-Skip Perkahwinan-
Lepas perkahwinan mereka dah selesai,mereka berkumpul.Semua ahli Gfriend berwajah murung.
"Woi.Orang dah kahwin kena happy tau ?" Kata Jhope pada SinB.
"Happy ? Aku akan happy.Tapi bukan dengan kau."SinB berpeluk tubuh .
"Berseronok lah sikit.Korang semua kan dah kahwin.Aku ni je ha yang still single lagi."Kata Rm.
"Ada masalah bagi aku ?"Sowon menjawab.Rm berwajah bengis .
"Kau ni kan ! Punyalah aku cuba control baran aku sebab harini hari perkahwinan sepupu2 aku.Kau boleh cakap macam ni ?!"Kata Rm.
"Lantak aku lah .Mulut aku.Kau tak rasa bodoh ke bila SEPUPU2 kau tu KAHWIN dengan MUSUH TERBESAR keluarga korang ? Bodoh kan."Kata Sowon.
Gfriend hanya memerhati leader mereka bergaduh dengan leader Bts.
"Disebabkan mak ayah korang tu dah hancurkan keluarga kitaorang,jadi malangnya timpa kat korang lah.Jangan risau.Korang takde mak ayah.Sama macam kitaorang.Kitaorang dah lama perhatikan korang dari kecik lagi."Kata Rm.
"Hih.Takde kerja lain.😒Kau artis ke psiko hah ?!"-Sowon
"Perempuan ni memang nak cabar kesabaran aku !!!"Rm berdiri.
"Sudahlah tu !"Jin pun bangun dari kerusi."aku tak nak kita gaduh harini ! Yang penting,diorang dah jadi wife kitaorang."
"Eeee AKU SEMAK LAH DENGAN SEMUA NI !!!!"Mengamuk Yuju.
"KAU NAK MEMBEBEL APA LAGI ?!!! DAH KAHWIN KAN ?!! JOM BLAH LAH !!! TUNGGU APA LAGI !!!"Sambung Yuju.
"Betul tu.Jom balik."kata Yerin sambil tu dia menarik tangan Eunha.
"Semak aku kat sini."SinB pula membawa Umji.
"Korang nak pergi mana ?"Rm menyoal dengan suara dingin.
"Nak balik la .Nak pergi mana lagi ? Dah maghrib."Sowon berkasar bahasa dengannya.
"Balik rumah korang ? Rumah banglo tu ?"Tanya lagi Rm.
"Yelah !!!!"Jawab semua ahli Gfriend kecuali Eunha.Eunha hanya menutup telinga.
"Aku dah jual rumah tu.Sejak kematian mak ayah korang,rumah tu aku yang punya.Korang pun hak aku."Kata Rm pada Gfriend.
"Watta ?!! "-SinB
"KAU JUAL RUMAH AKU ?!!!"Sowon mengamuk.
"So,mulai harini.Korang tinggal berdua dengan suami korang.Jauh2."Sambung Rm.
"Kejamnya !!! Bagilah kitaorang tinggal serumah !! Kitaorang adik-beradik lah bodoh ! "Bentak Yerin.
"Tak boleh,sayang.Nanti korang mesti akan rancang something kan."Kata V.
"Aku tak nak.Walau apa pun ,aku tak nak berpisah dengan adik2 aku !! KAU FAHAM TAK ?!!!!" Jerkah Sowon pada Rm.
"Kau ,Sowon.Tak terima kekalahan lagi ke ? Kitaorang ni dah cukup baik dah nak bagi korang kehidupan baru."kata Jin.
"Baik kepala otak kau !!! Kahwin dengan kau ni,lagi bawak malang kau tahu ?"Balas Sowon.Lantas pipinya ditampar.
"Aku cabar kau cakap lagi macam tu depan aku !!!"Kata Jin.
Sowon memegang pipinya.Dan memandang Jin dengan benci.
"Aku benci kau,Jin."kata Sowon.
"Kau ikut aku."tangannya ditarik kuat.
"Tak nak !!! AKU TAKNAK LAHH !!!"Sowon memberontak.
"Sowon Unnie !!!"Hampir menangis Gfriend memanggil Sowon.
YOU ARE READING
Truth In Me [Bangchin]
Hayran KurguBts merupakan kumpulan keturunan mafia yang hebat.Cuma keturunan.Tapi diri mereka tak berapa menguasai sikap ganas .Cuma bersifat dingin dan tegas.Baran,dan agak baran. Mereka mempunyai musuh keluarga kepada satu kumpulan yeoja,iaitu Gfriend ..Denga...