Wooyoung szemszöge:
*1 évvel később*
~Imádom ezeket a szobákat!-ugrott mellénk Yunho a teraszon.
~Nyugi Yunho!-nevetett San.
Úgy döntöttünk, hogy az egész baráti körünk együtt fog nyaralni, úgyhogy együtt elutaztunk. Ha már megvan az érettségink miért is ne buliznánk? A nyaralónk pont a tengerre néz, így a teraszról tökéletesen látható. Én csak néztem és csodáltam a tengert.
~Minden oké?-karol át San. Én csak egy mosoly kíséretében bólintottam.
~Csak.. szép a kilátás.-fordulok ismét a tenger felé. San hümmögött egyet.
~Nincs kedvetek elmenni fürdeni?-kiáltott ki Jongho. Mindenki díjazta az ötletet.Ahogy lementünk a partra Yeosangot kellett nyugtatnom. Hogy miért? Hát.. Jonghonak kocka hasa van és szegény totál vörös. De nem tudom, hogy mi miatt. Azért mert zavarban van, vagy azért, mert a lányok folyamatosan csak Jonghot nézik. De egy idő után én is idegessé váltam. Az a csapat lány folyamatosan minket nézett. De komolyan. Vicces, hogy mind melegek, vagy biszexek vagyunk. Bár San biszexuális, úgyhogy neki a lányok is bejönnek, nem? Basszus erre nem is gondoltam..
~Szia!-egy lány termett mellettem.
~Öhm.. szia?-nézek rá értetlenül.
~Azon gondolkoztam, hogy megadhatnád a számod.-a csaj kacsintott egyet.
~Először is! Nem ismerlek. Másodszor pedig, bocs ez nem fog összejönni.-mondom egy szuszra.
~Akkor legalább annak a srácnak add meg a számát!-mutatott mögém. Hátra fordultam. A csaj Sanra mutatott. Na még mit nem!
~Az sem fog menni. Ő már foglalt.-fordulok vissza.
~Hát én nem látok mellette senkit!-vigyorgott. Szerintem már piros lehettem a dühtől.
~Ez igaz, mert most itt állok veled..-nézek rá szúrósan.
~T-Tessék?-zavarodott össze.
~Jól hallottad! Ő az enyém, kurva!-forgatom szemeimet.
~Na ne idegesíts! Ezt nem veszem be!-kezdett el nevetni, de amint meglátta, hogy komolyan mondom abbahagyta.
~Minden oké?-egy kezet éreztem a derekam körül. Oldalra néztem és megláttam Sant.
~Te meg ki vagy? És mit akarsz az én pasimtól?-San kicsit idegesnek tűnt.
~Mindig a jó pasik a melegek!-kiáltja el magát a csaj, majd elsétált.
~E-Ezt most vegyük bóknak?-kérdezem leginkább magamtól. San csak nevetni kezdett.~Jó éjt!-súgta San, miközben egy puszit adott homlokomra.
~Jó éjt!-bújok nyakába.
Az éjszaka közepén elég kellemetlenül keltem fel. Hogy miért? Sannal már egy éve nem értünk úgy egymáshoz. Előtte pedig ez szinte minden nap megtörtént. Úgy látszik a testem ezt most elégelte meg. Bármikor, amikor lehunytam szemeimet eszembe jutottak azok a pillanatok. Éreztem, hogy egyre jobban szorít a nadrágom. Most mégis mit csináljak? San itt alszik mellettem. Nem tudok mit csinálni. Még csak magamon sem tudok segíteni. Istenem hogy fogok én ebből kijutni?!
~Woo? Jól vagy?-hallom San rekedt hangját. Egy kisebbet nyögtem.
~Hé! Mi a baj?-San kicsit eltolt magától, hogy rám nézhessen. Én csak félénk tekintettel néztem vissza rá. Óvatosan megfogtam kezét és lassan nadrágomra helyeztem azt. San szemei elkerekedtek.
~San.. kérlek.. segíts..-kezdtem el könyörögni.
~Most ezzel kurvára beindítottál.-mászik fölém. San szó szerint falni kezdte ajkaimat. Szerintem rég várt erre. Ismerem már. Csak nem akarta rám erőltetni a történtek után.
~Ah.. Woo én nem bírom tovább! Kérlek..-szisszent fel San.
~Pont ezt kértem San! Csak csináld már!-szorítok pólójára. San nem is szenvedett tovább. Lehúzta nadrágomat és alsómat, utána magát is megszabadította az anyagoktól. Behelyezte két ujját. Fogalmam sincs minek. De attól függetlenül jó érzés volt.
~Most húzod az agyamat?-szólalok meg.
~Nehogy azt hidd, hogy nekem nem idegőrlő!-mondja San. Végül kihúzta ujjait és behelyezte tagját. Egy hatalmasat nyögtem ettől.
~Csak most realizáltam, hogy ez mennyire hiányzott..-súgta fülembe San. Én belesimítottam hajába.
~Hiszed vagy sem, nekem is hiányzott..-mosolyodom el. San mozgásba kezdett. A hirtelen jött érzéstől egyből nyögni kezdtem. San fülemhez hajolt, így az ő nyögéseit is tökéletesen hallhattam. Ez csak még jobban beindított. Csípőmet mozgattam, ezzel akartam jelezni San felé. Azt akartam, hogy gyorsabban és erősebben csinálja. Vette a lapot és erőszakosabbá vált. Ezzel együtt a hangom is megnőtt.
~Imádom a hangod..-mormolja San a fülembe. Egyszercsak hajába markoltam, emiatt San egy kisebbet morgott.
~Ott San!-sikítottam fel. Ebben a pillanatban egyszerre élveztünk el. San lihegve mellém zuhant az ágyra. Egyből hozzá bújtam. Utána nem mondtunk semmit. Csak azt hallgattuk, ahogy a másik levegő után kapkod. Végül így aludtunk el.
BẠN ĐANG ĐỌC
BEST FRIENDS || WOOSAN (18+)
FanfictionNagyon sok helyen 18+-os tartalom található a könyvben, mint például káromkodás, szexualitás. Szóval csak saját felelősségre olvassa el bárki is. De ezektől eltekintve jó olvasást! 《 BEFEJEZETT 》