Kapitola 9

222 21 0
                                    

Po sprche som sa cítila ako vymenená.
Obliekla som si čisté šaty,spravila si jemný make-up a na pery naniesla jemný lesk.
Ako úplne iný človek. Usmiala som sa.
Vlasy som si nechcela sušiť. Budú mať čas sušiť sa,kým zavolám Mary.
Už som sa tešila na jej hlas. Dúfala som,že bude doma.
Sadla som si do kresla vedľa telefónu a s trasúcou sa rukou som vyťukala Maryno číslo.
Zdvihla okamžite.
M:,,Áno?"povedala s nádejou v hlase.

Ja:,,Ahoj."šepla som.

M:,,Katie!"povedala natešene.,,Dúfala som,že to budeš ty."

Ja:,,Prepáč,že som sa ti tak dlho neozvala."šepla som.

M:,,To nič. Som rada,že aspoň teraz voláš. Ako sa máš?"

Ostala som ticho.

M:,,Katie."povedala potichu.

Ja:,,Som OK. Povedzme."usmiala som sa.

M:,,Určite? Vieš,že mne nemusíš klamať."

Povzdychla som si. Znova ma prekukla.

Ja:,,Myslela som si,že to už bude dobré,ale klamala som sama seba."ironicky som sa zasmiala.

M:,,Oh. Zlato."povedala s ľútosťou v hlase. ,,Želám si,aby som ti vedela pomôcť,ale neide to."

Ja:,,Ja viem. Ale nejako to prežijem."usmiala som sa. ,,Rozprávaj. Ako sa máš? A čo bábo a Harry?"

M:,,My sme v poriadku,len nám neuveriteľne chýbaš."z jej hlasu som cítila smútok.

Ja:,,Harry robí fotky? Dá sa ti už vidieť bruško? Viete čo to bude?"

M:,,Katie. Spomaľ." Mary mi skočila do reči a zasmiala sa.

Ja:,,Prepáč. Len chcem vedieť všetko."

M:,,OK. Takže po poriadku. Áno. Harry robí fotky stále. Vždy a všade."zasmiala sa.

Aj ja som sa usmiala. Vedela som si ho živo predstaviť. Určite mal mobil vždy v ruke.

M:,,Mne sa zdá,že brušisko už mám obrovské,ale Harry hovorí,že je presne akurát. A pohlavie bába sme nechceli vedieť. Chceme sa dať prekvapiť."

Ja:,,To je krásne. Máte pravdu. Je jedno či to bude chlapec alebo dievčatko,hlavne nech je zdravé."

M:,,Presne tak."

Ja:,,Je Harry doma?

M:,,Nie. Musel skočiť niečo vybaviť. Keby vedel,že budeš volať."povedala potichu.

Ja:,,To nič."šepla som.

Ostalo ticho.

M:,,Kde si teraz?"

Ja:,,V Kednu Bay. Prišli sme pre zásoby."

M:,,Ako dlho tam ostaneš?"

Ja:,,Iba na noc. Zajtra sa vraciame naspäť. Podľa mojich plánov sme mali prísť iba na otočku,ale Elizabeth nástojila na tom,aby sme tu prenocovali."

M:,,Kto je Elizabeth?"

Ja:,,Moja šéfka."

M:,,Už viem! Gemma mi o nej rozprávala.To ona ťa nahovorila na tú Afriku."povedala nahnevane.

Ja:,,Mary. Ona ma nenahovorila,iba mi ponúkla prácu."

M:,,Aj tak je to jej vina,že si tam."

Ja:,,Mary."šepla som. ,,Radšej by si sa jej mala poďakovať. Keby niet jej,tak ti nezavolám. Prikázala mi to."

I'm finally free-INFINITY(Dokončené)Where stories live. Discover now