[ Zawgyi ]
ဒီရက္ပိုင္းေတြမွာ ဝမ္ရိေပၚအတြက္ အရာရာက လွေနတယ္...
ရႈတင္ပ်က္ေအာင္ ရြာတဲ့ မိုးေျပးေတြလဲလွတယ္..
ေျခေထာက္ထိပ္ေတြနာေအာင္လုပ္တဲ့ ဖိနပ္အသစ္ေတြကလဲ လွတယ္..
အိပ္ေရးပ်က္တိုင္း ေပၚလာတတ္တဲ့ မ်က္ကြင္းညိဳေတြကလဲ လွတယ္..ဖုန္းထဲက က်န္႔ေကာကို ဒီအေၾကာင္းေတြေဖာက္သည္ခ် ျဖစ္တဲ့အခါ ျပန္ေျဖတတ္တဲ့ အသံေလးကေတာ့ ပိုလွတာေပါ့...
အလြမ္းေတြနဲ႔ ေနသားမက်ႏိုင္တဲ့ ကနဦးရက္ေတြမွာ က်န္႔ေကာကို သူလြမ္းေနတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ဖုန္းထဲကေန သူတဖြဖြေျပာျဖစ္တယ္..
ေဝးေနတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း မဝံ့မရဲစိတ္ေတြ ဝမ္းနည္းစိတ္ေတြနဲ႔ပဲ ျဖတ္သန္းခဲ့ဖူးတဲ့သူမို႔ အဲဒီလူရဲ႕ ရယ္သံေလးေတြၾကားရတဲ့အခါ သူငိုခ်င္လာတဲ့အထိ ေပ်ာ္သြားတတ္တာကလြဲရင္ လြမ္းေနရတာ အဆင္ေျပပါတယ္..
.
.
.
ျပည္ပက အလုပ္ကိစၥေတြသြားရတဲ့အခါ ရိေပၚက အလုပ္ကို ပိုႀကိဳးစားျဖစ္တယ္..
ျမန္ျမန္ၿပီးမွ ျမန္ျမန္ျပန္ၿပီး ျမန္ျမန္က်န္႔ေကာ့ဆီသြားရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ အမွားမရွိေအာင္ ေသခ်ာဂရုစိုက္လုပ္ေလရဲ႕..အလြမ္းရဲ႕ လကၡဏာေတြ သူသိပ္မဖြဲ႕ႏြဲ႕တတ္ဘူး..
လြမ္းတယ္လြမ္းတယ္ဆိုၿပီး လူေရွ႕သူေရွ႕ ေအာ္ေနလို႔မျဖစ္တဲ့သူမို႔ မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္သတိရလာရင္ ေယာင္ခ်ာခ်ာနဲ႔ ေဂ်ာင္ေလးတစ္ေဂ်ာင္သြားပုန္းၿပီး ဖုန္းထဲက သူခိုးရိုက္ထားတဲ့ က်န္႔ေကာပံုေတြ ခိုးခိုးၾကည့္ေနဖို႔ပဲ တတ္ႏိုင္ျပန္တယ္..ရိေပၚက က်န္႔ေကာနဲ႔ပတ္သတ္လာရင္ သူ႔ကိုယ္သူ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္းေတြလဲ သိပ္ကိုခ်ိဳ႕တဲ့လာေတာ့တာပဲ..
အခုဆို သြားေလရာကို ကင္မရာေလးတလံုး သယ္သြားတတ္တဲ့ အက်င့္ေလးတစ္ခု တိုးလာေလရဲ႕..
မ်ားေသာအားျဖင့္ ဟိုးတေလာက ဝယ္ခဲ့တဲ့ အညိဳေရာင္ ကင္မရာေလးပါပဲ..ေႂကြက်ေနတတ္တဲ့ သစ္ရြက္ေျခာက္ေတြ..
စီးကရက္ အတိုအစေတြ..
ညေနတိုင္းေသာက္ျဖစ္တဲ့ ေကာ္ဖီေတြ..
မိုးစိုထားတဲ့ ေျမသားပြပြေတြ..
ၿပီးေတာ့..
ေနဝင္ခ်ိန္ေတြ..
DU LIEST GERADE
Before I Let You Go
Aktuelle Literaturခင္ဗ်ားကိုခ်စ္ရတာလဲ အျပစ္တစ္ခုလိုပဲ.. ခင်ဗျားကိုချစ်ရတာလဲ အပြစ်တစ်ခုလိုပဲ.. Warning > This fic is not about happy ending so read at your own risk.