1ㅎ

5.1K 415 6
                                    

Pov Jungkook

Încep facultatea într-un alt oraș, dar sunt fericit să știu că iubitul meu va fi acolo cu mine, dar problema este că voi împărți unui străin un apartament, sper că nu este omofob sau ceva de genul acesta. 

- Knock knock .. -

Am bătut la ușă nevrând să izbucnesc în a-l speria sau a-l găsi într-o poziție nepotrivită. 

„vin acum " am auzit o voce răspunzând înainte  să se îndrepte spre ușă, în timp ce ușa se deschidea am fost întâmpinat de un băiat drăguț, cu un pulover subțire de culoare albastru, care a ajuns până la jumătatea coapselor sale, cu pantaloni scurți negri. 

"oh- hei "am spus în timp ce mi-a tăiat gândurile fluturând mâinele  ..mâinele ? Ok...tipul acesta arată atât de pufos este gay?

" Buna sunt Jimin .. Park Jimin  .. trebuie să fii noul meu coleg de dormitor?  "m-a întrebat fericit în timp ce am dat din cap de acord.

"numele tau este..?  "a întrebat el în timp ce zâmbea, ducându-și ochii să se formeze în mici crescători .. Drăguț ..

Jeon Jungkook" Am spus în timp ce mă uit departe. 

"intra .. ai nevoie de ajutor?  "a întrebat el în timp ce încerca să-mi ia  una dintre pungi.

"Mulțumesc" Am mormăit în timp ce am dat din cap înainte să intru înăuntru. 

Jimin Pov. 

Curățam camera goală pentru noul  dormitor, când am auzit ușa, așa că m-am repezit la ușă și l-am văzut .. el e dragut  .. I-am ajutat cu lucrurile ducându-le înăuntru înainte să mă întorc in  camera pentru a continua curățenia ceea ce a mai rămas puțin.

"aceasta este camera mea?"  întrebă el după ce mă urmărea înăuntru. 

"da este a ta "am zambit in timp ce am continuat curatarea podelei.

„Voi curăța eu , văd că esti amabil și nu sunt chiar atât de grozav, așa că lasa-mă să va ajut cu asta. 

"mulțumesc .. "A șoptit aproape sa că cred că este timid? Am chicotit în timp ce mi-am dat din cap spre el.

Autor Pov.

Jimin și-a ajutat noul coleg de cameră să se mute și să-și aranjeze lucrurile înainte de a pregăti cina.

" Imi pare rău, nu am făcut cina . Nu cumpăr băcănie, așa că este tot ce aș putea face „ jimin si-a cerut scuze punând ouăle cu mezeluri prăjite. 

"e ok, arata bine multumesc."  spuse jungkook. 

"nicio problemă .. mmm, știi să gătești?  Jimin a întrebat în timp ce servea mâncare .

"Dacă nu vrei foc aici? Sigur" Jungkook a glumit în timp ce lua farfuria din mâinile mici ale lui Jimin.

"ok, atunci înseamnă că o voi face pentru amândoi "jimin chicotind înainte să stăm jos. 

„Te apreciez", a spus jungkook cu un zâmbet mic.

" deci spune-mi despre tine , să ne cunoaștem "a spus Jimin încântat în timp ce se aplecă mai aproape, sprijinindu-și bărbia pe mâini.

"mm .. cum să începem asta?", a spus jungkook râzând penibil.

  „întâi .. câți ani ai?" întrebă jimin curios. 

"20, tu?  "a spus jungkook.

" 21, înseamnă că sunt hyung"ochii  lui jimin s-au îndreptat spre  gândul lui Jungkook de a fi mai în vârstă. 

"ești sigur că nu ai 12 ani?  "Jungkook a tachinat pătrunzând in ochii lui Jimin.

"ha ha haios ești  .. "Spune jimin.

"oricum .. deci ești într-o relație?  "jimin a întrebat curios în timp ce își cuprindă propriii obrajii.

" Da .. Am un ..mmm .. iubit ... "Jungkook a spus si se simte un pic nervos.

" oh esti gay .. "jimin a întrebat

" bine  sunt și eu într-o relație .. dar cu o fată "a adăugat chicotind un pic pentru a lumina atmosfera.

"frumos", a spus Jungkook în timp ce zâmbea la jimin.

  "Îmi voi cere scuze dinainte pentru ca prietena mea va continua să invadeze apartamentul ... dar îi voi spune mai târziu să nu mai facă acest lucru ...", a spus jimin în timp ce se ridică în timp ce curăța vasele. 

"e ok, nu mă deranjează, lasă-mă să ajut.  "Jungkook a spus în timp ce a împrumutat jimin o mână curățând vasele murdare.

"Știu că este ciudat ..„ Jimin a început să ia atenția lui  jungkook "dar cum se simte ... iubirea  de la un băiat?", a întrebat jimin curios. 

Jungkook se uită la Jimin în timp ce spăla vasele murdare câteva secunde înainte de a respira adânc pentru a răspunde.

„este la fel .. depinde doar de persoana cu care sunteți." a spus jungkook prinzându-l pe jimin în fața lui, în timp ce a așezat vasele spălate pe raft. 

Jimin s-a simțit puțin emoționat  când corpul muscular al lui Jungkook s-a apăsat pe spate, făcând încet obrajii să se înroșească de la contactul brusc. 

Jungkook a observat obrajii roșii a lui Jimin după ce s-a îndepărtat cu un zâmbet pe față știind că el era motivul pentru care băiatul s-a înroșit pe față, chiar dacă nu a vrut să spună asta.

𝑌𝑂𝑈'𝑅𝐸 𝑀𝐼𝑁𝐸 || 𝗝𝗶𝗸𝗼𝗼𝗸||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum