40. Kapitola

304 20 5
                                    

"Vravel som vám, toto nie je nič pre mňa. Som na učenie, nie na cvičenie," zastonal Marcel a pri tom besne ťukal do tlačidiel na veľkom displeji bežiaceho pása, na ktorom práve cvičil. Za posledných niekoľko týždňov sme s Amy zaviedli nové pravidlo a začali chodiť do fitnescentra. A preto sa nám zazdalo vhodné presvedčiť aj Marcela, aby sa k nám pridal. "A ešte k tomu v nedeľu." zamrmlal, keď sa mu konečne podarilo nájsť správne nastavenie a on svoj beh pomaly dostával do pomalšieho tempa. Jeho dych bol však stále rýchly a šedé tričko takmer do nitky mokré od potu a pritom mi do očí v červenej farbe svietili číslice na displeji, ktoré mi prezrádzali, že nebežal ani tri minúty.

Zasmiala som sa, ale nijako to nekomentovala. "Budeš dlho žiť, potom nám poďakuješ." zaškerila sa na neho Amy cez veľké zrkadlo, v ktorom obzerala svoje nové tehličky na bruchu. Biele tričko mala vyhrnuté a prstami si poklepkávala po bokoch. "Brucho sa rysuje, ale zadok ako Kim stále nemám." zahundrala, keď sa obrátila bokom a sledovala svoje krivky. A nebola jediná. Postarší muž, ktorý sedel na stroji si takisto užíval jej divadlo, keď sa pleskla po zadku a zasmiala sa smerom ku mne a Marcelovi. Ten sa posadil vedľa mňa na zem, zatiaľ čo ja som si z tváre utierala pot.

"A kto by chcel zadok ako Kim? Je umelý a proporčne úplne nevyhovujúci k zvyšku jej tela." prevrátila som oči a rýchlo sa uhla pred uterákom, ktorý letel mojím smerom. "Je to pravda." obhajovala som sa.

"Také má gény, nevidela si zvyšok jej rodiny?" prevrátila očami a posadila sa k nám.

Marcel si vzdychol a pretrel obočie dlaňou ruky. "Bohužiaľ, videli sme ich. Nútiš nás pozerať tú hlúpu reality show vždy, keď sa dá." pripomenul a ja som si okamžite spomenula na muky, ktoré spolu s Marcelom prežívame neustále, keď sme pod trestom smrti prinútení sledovať nový diel.

"Toto nebudem nijako komentovať." osopila sa Amy a vytiahla svoj telefón z vačku veľkej mikiny, ktorú hodila na zem do rohu. "Môžete byť radi, že vás vzdelávam, lebo vy ste totálny sociálny neandertálci. Vedieť vymenovať všetkých Kardashianovcov a Jennerovcov je v dnešnej dobe tak dôležité, ako vedieť vyrátať percentá alebo poznať správnu gramatiku." dodala po chvíli ťukania do telefónu.

"Možno by si sa mohla viac sústrediť práve na tú gramatiku. Nie je to bohviečo." povedal Marcel a akoby si až po chvíli uvedomil, čo mu vlastne vyletelo z úst. Amy sa na neho osopila, ale v očiach jej hralo pobavenie, keď mu cez tvár pretiahla tričko a dlaňou ho pleskla po odhalenom bruchu. "Zbláznila si sa?" zafunel a vymanil sa z jej zovretia. Líca mal červené a oči mu splašene behali po ľuďoch v miestnosti, aby sa uistil, že poníženie, ktoré mu Amy uštedrila nikto nevidel.

"Nemal si provokovať. Vieš dobre, že gramatika nie je moja silná stránka a ty budeš aj tak zapárať do mojich nedostatkov. Z toho sa časom môžu vytvoriť veľmi nepekné psychické problémy." zamrmlala a opäť otočila zrak ku telefónu. Amy hrala rolu kráľovnej drámy veľmi dobre, ale skutočnosť je taká, že ak išlo niekedy naozaj do tuhéto, dráme sa vyhýbala. Mala ju rada iba vtedy ak cítila, že je odľahčená atmosféra a ona môže pustiť na povrch jej alter ego, ktoré urobí aj z komára somára. "Počujte." zvolala odrazu Amy a odtrhla zrak od svojho telefónu. "Vraj má prísť nový študent. Opäť. Tento rok sa s nimi roztrhlo vrece." veľavýznamne na mňa pozrela a zodvihla obočie.

"Hej, počul som o tom niečo." prikývol Marcel. "Nejakí prváci rozoberali či bude pekná, alebo nie. Má to byť dievča." mykol ledabolo ramenami.

"Ja som o tom nič nepočula." pokrútila som hlavou a odpila si z fľaše vody.

Amy sa zasmiala a opäť zodvihla oči od telefónu. "To preto, že ty si posledné týždne nevšímaš nič iné, okrem svojho frajera." uškrnula sa a následne zvážnela a zvraštila tvár. "Ale vážne, neviem sa dočkať toho, kedy vaša fáza "zamilovanosti" pominie, lebo vidieť vás na sebe nalepených ako magnetky možno bolo zlaté prvých pár dní, ale už je to otravné."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I loved you first [h.s.]Where stories live. Discover now