Satu kereta mewah meluncur ke suatu tempat.
Masa tu mereka menuju ke jalan yang selalu Eunha ngan Jungkook dating.
So Eunha teringat satu kedai ni.
Flashback
"Eunha nak makan apa ?"Jungkook bertanya sambil memandu keretanya.
"Hurm..nak makan coklat boleh."Kata Eunha.
"Boleh..Nak makan kookie pun boleh."Seloroh Jungkook sambil memandang Eunha.
-End flashback-
Eunha tersenyum.Dia rindu Jungkook..
"Cik Eunha .Nak ke mana ni ?"Tanya si Driver.Terus lamunan Eunha terhenti.
"Urmm..boleh tak singgah kat kedai chocolate ?"Kata Eunha.
"Kedai chocolate kat sini banyak.Yang mana satu,cik ?"
"Alah.Yang dekat2 dengan kedai belon tu.Tahu kan ? Kedai party."Ujar Eunha.
"Ohhh.Saya tahu kedai tuu."Driver terus memandu ke kawasan yang ingin dituju.
"Cik Eunha.Cuaca sekarang kan sejuk.Apa kata pakai penutup mulut or anything ?"cadang Joe.
"Betul jugak tu."Eunha pakai topi hitam dan topeng mulut warna putih.
"Kajja !!! Yeayyy !"Eunha teruja sambil turun dari kereta.
Joe dan Dean ketawa.Boss mereka yang 'baru' ni memang lain dari boss 'lama' dulu.
-Kedai Balloon-
Jungkook berdiri di depan kedai belon itu.
Tangannya diletakkan dalam kot hitamnya kerana cuaca agak sejuk.
Dia tatap belon yang ada dalam kedai tu.
Di situ dia pernah main gas helium dengan Eunha sebelum menyambut hari jadi Eunha di Sungai Han.
Dan itu kenangan manis yang terakhir dia dengan Eunha.
Tangannya dikeluarkan dan menyeka air mata yang jatuh dari tebingnya.
Dia mengeluh perlahan dan berlalu pergi."Joe,Dean.Jalan cepat sikit ! Una takut kedai tu tutup."Kata Eunha.
"Er..boss ! Slow sikit !"Dalam ramai orang itu,Joe dan Dean mengejar Eunha.Takut Eunha terlepas sesat ke mana.
Eunha berjalan dan terus berjalan menuju ke kedai tu .
Tiba2..Tangan kanannya bertemu dengan tangan kanan seseorang.
Terus jantung mereka terdetik untuk berhenti.Lalu pandang belakang.
Mereka sempat saling menatap.
Jungkook tak pasti tapi dia kenal mata tu.
Eunha tergamam.Dia nampak Jungkook yang sekarang berada di depan matanya.
"Mianhae."ucap Eunha lalu dia berpaling dan berjalan laju .
Jungkook pula berpaling dan meneruskan perjalanannya.
Tak mungkin tu dia.
Eunha dah lalu tempat kedai chocolate tapi dia terus berjalan laju ke arah taman yang terdekat di situ.
"Boss !"Panggil Joe.
Eunha duduk di atas bench taman mengingatkan hal tadi.Dia menangis di situ.
Dia ingat dia kuat mampu hadapi semua ni.Tapi tak.
Mungkin sebab dua tahun dia tak berjumpa dengan Jungkook,dia jadi sedih bila dapat bertemu semula walaupun Jungkook tak dapat cam muka dia disebalik topi dan topeng putih itu.
YOU ARE READING
Truth In Me [Bangchin]
FanfictionBts merupakan kumpulan keturunan mafia yang hebat.Cuma keturunan.Tapi diri mereka tak berapa menguasai sikap ganas .Cuma bersifat dingin dan tegas.Baran,dan agak baran. Mereka mempunyai musuh keluarga kepada satu kumpulan yeoja,iaitu Gfriend ..Denga...