Bab31

257 18 10
                                    

Malam tu juga mereka dapat maklumat daripada pengintip Geng Dragon.

"Jungkook,jom kita pergi tempat tu.Baru aku tahu rupanya tempat tu dekat2 sini je.Dekat dengan hutan hujung sana."Kata Rm.

•  •  •

"AKU TAK TAHU,KAU FAHAM TAK ?!!"Mengamuk Eunha.

"Sah kau ni memang kembar Eunsoo.Cuma...perwatakan berbeza."Eunha dipandang dari atas sampai bawah.

"Jangan apa2kan aku.Tolong !"-Eunha

"Bertenang..aku takkan apa2kan kau..dengan syarat..kau bagitahu mana kakak kau simpan dokumen aku ?"Sinis Seungwoo.

"Tak..aku tak tahu..Aku tak tahu ! Dia tak bagitahu aku pon !!!"Eunha berteriak kasar .

Nak buat macam mana ? Dia memang tak tahu menahu langsung tentang dokumen yang dimaksudkan.Dulu dia bukannya aktif sangat dalam hal macam ni seperti kakak2 nya.

"Jung Eunha,aku tanya baik2.Mana dokumen aku ?"-Seungwoo.

"Kau ni tak reti bahasa ke hah ?!! Aku tak tahu kau faham ke tak !!!"-Eunha

Seungwoo berdiri dengan nafas yang berat.

Lalu dia mengambil satu alat.Seperti untuk melibas.

"Sebenarnya aku tak nak sakitkan kau sebab kau terlalu cantik.Tapi tangan kau je lah jadi mangsa.."-Seungwoo

"Jangan.."

Lengan Eunha ditarik kasar.

"Kau salah satu ketua kat situ ! Takkan kau tak tahu ?!! Mesti Sowon ada bagitahu kan ?!"Kata Seungwoo.

"Aku...betul..aku tak tahu !!"

'Zap !!!'

"Arghh !!! Sakit !!!"-Eunha

"BAGITAHU !!!!"

"Huk..huk.."Eunha mula menangis.

"BAGITAHU CEPAT !!!!"Tengkingnya.

"Aku betul2 tak tahu.. Aku memang tak tahu pasal tu !!!!"-Eunha

'Zapp !!.zap !!'

"ARGHH !!! "Meraung Eunha .Kesakitannya bertambah.Bergaris-garis kesan merah padam.Dia menangis tak berhenti.

"Kau yang bunuh saudara aku kan ?!"bentak Seungwoo.Rupanya dia saudara kepada Seungkwan.

Eunha tak mampu menjawab.Dia terlalu sakit.

"Kau balas dendam ?! Kan !! Sekarang rasakan ni !!"-Seungwoo

Zap !
Zap !
Zap !

Eunha menangis meleret menahan sakit.saat itu dia rebah ke lantai.Suara tangisannya kuat.

"Kau tahu apa salah lelaki yang kau sayang sangat tu ?!! Kau tahu ?!!"Dagunya dicengkam.

"Dia dah hancurkan rancangan aku !! Dia dan abang2 dia yang tak guna tu !! Lagi2 Kim Namjoon !! "-Seungwoo

"Diorang..dan kakak2 kau !!! "Kepala Eunha ditunjal.

"Hiks.Aku tak pernah kacau hidup korang.TAPI KORANG YANG BUNUH KELUARGA AKU !! SEBAB TU AKU BALAS DENDAM !!!"Balas Eunha.

"DIAMMM !!!"lantas pipinya ditampar lagi.

Tiba2 lima enam orang lelaki datang ke situ.

Eunha mula takut.

"Ada apa kau panggil kitaorang ?"

"Jung Eunha.Kalau Bts dah rampas hak kitaorang ,apa salahnya kalau kitaorang rampas hak diorang kan ? Tapi malang.Gfriend dah tak ada.Tinggal kau satu-satunya.Kau masih ada peluang."

Truth In Me [Bangchin]Where stories live. Discover now