[ Zawgyi ]
အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔ အမၽွ တစစီျဖစ္လာတဲ့ ပတ္သတ္မႈတစ္ခုက က်န္႔ေကာကို သူ ခ်စ္တယ္ လို႔ေျပာမိခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကေန စတင္တယ္..
ဒီတခါ ကြဲေၾကမႈမွာ စိတ္ေျဖစရာေတြ မရွိေတာ့ဘူး..
အရက္ေတြ ဘီယာေတြ မတိုးႏိုင္ေတာ့တဲ့ ဒဏ္ရာကို ဝမ္ရိေပၚက ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ေလး ေမြးျမဴထားလိုက္ေတာ့တာပဲ..
သူ႔ကိုယ္သူ အခ်ိန္ေပးတယ္...
အဲဒီလူမရွိရင္ သူေနႏိုင္မလားဆိုၿပီး ေတြးတယ္..တေယာက္ထဲပဲေနတတ္တယ္ဆိုတဲ့ ေရွာင္က်န္႔ က သူ႔ကိုေတာ့ လိုလိုခ်င္ခ်င္ပဲ နီးကပ္ခြင့္ေတြေပးခဲ့ဖူးတယ္..
သူစိတ္ေကာက္မိတိုင္း လက္ေလးတဖက္ကို ဝမ္ရိေပၚစိတ္တိုင္းက်ဆိုၿပီး မသိမသာေပးကိုင္ခဲ့ဖူးတယ္..
ေနာက္ၿပီး..ႏွင္းေတြနဲ႔ ေအးခဲေနတဲ့ညေလးမွာ သူ႔ကိုမၿငီးမျငဴ ေပြ႕ဖက္ထားေပးခဲ့ဖူးတယ္..သိပ္ယံုခ်င္စရာမရွိေပမယ့္ အခု အဲဒီလူက သူကို မခ်စ္ဘူးတဲ့..၊
အမွတ္တရေတြကို ထမ္ပိုးထားရေတာ့ လႈပ္ရွားဖို႔ႀကိဳးစားမိတိုင္း ဒဏ္ရာေတြက ပိုပိုနက္လာတယ္..
သူ႔ခ်စ္ျခင္းေတြက ေရွာင္က်န္႔ဆီမွာပဲ ေျခခ်ဳပ္မိေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းနားလည္လိုက္ရတာပါပဲ..။
ေဟာက္ရႊမ္းကေတာ့ ေနာက္သလိုလိုနဲ႔ ေျပာရွာတယ္..
ငါ အေဖာ္ရၿပီေပါ့ တဲ့..၊
က်ိရန္ေကာဆီက မခ်စ္ဘူးဆိုပီး ဆယ္ခါမက အျငင္းခံထားရတဲ့ အဲဒီေကာင္ကို သူ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ကိုယ္ခ်င္းစာမိတယ္..က်ိရန္ေကာ ကေတာ့ ဇာတ္ညႊန္းစာရြက္ေတြၾကား ေခါင္းႏွစ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတဲ့ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီးေျပာရွာတယ္
ဝမ္ရိေပၚေတာင္ ရင့္က်က္ေနၿပီပဲ တဲ့..တကယ္လဲ သူႀကိဳးစားေနခဲ့တာ..
ရွိခဲ့ဖူးတဲ့ အမွတ္တရေတြ အားကိုးနဲ႔ အဲဒီလူကိုေမ့ပစ္ဖို႔ သူ႔ကိုယ္သူ တြန္းအားမေပးေတာ့ဘူး...အရင္လို အနီးကပ္မရွိႏိုင္ေတာ့ေပမယ့္ ေရွာင္က်န္႔ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ သူအျမဲရွိေနတတ္တယ္...
ရံုးလာတဲ့ေန႔ေတြဆို က်န္းခ်န္နဲ႔တူတူ ထြက္လာတတ္တဲ့ ေရွာင္က်န္႔ကိုျမင္ၿပီးမွ သူအိမ္ျပန္တယ္..
မေနႏိုင္ေအာင္ လြမ္းလာတဲ့ေန႔ေတြဆို ေရွာင္က်န္႔အိမ္ေရွ႕မွာ ကားထိုးရပ္ၿပီး အိမ္ထဲကမီးေတြ ေမွာင္သြားတဲ့ထိေနတယ္..
YOU ARE READING
Before I Let You Go
General Fictionခင္ဗ်ားကိုခ်စ္ရတာလဲ အျပစ္တစ္ခုလိုပဲ.. ခင်ဗျားကိုချစ်ရတာလဲ အပြစ်တစ်ခုလိုပဲ.. Warning > This fic is not about happy ending so read at your own risk.