Wooyoung szemszöge:
~Wooyoung!-hallom San hangját. Csak hümmögtem egyet.
~Kelj fel! Mennünk kéne.-annyit éreztem, hogy egy puszit ad arcomra. Még csak a kisujjamat sem mozdítottam meg ezután.
~Woo!-rázogat San finoman. Még mindig mozdulatlan maradtam. Hirtelen San fölém tornyosult, így kipattantak szemeim és csodálkozva néztem rá. Elkezdte az egész fejemet puszikkal beborítani. Én pedig csak nevettem közben.
~Sannie!! Elég!!-nagy nehezen ezt kinyögtem.
~Na? Felkeltél?-kérdezi már ő is nevetve. Én csak bólogatni kezdtem.
~Akkor gyere!-San felhúzott az ágyról. Viszont direkt erősebben rántott fel, így könnyebben tudott hozzám közel hajolni.
~Az én puszimat is kérem!-mutatott szájára. Én csak elmosolyodtam, aztán ráhajoltam ajkaira.Egyedül léptem a szekrényemhez. San elment mosdóba, azt mondta mindjárt jön. Elkezdtem bepakolni.
~Szia Woo! Hogy vagy?-lépett mellém Yeosang. Hátra fordultam és mindenki ott volt. Kicsit szomorkásak voltak.
~Én jól. De ti elég rosszul néztek ki. Mi történt?-kíváncsiskodom.
~Aggódunk érted. Tudod..-most Yunho volt az, aki beszélt. Csak most jöttem rá arra, hogy ők még mindig azt hiszik, hogy San és én nem vagyunk együtt. De aranyos tőlük, hogy így aggódnak.
~Ja!-világosodom meg.
~Ha már itt tartunk..-kezdek bele, de félbe lettem szakítva.
~Sziasztok!-San rögtön mellém állt. Mindkét kezével átölelte derekam és állát vállamra helyezte. A többiek csodálkozva néztek minket.
~Ezt akartam elmondani..-nevetek kínosan. Egyszercsak mindenki egy óriásit sóhajtott. Kérdőn néztem rájuk.
~Bocs hyung! Mindenki aggódott. Elég rosszul néztetek ki tegnap.-magyarázott Jongho.
~Már mindent megoldottunk. Nyugi, nincs semmi baj.-beszélt San. Én csak neki döntöttem fejemet az övének. Örökké így tudnék állni.
~Awh!! Istenem de aranyosak!-vigyorgott Yunho, miközben ránk mutatott.
~Hékás! Nálam aranyosabbak?-görbült le Mingi szája.
~Nem dehogy! Téged senki sem tud lekörözni.-Yunho egy puszit adott Minginek, aki büszkén elmosolyodott ettől.
~Szerintem Jongho a legcukibb! Olyan kis fiatal.-szólalt meg Yeosang. Csak most vettem észre, hogy Yeosang és Jongho egymás kezét fogják. Kicsit meglepődtem. Jongho hirtelen egy puszit adott Yeosangnak. Mindenkinek a földet érte az álla. Jongho még sosem csinált ilyet. Ez Yeosangon is látszott, mivel arca totál vörössé vált. San csak elkezdett kuncogni.
~Ti itt mondjátok, hogy milyen aranyos a párotok, míg Woo nem csak aranyos, hanem szexi is. Úgyhogy én nyertem!-San büszkén elmosolyodott.
~Te hülye vagy!-kezdek el nevetni.
~De komolyan! Hallanotok kéne ahogy nyög! Nagyon szexi.-San mondata után mindenki összenézett.
~San.. én megszoktam, hogy ilyenekről beszélsz, de ők nem.-ütök finoman kezére.
~Én csak az igazat mondtam.-rántott vállat.~Woo gyere. Elmegyünk valahova.-lépett asztalomhoz San. Kérdőn néztem rá.
~Az egyik barátomhoz akarlak vinni. Segíteni fog neked.-ennyi volt a magyarázat. Ezután kezemre fogott, majd elkezdett húzni engem. Egy jó darabig sétáltunk. San egy óriási épületbe vitt. Viszont megálltunk egy ajtó előtt. "Dr. Park Seonghwa"
Ennyi volt az ajtóra írva. San felém fordult.
~Ő egy pszichológus. Megbízható. Az egyik legjobb barátom. Hidd el, segíteni fog.-bíztatóan nézett rám. Régen jártam pszichológushoz, de sosem hittem, hogy majd újból kelleni fog. San benyitott, ezért mindketten köszöntünk.
~Sziasztok!-intett ezek szerint Seonghwa. Fekete haja volt, és sötétbarna szemei. Kicsit hasonlított egy madárra a szemöldöke miatt.
~Üljetek le!-mondta kedvesen.
~Szóval! San elmesélte a történteket. Elmesélnéd, hogy mit éreztél?-kezdett bele Seonghwa.
~H-Hát.. elsősorban.. nyomort..-nagyon halk voltam, de így is hallható.
~Valami más?-faggatott tovább.
~Félelem..-beharaptam alsó ajkam. Nagyon nem akarok erről beszélni.
~Ez most egy kicsit személyesebb kérdés lesz, de muszáj válaszolnod. Félsz attól, hogy San is ezt tenné veled?-Seonghwa kérdése után Sanra pillantottam. Ő is meglepődött. Ismét Seonghwahoz fordultam. Megráztam a fejemet.
~Tudom, hogy sosem bántana..-mondatom után Seonghwa elmosolyodott.
~Wooyoung. Szeretném, ha még párszor eljönnél ide. De ahogy látom San elég jó hatással van rád.-valamit elkezdett írni.
~Bízz bennem és Sanban. De legfőképpen Sanban. Szükségetek van egymásra.-végül a szemembe nézett.
~Sannak is te jelented a menedéket. Én csak tudom.-végül San felé fordult. Én is ezt tettem, csak azért, hogy egy vöröslő Sant lássak meg. Ez nagyon ritkán történik, mivel Sant nehéz zavarba hozni. De esküszöm, hogy aranyos így.
~Mostmár szabadon mehettek.-Seonghwa felállt és megütötte San vállát. Ő még mindig vörös fejjel felállt onnan és kihúzott engem a szobából.
~Idióta..-motyogta San. Én csak lágyan felnevettem.
~San az hogy lehet, hogy egy ilyen kis ártatlan mondattól jössz zavarba?-eközben megfogtam kezét.
~Szállj le rólam, oké?-kezdett el hisztizni. Én csak tovább nevettem.
ESTÁS LEYENDO
BEST FRIENDS || WOOSAN (18+)
FanficNagyon sok helyen 18+-os tartalom található a könyvben, mint például káromkodás, szexualitás. Szóval csak saját felelősségre olvassa el bárki is. De ezektől eltekintve jó olvasást! 《 BEFEJEZETT 》