Kapitola 34

239 23 4
                                    

Príjemné čiítanie ☺️☺️

LONDÝN

MARY

,,Slečna Austin,pán Styles. Mám dobré správy."usmiala sa na mňa doktorka Cooprová.
Pozrela som na Harryho. On hľadel na mňa a ešte silnejšie mi stisol ruku. Obaja sme sa naraz pozreli na moju gynekologičku.
Zatajila som aj dych.
,,Určite to chcete vedieť? Minule ste hovorili..."
,,Áno."Harry ju prerušil. ,,Určite."
pritom mierne mykal nohou.
Nahlas som si vydýchla a prikývla som aj ja.
,,OK. Ako myslíte."usmiala sa a ultrazvukom znova prechádzala po mojom bruchu. Potom zastala na jednom mieste. ,,Keďže tu..."ukázala na monitor. ,,nie je nič,"pozrela som na Harryho. Ten sa usmieval od ucha k uchu. Hneď som vedela,že pravdu mal on. ,,Som si na deväťdesiat percent istá,že to bude dievčatko."pozrela na nás.
,,Áno."povedal potichu Harry. Oči mu žiarili šťastím a pohladil ma po líci. ,,Lucy."šepol.
S úsmevom som prikývla.
,,Moja princezná."znova sa pozrel na obrazovku.
,,Naša."šepla som a prstom pohladila jeho hánky.
,,Naša."zdvihol mi ruku a pobozkal ma na ňu.

,,Dáš si čaj?"Harry kričal z kuchyne.
,,Áno,prosím."pohodlne som sa usalašila na gauči.
Po vyšetrení sme sa zastavili na neskorom obede a Harry trval na tom,aby sme išli kúpiť prvý kúsok do výbavičky pre dievčatko. Hoci vecí sme už mali hojne,zatiaľ sme kupovali iba neutrálne farby.
Sprvu sme chceli,aby pohlavie drobca bolo prekvapenie,ale ani ja ani Harry sme to už dlhšie nevydržali.
A znova mal pravdu on.
Vôbec mi to nevadilo.
Dievčatko.
Naša princezná.
Naša Lucy.
Ešte ani nebola na svete,ale už teraz sme ju obaja milujeme.
Bol to zvláštny pocit.
Uvedomovala som si,že budem mať dieťa,ale teraz,keď už má aj meno,je to iné.
Zvláštne...
Výnimočné...
Nádherné...
,,Budem ju rozmaznávať ako nikoho na svete."povedal Harry veselo,podal mi šálku s čajom a pohladil mi brucho. ,,Však princezná."
Sedela som ticho a hľadela na neho so zdvihnutým obočím.
Po chvíli sa pozrel na mňa.
,,A aj jej mamu. Pravdaže."ticho sa zasmial.
,,No veď preto."pohladila som ho po líci.
Harry sa nahol ku mne a obdaril ma nežným bozkom. ,,Milujem ťa."šepol a nežný bozk sa pomaly menil na vášnivý.

