-waktu malam-
"Kau memang tak guna,Jin !!!!"Sowon menangis sepuasnya.
"Yang kau nak marah ni kenapa ?! Aku boleh buat apa je kan ? Kau wife aku ."Kata Jin.
"Tapi aku tak rela !!!! "
"Ape dia ? Bukan aku rosakkan kau pon ! Kau suci lagi sebab kita dah kahwin."kata Jin lagi.
"AKU BENCI KAU !!! "Bentak Sowon lagi.
"What ever.Yang penting,kau dah jadi milik aku."Balas Jin.lagi meninggi kebencian Sowon padanya.
-Rumah Jimin-
"Jimin,Hajima !!!!"Lengan Yuju dicucuk dengan bucu sterika.
"Rasakan."
"Jimin,sakittt !!!!!"Meraung Yuju.
"Ini balasan kalau kau tak ikut cakap aku !"kata Jimin.
"Eomma..appa..huk..sakit.."Yuju jadi lemah ketika lengannya berterusan disakiti.
-Waktu pagi-
Umji bangun atas katil dengan mata yang kepenatan .Dia sempat melihat Suga yang masih tertidur.
Umji menangis.Kemudian,dia menyeret ke depan untuk turun dari katil.
Tak sempat lagi dia turun dari katil,Tiba2 dia dipeluk dari belakang .masa tu dia tengah duduk bersimpuh.
"Im sorry.."Perlahan suara Suga.
Umji cuba nak lepaskan diri namun Suga mengeratkan lagi pelukan.
"Biar aku tidur sini."Dagu berada di atas bahu kiri Umji.Umji dapat rasa nafas Suga di lehernya.
"I just want you to be mine."Kata Suga dengan suara perlahan.
"I hate you.Let go of me."Kata Umji.
"No."Kata Suga.
-Bilik V-
V tidur dengan nyenyak atas katil sambil itu tangannya berada di pinggang Yerin.
Yerin bangun duduk dan melihat sekeliling.
"Kau kenapa ?"Soal V.
"Aku benci !! Aku benci kau,V ! Aku benci kau !!!!!"Bentak Yerin pada V.
"Sekarang kau sayang aku ke tak ?"Soal V sambil duduk.
"Sayang ? Kau kata aku sayang kau ke tak ?! Lepas apa kau dah buat ?!! Aku lagi benci kau !!!!"Kata Yerin.
Lantas rambut Yerin dicengkam .
"Argh.."
"Kau kata apa ? Kau benci aku ? Macam2 aku buat supaya kau suka kat aku.Tapi apa aku dapat ?"Kata V.
"Sakitlah !!"Yerin cuba menolak dada V namun tak berhasil.
"Come here !"Yerin ditarik dalam pelukan V.
"Lepaskan aku lah !!!! Aku sendiri jijik dengan diri aku !! Lepaslah !!!" Menggelupur Yerin melepaskan diri.
"Kau fikir aku akan lepaskan kau dengan mudah ?"Kata V.
Yerin menggelupur melepaskan diri dari V sampai dia kepenatan.
"Cuba lagi..cubalah kau lepaskan diri."-V
"Hiks..aku benci kau,V ..aku benci."Kata Yerin sambil menolak dada V.
"Kau tak penat ke asyik lawan aku ? "Kata V.
Yerin menangis dalam dakapan V.Dia cuba lepaskan diri sampai kepenatan lalu dia terlelap di dada V.Air mata dia masih mengalir di pipi.
-Bilik Jungkook-
YOU ARE READING
Truth In Me [Bangchin]
FanfictionBts merupakan kumpulan keturunan mafia yang hebat.Cuma keturunan.Tapi diri mereka tak berapa menguasai sikap ganas .Cuma bersifat dingin dan tegas.Baran,dan agak baran. Mereka mempunyai musuh keluarga kepada satu kumpulan yeoja,iaitu Gfriend ..Denga...