'Cip cip cip cip cip !!!'
"ARGHHH !!! Sakit !!!!!" Dk meraung dalam stor .Dia diikat pada kerusi.Tikus2 datang menggigitnya. Dia tak dapat menahan kesakitannya lagi.
"MIN YOONGI !!!!! TOLONG LAH !! AKU MERAYU LEPASKAN AKU !!! KAU BUNUH JE AKU !!!"
Dk berteriak kesakitan.
Suga membuka pintu bilik stor itu.
Tikus2 yang besar itu pun bersembunyi sebaik sahaja nampak cahaya.
"Huh..urgh.."Dk masih menahan sakit.Banyak kesan gigitan.
Suga ketawa sinis.
"Tolong lepaskan aku."Rayunya.
Suga tangkap gambar Dk.
"Ni semua untuk Umji. kau..dah rampas kebahagiaan aku."sinis suara Suga."SEKARANG KAU SURUH AKU LEPASKAN KAU ?!!!"Nada suara Suga berubah .Dia mengamuk.
• • •"Woi.Rumah sape kau bawak aku ni ?!"Soal Seungkwan pada Jungkook yang menyamar sebagai Vernon.
"Adalah."Jungkook dan Jhope yang menyamar sebagai 'Dokyeom' itu membawanya masuk dalam satu rumah kosong.Entah rumah siapa.Dia pun tak tahu .Yang pastinya,rumah tu sudah lama tak berpenghuni dan agak usang macam rumah hantu pun ada.
Tiba2 Eunha ada di situ.
"Eun..Eunha ?!!!"Terkejut Seungkwan."K..kau masih hidup ?!!!!"Terperanjat dia.Macam nampak hantu.
"Ya.Kenapa ? Terkejut tengok aku ? Atau kau rasa bersalah dengan apa kau dah buat ? Kau bunuh adik aku ,Seungkwan ?!! kau bunuh dia ?!!"Marah Eunha .
"T..tak..a..apa kau cakap ni ?! Aku tak bunuh adik kau !"Seungkwan menafikannya.
"Tak payah nak bodohkan aku lah !!!"-Eunha
"Bunuh lah dia,Korang ! Apa korang tunggu lagi ?!!!"Arah Seungkwan pada Jhope dan Jungkook yang menyamar sebagai kawan2nya itu.
Seungkwan terkejut bila Jhope buka topeng dia.
"J..jhope ?! Kau buat apa ni hah ?!"-Seungkwan
"Kau masih ingat muka aku Seungkwan ?!! Kau khianat aku dari belakang ?! Aku anggap kau kawan ,kau buat aku macam ni ?! "Bentak Jhope.
"A..aku tak faham maksud kau."Seungkwan masih buat2 tak faham dengan situasi tu.
"Kau akan rasakan apa kau dah buat selama ni."Kata Eunha.
Lalu mereka menolak dan menyepak Seungkwan.
"Korang semua serang aku sedangkan aku sorang2 ?! Korang main kotor !"-Seungkwan
"KAU LAGI TERUK !!! KAU DENGAN KAWAN2 KAU YANG TAK GUNA TU DAH BUNUH KAKAK NGAN ADIK AKU RAMAI2 TU APE BENDE ?!!! "Mengamuk Eunha.
Mereka mengambil kayu yang dihujungnya ada api .
"Jangan..jangan..kau nak buat ape ni ha ?!"Seungkwan takut.
"Aku nak seksa kau."Kata Eunha.
Lalu badan Seungkwan dicucuk dengan kayu berapi tu sampailah dia pun terbakar.
"ARGHHHH SAKITTTT !!!!"Sampai berguling di atas tanah.Namun Eunha bijak memilih tempat tu sebab tanah tu langsung tak boleh padamkan api dari Seungkwan.
YOU ARE READING
Truth In Me [Bangchin]
FanfictionBts merupakan kumpulan keturunan mafia yang hebat.Cuma keturunan.Tapi diri mereka tak berapa menguasai sikap ganas .Cuma bersifat dingin dan tegas.Baran,dan agak baran. Mereka mempunyai musuh keluarga kepada satu kumpulan yeoja,iaitu Gfriend ..Denga...