Kapitola 42

273 25 5
                                    

Príjemné čítanie 😘😘

MARY

,,Mary. Musíme niečo vymyslieť. Musíme ju dostať z Afriky. Musím s ňou hovoriť. Musím jej to vysvetliť."Niall sedel na gauči,mykal nohou a hľadel na mňa.
,,Ja viem."ja som sa prechádzala po izbe. ,,Ale čo?"pozrela som na Harryho.
Harry sa vracal z kuchyne niesol tácku. ,,Veď Katie o týždeň..."
,,Pane Bože bunny. No jasné."vykríkla som a videla ako sa Niall aj Harry mykli.
Niall prižmúril oči a pohľadom skákal zo mňa na Harryho.
,,No jasné."buchla som sa po čele.
,,Mary. Čo bude s Katie o týždeň?"Niall sa postavil oproti mne.
,,O týždeň príde do Londýna. Na dovolenku."na tvári som mala široký úsmev.
Niall si sklonil hlavu a prikyvoval.
,,OK."šepol.
On ju ešte stále miluje. Bola som si tým istá.
,,Ako som mohla byť taká krava?"
povedala som potichu. Harry aj Niall pozreli na mňa.,,Prečo som Katie vtedy nezastavila. Keby ste si to hneď vysvetlili. Všetko by mohlo byť inak."sklonila som hlavu.
Niall sa pohol ku mne. ,,Mary to je OK."šepol a objal ma. ,,Nemohla si vedieť,že Tara to celé nainscenovala."objal ma silnejšie.
,,Jediný,kto za toto celé môže som ja."uvoľnil objatie a pozrel na mňa. ,,Nemal som jej slepo veriť. Hneď ako ma pustili z nemocnice som mal nasadnúť do lietadla a ísť sem."
,,Už by si nič nezmohol."do rozhovoru sa pridal aj Harry. ,,Vtedy už bola dávno preč."sklonil hlavu. ,,Mal som ju zastaviť."krútil hlavou. ,,Mal som počúvať na svoj inštinkt."
,,Harry,už je to jedno. Minulosť už nezmeníme. Ale budem sa snažiť zmeniť budúcnosť."Niall sa usmial.
,,Niall. Je mi to ľúto."vzhliadla som k nemu.
,,Mary. To nič. Všetko sa vyjasní. Musí."usmial sa.
Ako môže rozmýšľať tak pozitívne?
Čo ak sa s ním Katie nebude ochotná porozprávať?
A je tu ešte niečo.
Pozrela som na Harryho.
Bol tiež zamyslený. O chvíľu na mňa pozrel s kyslým úsmevom. Asi sme mali na mysli to isté.
Jack!
Do riti!
A ja som ju v tom ešte aj podporovala.
Do riti!
,,Ostaneš na noc tu?"spýtal sa Harry Nialla.
,,Ak môžem."usmial sa. ,,Nerád by som bol teraz sám v tom dome."sklonil hlavu.
,,Jasné,že môžeš. Budem rád."Harry sa usmial. ,,Otvoríme fľašu vína. Máme toho veľa zameškaného."Harry zdvihol obočie.
,,Máme."Niall sa usmial a pristúpil k Harrymu. ,,Vďaka,že si mi veril."objal ho.
,,Všetko bude OK."Harry mu objatie opätoval.
Ten pohľad bol dojímavý. V hrdle som mala hrču a potláčala slzy.
Päť mesiacov.
Päť mesiacov sme žili v klamstve a za všetko mohla tá štetka Tara.
,,Niall?"ozval sa Harry.
,,Hmmm?"Niall sa pozrel na neho.
,,Padaj do sprchy."Harry sa zasmial.

Chvíľu po tom,čo Niall pustil vodu v sprche,Harry naznačil,aby som šla do kuchyne.
Sadla som si na barovú stoličku,Harry sa postavil oproti mne a oprel sa o ostrovček.
,,Máme ešte jeden problém."povedal Harry potichu.
,,Ja viem."sklonila som hlavu.
,,Čo budeme robiť?"spýtal sa.
,,Ja neviem."pozrela som na neho.
,,Mali by sme mu to povedať."Harry sa pošúchal po spodnej pere.
Krútila som hlavou.
,,Honey. To myslíš vážne?"pristúpil ku mne.
,,Nemôžeme mu to povedať. Nemôžeme mu zobrať tú poslednú kvapku nádeje. Harry..."pozrela som mu do očí. ,,Nemôžeme. To by ho zničilo úplne."
Harry ma objal. ,,Do riti!" ticho nadával.
,,Katie ho miluje. Viem to. Viem. Poznám ju."ešte viac som sa pritúlila k Harrymu.
,,A čo ak..."Harry začal uvažovať.
,,Nie. Ak ho uvidí,všetko sa vyrieši. Musí."posledné slovo som šepla.
S Harrym sme sa ešte chvíľu rozprávali. Predstavovala som si aké bude ich prvé stretnutie.

,,Cítim sa oveľa lepšie."vo dverách sa objavil Niall.
,,Aj vyzeráš lepšie."Harry si z neho uťahoval.
Usalašili sme sa na gauči.
Harry otvoril fľašu vína,ja som dostala svoj zvyčajný čaj.
Niall nám porozprával všetko od tej búračky.
Trhalo mi to srdce. Niall celý čas trpel.
A Tara ním celý čas manipulovala. Aj keď mal nejaké pochybnosti o Katienej zrade,Tara ho z nich šikovne vyviedla.
Zmija jedna.
Potom začal rozprávať Harry o nás.
O jeho pokojnom živote a o mojich výmysloch.
Neviem ako dlho trval ich rozhovor. Ani neviem ako som v Harry náručí zaspala. Posledná myšlienka na,ktorú si pamätám bolo,že všetko bude v poriadku.

I'm finally free-INFINITY(Dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora