Bab9

380 23 23
                                    


"Jimin,jimin..please lepaskan aku.."Yuju merayu.

"Berani kau lari dari rumah ni ?!!! Kau fikir kau siapa ?!!"Kemarahan Jimin tak boleh dihalang oleh sesiapa.

"Jimin,aku janji aku tak lari lagi."Yuju menangis.

"Kau fikir aku percaya ke hah ?!!! Kau akan terima akibat sebab tak dengar cakap aku !!"Bentak Jimin.

Tiba2 tubuh Jimin ditolak dan Yuju berlari ke dapur mencari sesuatu.

"Yuju !!!! Kau nak pergi mana hah ?!!!"Mengamuk Jimin.

Akhirnya Yuju dapat jumpa pisau yang tajam.

"Yuju,Yuju..letak balik pisau tu..bahaya."suara Jimin tiba2 jadi cemas.

"Diam !! Jangan dekat !!!"Yuju mengacu pisau pada Jimin.

"Yuju,tolong.Letak balik pisau tu !! Kau nak buat apa dengan pisau tu?!"

"Aku dah tak boleh hidup macam ni,Jimin ! Kalau kau rasa aku ni musuh terbesar kau sampai kau nak seksa aku,baik aku pergi je dari dunia ni !!!"Bentak Yuju.

"Yuju,jangan.."Jimin pantas mendekati Yuju.

'Shirk !!!'

"YUJU-YAH !!!!!"

Yuju rebah atas lantai dapur.Tangannya tak henti mengeluarkan darah.

"Yuju,apa kau buat ni !!! Bangun,Yuju !!!! Jangan tinggalkan aku !!!! "Air mata Jimin mengalir.

-Rumah V-

"Kau ingat kau boleh pergi dari sini ?!!! Kau fikir kau boleh bodohkan aku ?!!!!"V mengamuk.

"V,aku mintak maaf.."

"Diam !!! Kau diam !! Kau memang perempuan tak guna !! "

"V,.."Yerin pegang lengan V.Dia tiba2 rasa lemah.

V rentap tangan Yerin."Mulai harini,aku kurung kau !!!!"Tangan Yerin ditarik menuju ke sebuah bilik.

Yerin seperti tak ada tenaga untuk berjalan.

"Yerin ? Yerin !"

Tiba2 Yerin rebah di lengan V.

"Yerin !!! Kau kenapa ?!! "V pegang kepala Yerin.Dia mula gelisah.

-Rumah Jin-

Jin melihat Sowon yang terbaring tidur atas katil.Dia rasa bersalah dengan apa berlaku tadi.

Flashback

'PANG !!!!'

"Argh."Sowon menahan sakit di pipinya.

"Berani kau bawak adik2 kau lari dari kitaorang hah ?!! Nak buat lagi ?!!!"Jin menengking Sowon.

"Aku takkan putus asa ,Jin !!! Satu hari,kau akan menyesal !!!!!"Bentak Sowon

Rambut Sowon ditarik ke belakang.

"Apa yang kau nak lagi,Sowon ?! Kau kaya hidup dengan aku !! Apa lagi kau nak ?!! Aku bagi kau semuanya !!!! Apa yang kau nak lagi hah ?!!! "Jin menjerkahnya berterusan.

"AKU NAK KAU MATI !!!"Sowon melawan sambil meronta-ronta lepaskan diri dari cengkaman Jin.

'PANG !!!'lagi kuat tamparan Jin.

End flashback

"Fikir ape,hyung ?"Rm menegurnya.

"Takde apa."

Pandangan Rm beralih ke arah Sowon.

"Oh..Kau rasa bersalah kat dia ? "

Jin diam dengan soalan Rm.

Truth In Me [Bangchin]Where stories live. Discover now