6

57 12 0
                                    

Bir süredir yazmadığım için üzgünüm. Ama kitaba son hızımla devam ediyorum :)
Multimedia: Deniz ve akşam yemeği için giydiği kıyafeti.

Sabah uyanıp kaldığım odadaki duvar saatine baktığımda saatin 07.00 olduğunu fark ettim. Berk ve Elif'in uyudukları odanın kapısını araladım ve hala uyuduklarını gördüm.

İnanılmaz ! İlk defa onlardan önce uyanıyodum. Terasa çıkıp denizi seyrederken , Selim'in sahildeki bir şezlongda yattığını gördüm. Uyuyor muydu yoksa yalnızca yatıyor muydu anlayamadım. Çünkü bana uzaktı.

Terastaki masanın üzerine , buzdolabından çıkardığım peyniri , zeytini , vb kahvaltılıkları yerleştirdim.Bugün güzel bir kahvaltı hazırlama karar verdim ve güzel bir omlet yaptım.

Saat 08.00'ı gösterdiğinde içerden , kapı açılma sesi duydum. Berk yüzü gözü şişmiş , en tipsiz haliyle karşımda duruyordu.

Bir kahkaha patlattığımda Berk bana şaşkın bir ifadeyle bakıp "Hey!" Dedi. Ve devam etti, "Sen uyandığında nasıl gözüktüğünü bilmiyorsun galiba.." şimdi susmam gerekiyordu çünkü ne yazıkki haklıydı..

"Hadii , kahvaltı masasına.. tabi önce yüzünü yıka..Ha bide Elif'i uyandır" diyip terasa geçtim. Güneşli bir gündü . Bu nedenle masanın üzerine şemsiyeyi çektim ve sandalyelerin birine oturdum.

Selim hala yatıyordu , ve bazı insanlar plaja gelmeye başlamıştı. İçimden bir ses "Galiba uyuyor.." dediğinde , insanlara rezil olmasın diye onu uyarmam gerektiğini anladım.

Berk Elif'in yanındaydı. Bu nedenle onlara bir şey söylemeden çıktım. Selim'in yanına gittiğimde uyuduğunu gördüm ve fısıldadım, "Selim..Selim hadi uyan" Selim yavaş yavaş gözlerini açtı ve uykulu bir şekilde bana baktı , "Deniz?" Dedi. Bende "Uyuyordun , insanlar plaja doluşcağından seni uyandırmam gerektiğini düşündüm" diye cevapladım ve gülümsedim.

Selim doğruldu ve bana baktı, "sağol.." dedi. Yüzü düştüğünde bir sorun olduğunu fark ettim. Merakıma yenik düştüm ve sordum, " Selim..bir sorun mu var ? Ne için burda uyuyakaldın ?" Selim üzgün bir ifadeyle "Sabah gelmedim buraya. Gece burdaydım ben. Seni bıraktıktan sonra evime gittim. Babam...Babam eve başka bir kadın getirmiş... Annemse üzüntüsünden evden gitmiş. Onu aramak istedim. Tüm gece sokaklardaydım. Bulamadım. Saat 3 gibi buraya geldim. Fakat eve gitmek istemedim. Annem evde yokken ve başka bir kadın evde varken o evde kalamam. Bu nedenle.. Burda yattım." Selim'in yaşadıkları içimi parçaladı. Annesini çok seviyordu, bunu görebiliyordum. " İyi ama Selim , ne için bize gelmedin ?" Diye sordum.

Selim ayağa kalktı ve elini omzuma koydu. "Deniz , boşver bunları şimdi. Sen akşam için yemekleri hazırladın mı onu söyle?" Diyip güldü. Bende "Of , hayır." Dedim. Selim "Neyse ben eve gitmeliyim , belki annem dönmüştür" dedi ve ikimizde ayrıldık.

Yazlığa gidip kapıyı çaldım. Elif kapıyı açtı ve bana şaşkın şaşkın baktı. Ne olduğunu sordu. Bende sonra anlatırım diye geçiştirdim.

Beraber kahvaltı etmeye geçtik. Berk çoktan başlamış , ve omleti yarılamıştı. Ağzı dolu bir şekilde bize baktı. Elif ve ben kendimizi gülmekten alamadık. Aynı sincaplara benziyordu.

*********************************

Saat öğlen 4'ü vurduğunda yemekleri hazırlamaya koyuldum. Çarşıdan aldığım balıkları yapıcaktım. Balıkları tavaya koyup pişmelerini beklerken , diğer tenceredede pilavları pişirdim. 1 saat sonra hem balık hemde pilav hazırdı.

Tatlıyı hazırlamaya koyulcağım sırada , Elif yanıma geldi ve ,"Ben tiramisu'yu çok güzel yaparım. İstersen yapiyim" dedi. Evet , Elif'in tiramisusu çok güzeldi. Bu nedenle kabul ettim. Bende biraz dinlenmek için salona geçip koltuklardan birisine geçtim.

PerdelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin