért vettem fel, hogy felkeltsem a figyelmed?-ölelt át San.
~San.. nem kell felhívni rád a figyelmem.-rázom a fejem.
~Szerelmes vagyok beléd! Szerinted mennyiszer figyellek?-kuncogok kicsit piros arccal.
~És ha te tudnád néha milyen álmaim vannak..-szorít még jobban magához.
~San!-kiáltok felháborodottan.
~Nyugi már! Egyszer azt is álmodtam, hogy összeházasodunk. Gyönyörű voltál..-adott egy puszit arcomra. Oh Istenem ez a srác..
YOU ARE READING
BEST FRIENDS || WOOSAN (18+)
FanfictionNagyon sok helyen 18+-os tartalom található a könyvben, mint például káromkodás, szexualitás. Szóval csak saját felelősségre olvassa el bárki is. De ezektől eltekintve jó olvasást! 《 BEFEJEZETT 》