,,Dobré ránko honey."Harry sedel pri stole,popíjal si svoju rannú kávu a v ruke mal mobil.
,,Dobré bunny."usmiala som sa na neho,obišla kuchynský ostrovček a pobozkala ho.
,,Vyspali ste sa?"spýtal sa a vstal zo stoličky.
,,Perfektne."prikývla som a sadla si na stoličku vedľa tej jeho.
,,Čo budeš jesť?"spýtal sa a pritom dával zohrievať vodu na môj zvyčajný čaj.
Bolo príjemné,že sme mali svoje ranné rituály.
Na takýto život by som si vedela zvyknúť,ale takto to už dlho nepotrvá.
Harry sa ešte o návrate na výslnie nechcel rozprávať.
Vraj si ešte v pokoji chce užívať čakanie a potom by chcel byť vzorným otcom.
Bola som zvedavá,do kedy mu toto vydrží.
Kedy mu z očí spadnú ružové okuliare.
V mysli som si robila aj stávky.
Či to bude po desiatom prebalovaní alebo po dvadsiatej nevyspatej noci.
Jemne som sa usmiala na tou myšlienkou.
,,Prečo sa tak usmievaš?"vyrušil ma jeho hlas.
,,Iba tak."zaklipkala som mihalnicami. ,,Čo máme dnes v pláne?"
,,Príde mama a Gemma."položil predo mňa šálku s čajom.
,,Teším sa. Anne som už dávno nevidela."napila som sa.
,,Ani ja. Bola niekde s kamoškami."
sadol si vedľa mňa a napil sa zo svojej kávy. ,,Som rád,že sa konečne rozhodla znova žiť. A aj Gemma je už v pohode."
,,Včera som s ňou volala a nespomínala,že sa sem chystá."
,,Volal som im teraz. Chcel by som im povedať,že už vieme pohlavie malej."hľadel na mňa previneným pohľadom.
,,OK."usmiala som sa.
Vydýchol si,chytil do ruky mobil a som záujmom hľadel na obrazovku.
,,Vidíš tam niečo zaujímavé?"spýtala som sa a trocha sa nahla k nemu.
Mobil otočil smerom ku mne,aby som videla na displej.
,,Niall sa pekne zabáva."povedal skleslo.
,,Hmmm."povedala som stroho a svoju pozornosť vrátila svojej šálke.
,,Niall Horan sa znova zabával s kamarátmi."začal nahlas čítať. ,,Po Mexiku sa teraz vybral na Bahami a doma nezabudol ani svoju asistentku a starých kamarátov. Je zvláštne,že v poslednej dobe sa neukazuje v spoločnosti mladej zdravotnej sestry. Krátku dobu po tom,čo sa so svojim vzťahom priznali,sa miláčik fans akoby stratila pod zem. S Horanom sa neukazuje ani na verejných akciách. Sociálnymi sieťami už koluje podozrenie,že ich sprvu tajený,potom idylický vzťah skončil. Horan sa v poslednom čase ukazuje iba so svojou asistentkou a ako môžete vidieť na fotke,asi to nebude iba profesionálny vzťah..."
,,OK. Mohol by si prestať."šepla som.
,,Prepáč."Harry sklonil hlavu. ,,Len..."stíchol.
Chytila som mu ruku a stisla som mu ju.
,,Ja viem."pohladila som ho po líci.
Chvíľu sme sedeli ticho. Obaja zahĺbený do vlastných myšlienok.
,,Zavolaj mu."povedala som mu do ticha.
Pozrel na mňa.
,,Porozprávaj sa s ním."usmiala som sa. ,,Mne to nebude vadiť. Kvôli mne sa ti zmenil celý život. On bol jediný stáli bod. Nebudem ti zazlievať,keď ho chceš späť. Presne chápem,čo teraz cítiš. Aký je to pocit stratiť niekoho,kto bol súčasťou tvojho života celé roky."kyslo som sa usmiala.
Pokrútil hlavou. ,,Možno neskôr."usmial sa. ,,Teraz ešte nie. Ešte stále som mu neodpustil."sklonil hlavu.
,,Neviem pochopiť,ako to mohol urobiť. Myslel som si,že ho poznám lepšie ako seba. Myslel som si,že sa navzájom poznáme lepšie ako my sami. Ale mýlil som sa. A neviem mu odpustiť,že sklamal Katie."stíchol.
Postavila som sa zo stoličky,prekonala malú vzdialenosť,ktorá bola medzi nami a objala som ho.
,,Nie iba tebe záleží na Katie."povedal potichu. ,,Nie iba tebe chýba."
Zhlboka som sa nadýchla. Ešte nikdy nebol takýto úprimný ohľadom Katie.
Prečo teraz?
,,Harry."šepla som a pohladila ho na chrbte. Ruky si omotal okolo môjho pásu a hlavu si položil na moje rameno.
,,Prepáč."povedal potichu. ,,Ale už mi chýba. Veľmi."znova stíchol.
V tejto chvíli sme si role vymenili. Doteraz bol on ten,kto ma stále upokojoval,držal. Teraz som to robila ja.
Ja som svoje pocity dávala najavo. On ich v sebe dusil.
,,Harry. Stalo sa niečo?"spýtala som sa potichu.
Pokrútil hlavou. ,,Nie. Iba..."
,,Iba?"nabádala som ho,aby pokračoval.
,,Je to neférové."nahlas na nadýchol. ,,Stála pri mne vždy. Naozaj vždy. Moje problémy jej boli vždy prednejšie ako jej. A teraz,keď som konečne šťastný..."zdvihol hlavu z môjho ramena a pozrel na mňa. ,,Myslel som si,že ... Že sa budeme tešiť spolu. Mal som v pláne,že...„stíchol. ,,Nie toto."zdvihol mobil a pozrel na displej. ,,On sa zabáva niekde na Bahamách zatiaľ čo Katie tvrdo pracuje v Afrike. V špine,bez vody a ktovie za akých hrozných podmienok. Hmm."sklonil hlavu. ,,Prepáč. Ja len..."
,,Ja viem. Ona bola tvoja bútľavá vŕba."usmiala som sa na neho. ,,A keby nebolo jej,teraz by sme tu takto nestáli a nebol by ani náš malý zázrak."
Harry prikývol a pobozkal ma na brucho.
,,Som jej vďačný za veľa vecí,ale najvďačnejší za teba a za tohto drobca."vzhliadol ku mne.
Prstami som mu vošla do vlasov a trocha ho postrapatila.
,,Zavoláme jej?"spýtal sa so zdvihnutým obočím.
S úsmevom som prikývla.
Katie nezdvíhala už podozrivo dlho. Presne som chcela zložiť.

I'm finally free-INFINITY(Dokončené)Where stories live. Discover now